NOĆ VEŠTICA

I ovo je jedna od mnogobrojnih stvari koje smo usvojili sa zapada. Nemam ništa protiv. Samo neka se narod veseli i zabavlja.

Danas ima rodjendan i moja mala Hana. Sećate se da sam joj prošle godine pravila veštičji šešir, dok je ove godine poželela tortu koja će biti jako strašna. Razmišljajući šta bi to moglo da bude, pade mi na pamet maska iz filma vrisak. Pronašli smo je na internetu. Činilo mi se da je prilično laka za pravljenje. Brinulo me je samo to što nisam imala fotku poret sebe, jer nemam štampač. Pale su konsultacije sa Haninom mamom koja je pitala Hanu da li bi to bilo dovoljno strašno i ona je potvrdila da je to ok.

Moj Matias takodje ide na Hanin rodjendan i baka mu je pronašla masku iz Vriska. Eto, imala sam i model pored torte!

Malopre je bio tata da odnese tortu. Bio je frapiran velikom sličnošću.

Sve zvanice moraju doći maskirane u skladu sa temom rodjendana. I moj mali sestrić ide maskiran baš u ovog lika. Njemu sam šila kapuljaču a masku će staviti onu koja mi je bila model.

Evo, konačno i kako je izgledala torta.

Maska i torta u početnoj fazi

I torta u konačnoj verziji.

I maska iz Vriska od plazma keksa i šlaga!

Upravo me je zvala Hana da mi se zahvali na torti i ishvali je, rečima: torta je fantastična, jako je lepa, divna je, takva torta ne može da se nadje ni u poslastičarnici! E, pa na ovakve reči slavljenice, moraću malo da se uspalim!

Evo, upravo sam uspaljena! 😉

Srećan rodjendan svima koji ga danas slave!

A ovo je noć i naše Vece!

Veco draga, uživaj u ovoj predivnoj noći, punoj zvezda. One će ti obasjati put kada kreneš u tvoj večernji let! Srećno! 🙂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

27 thoughts on “NOĆ VEŠTICA”

  1. Torta je predivna a ti postaješ majstor za „strašne“ torte Dudo )))))
    Moja noć je svakako i letela sam do jutra ))))))))))))
    Evo ti veeeeliki poljubac od tvoje Vece )))))))))))))

  2. Da kažem prelepa torta? Nije! 😉 Prestrašna je 😉 Odlično obavljen posao, Duduš, 5* 🙂
    Što se noći veštica tiče, ja sam bila sinoć partibrejker, zvonili nam uveče oko devet 3*3 puta na vrata deca u kostimima (taj deo je i bio ok)…ali mi bedasto, dobar dan (vece je), Noć veštica je imate li slatkiša? Posle jedna matora, ma bre, dete od 16 – 17 godina sa najlonskom kesom u rukama, ista priča. Mal’ joj ne ponudih cigare (koje nemam)…trećima nisam ni otvorila. Izem li ga…svima sam odgovorila da nismo u tom fazonu uopšte. Nije mi žao slatkiša, ali mi uopšte nije to simpatično, nego je nešto silom nametnuto i ne vidim smisao svega toga. Eto…takva sam, šta ću 🙂

    A tebi torta – majstore, sve pohvale!!

  3. *Neno, sve dok se deca raduju (a radovala se Hana torti jer je baš takvu očekivala u duhu Noći veštica), ne treba im uskraćivati. To je nešto što iziskuje zaista malo truda a pruža puno radosti. Nemoj biti tako stroga! Bilo je još pet raznih „običnih! torti! 🙂

Оставите одговор

