IPAK, MENJAM NOVO ZA STARO (bez kinte doplate)

Eto, sada znate o čemu se radi. Sat je sinonim za vreme, naravno.

E neću ovo novo vreme i tačka. Nikada mi nije toliko smetalo cimanje skazaljke unapred ili unazad, kao ovog puta. Ne mogu ljudi da se naviknem, sramota me i da kažem. Uvek sam se čudila svima koji su kukali na „novo vreme“. Ja sam sada ta, koja mora da prizna da je bljak.

Budim se kao veštica još po mraku. Buljim u fluorescentne brojke na mom satu i ne mogu da verujem kako sporo prolazi vreme. A krknem svako veče jedan lexilium od šestice. Ne vredi više! Izgleda da ću morati nešto da zavijem ili ušmrkam, nema mi druge! Ili da me neko odvali buzdovanom za vrat, pa da se komiram nekih 12 sati da se naspavam kao sav normalan svet.

Znači, hronično sam neispavana, već godinama, plus ovo „novo“, mamicumudamumamicu! Sad je mrak već u 3,15 popodne. Jebem ti to računanje vremena unapre, unazad. Ma, dozlogrdilo mi.

Uveče, gledam tv, pa počnem da kljucam, mislim, vreme je za leganje, a ono tek desetka. Pa, stvaaaaarno, nema smisla! A možda se to samo matorcima dešava, vidite, o tome nisam razmišljala! Aj, proveriću!

HOĆU STARO VREME I HOĆU, i znam da će se završiti samo na tome, al boli me! Moram da se žalim vama, kome ću?

Verujem da i vama smeta, ali ste čekali da to neko drugi kaže. Pa, evo vam prilike i požalite se i vi meni!

Javite mi da li imate sličnih problema!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

43 thoughts on “IPAK, MENJAM NOVO ZA STARO (bez kinte doplate)”

  1. Dudice draga, pomisli na one noćne čuvare koji su uvek onda u službi kada vraćamo vreme unazad i oni ni krivi ni dužni rade sat više! Naravno, mnogi od njih su baš tada slobodni kada sat teramo napred! Eh, šta da se radi, će da se navikneš 😉

  2. Navikla sam sebe da ne obracam paznju. Isto mi je. Hronicno sam neispavana i po starom i po novom vremenu. A volim da spavam vise nego ista i imam problem sa budjenjem. Ima li neki leksilijum za probuditi se lako?

  3. *Elektra, ja sam mučenik već jedno 7 godina. Klimaks me je utukao totalno. Navikla sam i ja da ne spavam, al mi fali, bar vikendom. I ja sam se, do ovog pomeranja sata, lako navikavala na sat napred – nazad, ali me ovo pomerilo, totalis! Evo, već sam odvalila jednu turu na trosedu, onako sedeći! Nema lexilium za budjenje, samo za udubljivanje u san. E, ja odspavam jedno dva sata ko čovek, a posle „levitiram“. Sranje živo od spavanja! 😕

  4. Dudo, meni iskreno više nije ni bitno da li je sat pomeren unapred ili unazad, mogu ti reći da sam ja postala prava noćna prica. Legnem oko 1 po ponoći i san neće na oči, mozak radi li radi, jednostavno mi se ne spava, pa kad vidim da nemam kud,.( a ujutru moram da se budim oko pola 7 jer idem da čuvam unučiće), e, onda drmnem bromazepan i da li mi on zaista pomogne, ne znam, ali zaspim oko 3 ili 4 sata. Ta nesanica me drži već duže vreme i mislim da si u pravu, klimaks je čudo. Ja toliko o tome, a sad, lepo mi spavaj i još lepše sanjaj!!!

  5. Ajoj Dudo, ja sam u nedelju otišla ceo sat ranije na posao, niko mi nije rekao za promenu vremena)))
    Još sam pola sata čekala bus koji i ne postoji u to doba ))))
    Ali….to je Evropsko vreme….šta ćeš…

  6. *Zorice, nije bilo ni meni, do sada. A što se tiče vilovanja noću, da znaš, da srce strašno slabi od ne spavanja. Pa, krkni ti taj bromazepam u ponoć i odspavaj ko čovek. Noć je za spavanje Zoko, zapamti! A za unučiće treba da budeš bistre glave 😉 i jake volje! Preduzmi nešto i slobodno krkaj tablete, pa i ako se „navučemo“ na njih u ovim godinama, bole nas! 🙂

  7. Smeta mi mnogo! Isti slučaj, nekad dan nikada da prođe, a ujutru ustaje kao vampir, a kad se svi ukućani probude, ja bih da spavam. Sve mi je naopačke.
    Pisala i ja o tome, ne baš koliko smeta meni lično, ali koliko i na šta sve može da utiče. Prosto nisam mogla da izdržim a da ne napišem koju reč o pametnjakovićima koji izmisliše to.

