FAMILIJA

Malopre sam svratila do Milane – Rukotvorine i obradovala se što je nastavila sa pisanjem. I evo, javila mi se želja da vam kažem kako smo Milana i ja rod. Rod, koji se nije rodio, odnosno posećivao, što, pretpostavljam, možemo da zahvalimo našim „starijim“ rodjacima ili eventualno, spletu nekih bezveznih okolnosti.

Milana je ćerka moga brata od… uh, ne znam odakle da krenem. Ajd, krenuću od prababe, sa mamine strane.
Moja prababa je imala troje dece (ako se ne varam). Moju babu Paulu, Mezu i Peru. E, deda Pera je imao ćerku Maricu a ona je rodila jednog sina Milana, a on, pošto se oženio, dobio ćerku Milanu i sina Dragana!

E, to je Milana. Njen otac Milan je nešto mladji od mene. Jedno divno stvorenje, ali, na žalost, to sam ustanovila tek pošto smo se sreli pre nekoliko godina, na sahrani njegove majke Marice, a moje… opet ne znam šta mi dodje, recimo tetke. Javio Milan da je umrla tetka Marica, koja je živela sama u Novom Sadu a on, sa svojom porodicom, zbog posla, u mestu blizu Novog Sada.

Čudni su ti porodični odnosi. Ma koliko bili odvojeni, jedni od drugih, vremenski i prostorno, uvek je tako fino i prijateljski. A da li je zaista tako i onoj drugoj strani, pa, ne znam, čini mi se da jeste? Meni je lepo kada se sretnemo, ispričamo se i opet se sve na tome završava. Mnogi su razlozi, ima i opravdanih a i onih drugih, zašto se češće ne vidimo.

Zašto se nismo družili kada smo bili mali, ja to zaista ne znam. Sretali smo se tu i tamo i to je sve. Sestra i ja smo se uglavnom družile sa sestrama (i jednim bratom koji je živeo u Sarajevu) od tetaka, sa tatine strane.

Opet ne znam zašto.

No, kada smo se sredli, pre par godina, sedeli smo kod tetka Marice u stanu i pričali smo o godinama u kojima se nismo videli ni čuli. Tada je i Milana bila sa tatom i mamom. I slikale smo se i razmenile e-mail adrese i odmah krenule sa dopisivanjem. Eto, mislim da sam donekle ja i zaslužna što je Milana otvorila svoj blog, jedino što je trenutno u jako velikoj gužvi pa ne stiže baš redovno da ga „održava“. 🙂

I, od tog susreta, neverovatno je, da smo uvek naletali jedni na druge u centru grada. Bez dogovora! Jedanput sam izlazila iz telenora u neko bezvezno vreme, naletim na Milanu. Jedanput, u Zmaj Jovinoj, naletim na Milanu, mamu, tatu i Milaninog momka. I, evo, nedavno, opet, sasvim slučajno, sudarimo se u Pašićevoj ulici. Neverovatno. Očigledno nam je sudjeno da se srećemo i bar tako, održavamo porodične veze.

Preko Milane znam da je moj brat odlično, da ima srećnu i zdravu porodicu!

Milana, drago mi je što smo se srele i što smo obnovile familijarne odnose, koliko toliko, mada je u današnje vreme prilično teško posećivati svu rodbinu, što zbog blesavog radnog vremena, što zbog finansijske situacije, što zbog neznamnija čega!

A kako je kod vas?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

29 thoughts on “FAMILIJA”

  1. Jao Dudo, baš si me iznenadila. Prava čast – post o nama na tvom blogu. Nemem reči, zaista si divna. Stvarno je neverovatno, ali kad god dođemo u NS slučajno se sretnemo. Previše da bi bila slučajnost 😉 I ja sam oduševljena što „iznenada“ imam tako cool tetku. Moji te takođe stalno spominju, iako se ne viđamo često, imamo neki osećaj povezanosti. Ljubim te puuuuuuuuunoooooooo!

  2. Pa lepo je sve to što se tako desilo Dudo. I među rodbinom, koju u suštini nismo, niti možemo birati, mi pronađemo neke s kojima osetimo izuzetnu bliskost i onaj „vajb“ koji pomaže da osetimo kako se nikad nismo ni razdvajali. Ne kaže se badava „krv nije voda“ 😆

  3. *Milana, to je trebalo još odavno da kažem svetu, ali, zašto nisam, ne znam ni sama. Verovatno je tako trebalo da bude.
    Hvala ti na onom „cool“. Puno pozdravi mog bracu, mamu, brata a tebe ljubi tetka! 🙂

  4. Dudice draga, baš mi je drago što pronalaziš izgubljenu rodbinu, tako da se neću čuditi ako odnekud se pojavi zagubljeni rodjak Rokefeler 😀 i svi (novčani) problemi za tili čas nestanu 😉 Lepi pozdravi!

