NAGRADAAAAAA!

Pošto sada svi znamo za Nagradu koju dobijaju ODABRANI blogeri, ja ću se na svojoj nagradi zahvaliti Veci, posebno, mada ne mogu da preskočim ni Charoliju, naravno.

A zahvaliću se na svoj način i spomenuću, meni najdraže blogere, mada, znajući svoje godine, moguće da ću omanuti i nekog zaboraviti. Unapred vas molim, nemojte se ljutiti i ako, usput, sama primetim grešku, odmah ću je ispraviti.

Evo, ovako. Posebnu nagradu, prvo dobijaju žeMske i to, ovakvu:

To su: Veca, Charolija, Zelena, Sanjakokica, Dolly bel, Leci, Makarona, Perlica, Sara, Afrodita, Advokatica (da nije nje, verovatno bih još i dan danas ostavljala samo komentare po tudjim blogovima),
Elektra, Sanja (bez obzira što nema svoj blog, volim je), Hipatija, Rainbowica, Plava baklava,… (JOJ, KUKU MENI, NE GLEDAM U BLOG ROLL PA NE MOGU DA SE SETIM KOD KOGA JOŠ RADO ODLAZIM!), evo, setih se, blesava, kako da zaboravim moju omiljenu Breskvicu, pa Bensedinku, Danijelu, Milanicu-rodjakicu, Marouk, Verkićku, Milinu, Zanu…

a od mojih omiljenih muških blogera, nagradu u obliku „prirodnog buketa“,

dobijaju:

Ivan, Steva, Alex, Dedodoflim, Sanjar, Mangup, Exxx, Sopran (mada ne mogu kod njega na blog, jer ne znam da ostavim komentar, komplikovano mi je nešto), Archibald,Zmajček, Deda,…. (i ovde je dilema da li sam nekoga preskočia?). Evo, izvinjavam se naknadno Hiljadarku što sam ga izjednačila sa Ivanom! I njemu sleduje Nagrada, dakako! 🙂

Eto, takve su moje nagrade.

Hvala vam još jedanput što ste me izabrali za nagradjivanje. Ja ću nastaviti u istom fazonu kao i do sada.
Imam i ja svoje žute minute, mada onda ne pišem, jer me ne biste prepoznali onako razjarenu, kako suklja vatra iz mojih „glavnih“ (mislim na glavu!) otvora. E, jebeš ga, ljudi smo!

Ljubim ja vas sve!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

35 thoughts on “NAGRADAAAAAA!”

  1. *Afrodita, drago mi je što si i ti obožavateljka Aromatics elixira. Moj omiljeni. Eto, sada ćeš i ti meni prostrujati kroz glavu! 🙂

    *Dedodoflime i Stevo, pozdrav od mene iz kišovitog Novog Sada! 🙂

    *Milana, morate se dogovoriti žeMske, kako ćete nagradu podeliti. Za cveće je lako, ali oko držača cveća će biti otimačine, vidim ja! 🙂

    *Bensedinko, hvala ti, pozdrav! 🙂

    *Hipatijice i tebi hvala! 🙂

    *Saro, moram malo da vas razveselim, to mi je, izgleda, karma! Hvala ti na poseti i puno te pozdravljam! 🙂

    * Zelena, „i mama bi ćerko“, ha, ha, samo kada si tu nama, to je najvažnije! 🙂

  2. *Maki, možeš pogledati kod Verkićke (Džepna venera), Charolije, Vece, Crneperlice itd, itd., a ja, pošto sam bila „prozvana“ (svako ko to jeste, dodeljuje nagradu onome koga voli POSEBNO da čita). Videćeš o čemu se radi! 🙂

Оставите одговор