  8. To je jedna od stvari koje su me odusevile ovdje u Arizoni. Sat se nikada ne pomjera, meni super. Uvijek se zezam- ctav svijet se vrti oko nas, pa stalno pomjeraju:-).
    Kazu prvih sto godina je malo teze, ali poslije vec ide nekako heheheeh.
    Pozdrav iz AZ

  9. Draga Dudo,
    citam Vas redovno, ali eto, nikada nisam ostavila komentar. Sad moram… Danas bas isla svojoj doktorici da se pozalim zbog nesanice. Godinu dana vec ne spavam kao covjek/zena, nisam u klimaksu i hormoni su rekli da jos dugo necu biti :). Navece mogu da sjedim i buljim u TV, knjigu, internet do besvjesti. Idem spavati, jer se mora i jer u 6 h moram da ustanem. To je onda horor, jer zaspem tek kad moram da ustanem. Naravno, sve mi je to otislo na supstancu, pa sam razdrazljiva, bolesljiva, malo-malo pa kisem, smrcam i tako…
    Kazem ja to danas svojoj doktorici, uz napomenu da cu crknut’ ako potraje, a ona meni ociju punih suza: Dobro dosla u klub! Vec 10 godina ne spavam!
    Pitam je pa sta radi? Kaze: Ono sto ne bih ni jednom pacijentu preporucila. Uzimam tablete i navikla sam se. Svaku noc! Posla sam sa pola, a sad sam skoro pa na „dozi“.
    Elem, bila ja dugo unutra, ostali pacijenti me „mrko“ gledali kad sam izasla. Nista se nije promjenilo, osim sto na nocnom ormaricu od veceras stoji kutijica… u njoj tablete za spavanje. Pocinjem, sta cu? Mislim da nam je to breme vremena u kojem zivimo.
    Hvala za post i za mnoge druge iskrene tekstove.
    Pozdrav od jedne neispavane Bosancice! 🙂

  10. *Draga moja Mimozo. Prvo, dobro mi došla i žao mi je što nisi ostavljala i ranije komentare. Eto, vidiš, ništa ne boli. Važno je pričati o svemu i svačemu!
    Razumem tvoju nesanicu, pošto sam davno prošla sve faze. No, moja je počela u 49., pa dok ja to sve nisam ukapirala, pa počela sa biljnim tabletama, koje nisu delovale ama baš ništa, pa sve jače i evo, kao što rekoh, na „šestici“ sam. Mogla bih i jače, ali, dok mogu, ostaću na ovoj dozi. Pravo da ti kažem, nema drugog leka od uspavljujućih tableta. Bolje je i to nego se mučiti jer je organizmu potreban noćni san, naravno, ako ti to posao omogućava. U protivnom, slabi srce i može, vrlo lako, da se dobije i infakrt. Čitala sam puno o tome a možeš i ti, ako pročitaš o insomniji. Nemoj da se nerviraš jer te tablete ne stvaraju zavisnost, naravno, ako su u normalnim dozama.
    Ja sam sebi najbolji lekar! Puno pozdrava i želim ti lep i dug san! 🙂

  11. *Milina, ne dam se generacijo (mada mislim da si mladja)! Šta ću, samo malo kukam! Nikada nisam bila noćni tip, mada ni spavalica. Onako, mislim da sam uvek spadala u „normalnu“ generaciju. Mada poznajem dosta njih koji su kao i ti. Stvaraju, kuvaju, mese noću. Pravo da ti kažem, ne bih volela da imam takvu osobu ni ispod ni iznad mene. To bi značilo rondanje, lupanje a i raznorazni mirisi u vreme spavanja. 😉

  12. Mogu samo da zamislim to rondanje nocu Dudo,ja sam tiha,volim da na miru, kad nikog nema,crtam,slikam,lepim….Dok je dan ja radim po basti,dvoristu…radim ono sto se mora uraditi,zima ce uskoro.A cim se smrkne,sloboda,mogu da radim ono sto volim.;-)

  13. noćobdija sam, ali moram rano da ustajem i onda mi je uvijek frka- kako se razbuditi. Jutrom trčim, spremam se, jurim niz stepenice, vraćam se, zaboravim ključeve, telefon…
    satove ne diram, ovo što je sada mrak u 16 h nije stvarno fer, što je magla do pola dana također nije fer i što sam hronično neispavana majke mi moje nije fer 🙂

  14. *Dolly, ni ja nikada ne ležem pre 12, pola jedan, pa ima kada legnem i u jedan, a u 6,40 ustajem. Malo je to sna, obzirom da nije nikakav, tj. budim se svaki čas. Kod nas još nema magle, sem iznad Dunava u ranim jutarnjim časovima! 🙂

  15. Promena je nezgodna pogotovo u ovom terminu, mnogo gore nego promena u prolece. Tada nam promena tog jednog sata prija, a sada nam otezava, Prosto, toliko je smorno ovo vreme da nije ni cudo sto se lose osecamo, sto nam smeta promena , ma sve nam zivo smeta. I nisi jedina, veruj.
    Mada sam i ja hronicno neispavan, kao i Elektra, pa mogu misliti kako tebi tesko pada i koliko ti nekada fali bas tih sat vremena…

  16. Dudo… necu da pajam tamo, hocu paja ovde, aaaaaaaaa… 😦

    Ako ovako nastavimo falice nama ne samo sati i sati, nego godina i godina 🙂
    A lako je Dedi iako je deda: mlad, zdrav, ima mladu zenu i malu djecu, posao… i dok mu svi uzmu koliko im treba, on upadne u bandak navecer i ne zna ili je zasp’o ili se onesvijestio 🙂
    Tako sam i ja sve do 45-te, sad se bandacim otvorenih ociju. Ima i to, vjerujte mi 🙂
    Pozdrav svima!

  17. *Mimozo, čini mi se da i „bandačim“ otvorenih očiju. Kad kod „progledam“ ja budna! 😉 Svaki čas buljim u sat i vidim kako vreme sporo prolazi. A noćas, em pljuštala kiša, em duvala vetrina pa mi na terasi nešto tandrkalo, a mrzelo me da ustanem da to sredim, pa još dodatno nisam spavala. Evo me, kljucam ovde za tastaturom!
    Ajd, zalepi te kapke selotejpom, pa mi javi, jel uspelo? 🙂

Оставите одговор

