MALO SMEHA

Poslala mi moja rodjaka, pre neki dan, gomilu fantastičnih vicOva, pa reših da ih podelim sa vama. Naravno, ne mogu sve odjednom, ali, malo po malo, daaaaa.

DakleM:

Dodje Mujo kući, pijan i odjadnom se čuje:
– Bum!
Pita Fata šta je to bilo:
– Kaput, odgovori Mujo!
– Kako tako glasno, upita Fata?
– Pa, bio sam ja u njemu! 🙂

Sreli se Englez i Ciganin.
– Haudujudu, upita Englez!
– Tuturutututu, veselo će Ciga! (dakle, meni je ovaj upišancija živa, smejala sam se kao blesava) 🙂

– Cigo, imaš 100 evra?
– Nema, a i da imam, ne znam odakle mi!

– Došao Ciga kod Ciganke da se žali kako je dobio picajzle!
– A šta ti hoćeš za 10 maraka, možda buba mare? 😉 🙂

Čita deda osmrtnice u novima, nailazi njegov unuk i pita ga:
– Šta je deda, opet visiš na fejs – buku? (i ovaj je suuuuuuper :)))))))

Priča deda unuku doživljaje iz 2. sv. rata.
I onda su došle Švabe i pitali nas: hoćete li da vas ubijemo ili da vas je*emo?
I, upita unuk…?
I, ….. ubili su nas! 🙂 🙂

Pipa slepac turpiju i nakon pet minuta je baci i kaže:
– Bože mili, ovakve gluposti u životu nisam pročitao! 😕

Pita Suljo Muju:
– Jel znaš da je umro Meša Selimović?
– Nemam pojma, a ko ti je taj:
– Pa, naš poznati pisac!
– Ajoooooj, pa ko će nam sad bit pisac?

Dolazi tip u hotel sumnjivog izgleda i pita recepcionera:
– Koliko košta prenoćište u ovom svinjcu?
– 20 evra po svinji, odgovara ovaj!

Joooooj, umorila sam se od smeha. Čitala sam ih već nekoliko puta i vilica mi otpada!

Nadam se da ćete i vi uživati.

PS: Došli nam Ameri u goste, pa, kad odu, onda ide olajavanje! 😉

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 мишљења на “MALO SMEHA”

  1. Седи пензионер испред Народне Скупштине и маже г***а на парче хлеба.
    Изађе Тадић и пита:
    -Шта то радиш човече?
    -Криза председниче.
    -Ево ти 1000 дин и склони се молим те.
    Пензос стави паре у џеп и настави да ради исто.
    Излази Динкић из Скупштине и пита:
    -Шта то радиш човече?
    -Криза министре.
    -Ма мажи то тање, биће још горе.

Оставите одговор

