JESEN NA KEJU

Kako su juče najavili topao subotnji dan, čak lepši od prethodnog, tako smo se Leci i ja dogovorile da napravimo šetnju kejom i fotkamo se, čisto da malo „zabrljamo“ divne fotografije jeseni na istom.

Sa nama je išao i njen ljubimac Biblos. On je jedan jako lepo vaspitan pas koji se zaista nauživao i natrčao, a bogami i okupao u Dunavu.

Pošto ima jako puno slika, postaviću vam najzanimljivije da imate predstavu o lepoti sredjenog predivnog šetališta na levoj obali naše omiljene reke.

Kada smo prešle ulicu krenule smo levo, prema kanalu DTD. I evo, pale su prve fotografije.
Pored kule je moja ulica.

Iza mene privremeni most koji tu stoji skoro deset godina

Košarkaški teren sa sve reflektorima, tartan i bicikl staza

Nisam odolela da ga ne fotkam. Jedino ne znam kako se ulazi u njega jer je sve pod ključem!


Iza mene kanal DTD

Iza Leci ušće kanala u Dunav

Ja a iza mene Petrovaradin


Malo maženja ispod Duge!

Biblos baš voli da se slika

Deo keja žrtava fašizma, predivno uredjene
Bibi u prvom planu, ja tamo negde a još dalje spomenik žrtvama

Spust za invalide

I galebovi se sunčaju na skalameriji

Leci crkenzi od šetnje, iza nje park gde je bio Exitov kamp

Drvo na samoj obali
Biblos se kupa

Iza mene sremska strana, naselje Ribnjak

Ah, kako je divno!

Šta reći?

Mesto za druženje ljubimaca (malo sam zeznula fotku)

Toliko je sve predivno!

Nas dvoje!
Još jedan pogled na predivno uredjen kej

I to bi bilo sve, odnosno, deo fotografija koje smo danas napravile.

Bilo je to divan dan. Šetale smo i uživale jedno tri sata.

Nadam se da ćete i vi uživati gledajući naš predivan kej!

PS: Ono što nisam fotkala to su specijalne kante sa najlon kesicama za skupljanje kakice od kućnih ljubimaca! Vrlo pohvalno! I, zamislite, iznenadila sam se što UVEK ima kesica! 🙂 Sumnjala sam, iskreno!
i JOŠ NEŠTO: Svaku fotku možete uvećati, jednim klikom na nju! 🙂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

39 thoughts on “JESEN NA KEJU”

  1. E i meni je toplo oko srca zaista, kada vas devojčice vidim tako razdragane 🙂 Super su fotkice, kej je divan, ali najviše mi se dopada ona na ogromnom korenu drveta.ne bi ni ono toliko poraslo da mu nije tako lepo tu gde jeste 🙂

  2. *Zelena, rekoh tamo napred, verovatno mora gradonačelnik prvi da ga OTVORI i isproba, pa onda sleduje uputstvo! Verovatno ćemo morati plaćati ključ, mislim, svi oni koji su zainteresovani da ga koriste, jer za pišbabu nema ovde mesta! 🙂

  3. Vala baš ste se „nafotkale“. Zaista predivne fotografije i pametno ste iskoristile ovo lepo vreme, vidi se da ste uživale u šetnji i veruj Dudo da sam se dva puta vraćala da gledam fotose iz početka. Sutra će biti ponovo lepo i sunčano pa će možda biti još neka fotografija, nadam se…

  4. *Zoko, ovo je jedna četvrtina od napravljenih fotki. Nisam baš htela da vas smaram stotinom napravljenih fotografija.
    Hvala ti na komplimentima. Ne verujem da ću sutra stići u šetnju, jer idemo na groblje da sredimo grobove naših najmilijih. No, i tamo će biti lepo, puno cveća. Možda i ponesem aparat jer je priroda tamo još fantastičnija! Izbegavaću spomenike, dakako! 🙂

  5. Je li, Dudo, vas dve se niste naladile od toliko sedenja na betonu? 😉 Fotke – prelepe! Jesen na njima – još lepša! Kuče, moćno…naročito gde ga Lecika drži u rukama 😆 baš je sitan 😉 Weseli Centar bez ključa – odlično zapažanje! Petrovaradin u pozadini, prelepa priroda, žuto, zeleno, crveno…ma, znam ja zašto volim jesen a vas dve ste to fotkama odlično dočarale!!

  6. *Sanjočka, nismo se naladile, jer je to bilo brzinski! Danas smo se opet šetale, upaljeno svetlo iznad vrata toaleta, gori zelena lampica što znači „slobodno“. Pun je košarkaški teren omladine pa me bilo sramota da isprobavam! ;(
    Divno je, zaista! 🙂

  7. *Sanja, predivan je kej, zaista puno, puno, uživamo u šetnjama. Moja ulica je pored one kule, kao što sam i napisala, a preko puta te kule je kvantaška pijaca. Ja sam od ćoška nekih dvesto metara. Možeš misliti kako mi je blizu. Još sada, kako je osvetljen i prema kanalu, imamo mnogo duže šetalište nego pre.
    Pa, doći ćeš valda ta šetamo zajedno! 🙂

  8. kako je lepo uredjen kej… wow
    a i taolet je vrh, izgleda bas nekako evropski.
    vidi se da u n.sadu ne zive „seljacine“ (ne po opancima vec po dusi)… kod nas bi naravno sve bilo sjebano dok kazes „keks“.

  9. *E, Ivane, i ja strapim, dokle će tako ostati. Za sada je sve ok. Prosto neverovatno da još ni jedna kanta za otpatke nije odvaljena a ni njen poklopac. Čudo. Evo, trenutno kanapima i kočićima označavaju aleje, verovatno za sadnju nekog cveća. Tek će na proleće biti prelepo! 🙂

  10. Evo da se oglasi i ova druga persona sa slika , mislim…Leci.Narode dragi hvala i u moje ime na lepim rečima hvale za nas devojčice, he he he i za divan kej a i naš drug psić Biblos je faca za sebe.Dan je bio, jedan od onih idealnih dana u Životu, naravno tome svemu je doprinela i moja drugarica Dudiška, koja je izvrstan sagovornik a i veoma zabavna.Pozdrav svima vama i želim vam mnogo ovakvih dana.

Оставите одговор