  5. Drago mi je zbog tebe Dudo i te tvoje Milane,sretno vam bilo druzenje.Rodbinu ne mozes birati,dobro je kad se volite i razumete a ako ne…Od tih tako bogatih moj muz je imao pradedu sa sve kucerdom na lakat,salasima,cilasima,lancima zemlje i vecinu mu oduzeli,je l tadasnji vladajuci….Pa ako bi nam to vratili gde ces bolje rodbine od pradede koji je imao sina jedinca.I mam i jednu tetku koju sam videla tri put u zivotu ali se uvek ispricamo ko da smo svaki dan zajedno.

  6. Разумем те у потпуности и код мене је тако, могу рећи „још горе“. Мамин отац има још петорицу рођене браће и 4 сестре значи било их је 10, па где су ту деца (а нико нема мање од двоје), па од деце деца….па међу њима свима ја која има дете значи већ четврто колено…. 🙂
    Мамина мама има само рођеног ујака и 2 сестре и ту је још четворо деце, по двоје од сваке сестре…
    Татин тата је имао породицу од осморо деце, а мама седморо, па сви по двоје бар…уф, пола их не познајем а то је само најрођеније од баба и деда…
    А не смем да ширим даље фамилију на још једно или два колена… 😀

  7. *Gordana, divno je imati toliku familiju, ali je sasvim razumljivo da se tu ne možeš „roditi“ sa svima. Nema šanse da se to sve održi u vezi!.

    No, divno je to što ti imaš bebeca! Ne znam od kada je ta fotka, ali je jako slatka. Srećno! 🙂

  8. Lepo je Dudice poznavati svoju rodbinu. Drago mi je što ste se pronašli i nemojte zapostaviti Vaše susrete. Ne samo zbog Vas, nego i Vaše dece.
    Ja imam zaista mnogo rodbine i to veoma bliske, ali pošto sam najmladja u porodici, jako malo ih znam. Moj tata je rodjen 1913 godine, ja 1960, a moj rodjeni brat 1948 godine. Sad ti je sve jasno. 🙂 Brat je poznavao većinu naših braća i sestara, ja malo, moja kćerka skoro nikoga. Ne daj Bože, jednog dana bi sestra mogla upoznati brata a da i ne zna ko joj je. Toga sam se ja lično uvek bojala.
    Bogatstvo je imati veliku porodicu, ali još veće je poznavati ih i družiti se s njima.

  9. Kažu da je svet mali – pa i taj tvoj slučaj sve to potvrđuje. Sretneš neku osobu na nekom mestu gde to najmanje očekuješ…
    Nas ima malo, život nas baš nije mazio pa nismo stigli da se „raširimo“. Nadam se da ću ja malo „izvući“ porodicu u širinu 🙂

  10. *Verkić, Milana i ja se dopisujemo i „nalećemo“ jedna na drugu. Na žalost, ne dozvoljava nam posao i razne druge obaveze da se posećujemo a ima tu i drugih razloga. No, eto, najbitnije je da održavamo, koliko – toliko, rodbinske odnose.

    A ono sa braćom i sestrama brinulo je sve nas, pa smo im organizovali susret kod sestre u dvorištu. Nisu svi došli, jer nisu u Srbiji, ali, uglavnom, bar su se upoznali a deo njih se i druži, jer su približnih godina. 🙂

  11. *Alex, ti si sigurno „izvukao“ porodicu u širinu i ja se zaista divim i supruzi i tebi, što ste izrodili šestoro dece. To je, u današnje vreme, zaista retkost.

    Daj bože da i oni svi krenu vašim stopama, da se malo obnovi vaša porodica! 🙂

  12. Zanimljivo, imas i rodbinu na blogu! Ja ne znam da li neko od mojih bloguje, ne hvale se 🙂
    Imam dosta rodbine, ali ne druzimo se. Niko nije mojih godina, pa od pocetka nismo bas imali neki blizak odnos. Vidjamo se na slavljima i sahranama…

  13. *Хвала ти Дудо на лепом коментару. А кад си већ питала ево морам се нашалити са тобом мало да сам ископала који је датум. Фотка је сликана 26. јуна ове године. Тада смо Мају Дејан и ја први пут окупали сами … 🙂

  14. *Gordana, drago mi je! Znači li to da je rak u horoskopu ili je blizančica. Mada verujem u ovo drugo, jer, pretpostavljam da ste čekali da joj otpadne pupak, jedno nedelju dana, pa je moguće da je ipak rodjena bar desetak dana pre toga! 🙂 Neka vam je živa i zdrava!

  15. Pa da čudno je to sa rodbinom, kako se kaže – prijatelje sam biraš a rodbinu dobiješ u paketu. Ja sam poprilično daleko od svoje rodbine, ali se trudim da održavam vezu, sada je lakše sa internetom. A da, ja sam te pronašla preko Milane.

Оставите одговор

