A ŠTA MI… DOK PALME NJIŠU GRANE?

Živimo ovaj život, onako kako ga živimo, uhvati nas kolotečina i to tako traje, traje, sve dok nas nešto ne izbaci iz nje.

I tako ja nabasah na ove palme i prvo što mi pade na pamet je DOK PALME NJIŠU GRANE, naravno i odmah zatim, u pičku materinu, kako neko može da uživa ispod tih palmi, brčka se u moru i boli ga ona stvar, dok mi ovde dr…, s’ oproštenjem, navalilo me neko pCovanje.

I opet se vratih na letnju kolotečinu. Ustajanje, trk na bus, balansiranje (već pisah o tome), trk do klinki, doručak, svadja, rastavljanje dece, pCovanje u sebi (datimamumaminuitebiidiotkinjo,takotiitrebakadanisibilapametnijaumladosti,pasada čuvajtudjudecuinervirajse), pa onda smeh, pa igranje sa klinkama, pa opet svadja, pa šetnja, pa smeh, pa svdja i tako stalno, toplo-hladno. Pa kuća, pa serija, pa dremka, pa kafa, pa tv, pa spavanje, pa opet sve ispočetka. Eto, tako ja razmišljah jutros o „palmama“ i promaših stanicu. Sidjoh na jednoj kasnije i dobro se ismejah samoj sebi. Budala matora! I sretoh oca od one dece, koji me u zabezeku spazi i pomisli, šta ovoj bi da sidje dalje od zgrade u kojoj stanujemo.

Elem, dok se palme njišu, zajedno sa granama, iznad nečijih tudjih glava, ja i dalje maštam o njima.

Prodjoše dečiji rodjendani, prodje 14. i 26. jul, dani sećanja na pokojne roditelje, prošao je još jedan težak dan, ali to ne znači da će sutra prestati palme da se njišu.

Nadam se samo, da će uskoro doći i meni leto sa njihajućim palmama!

Želim vam svima isto, a može i neka dunja, šljiva ili jabuka, šta ko voli!

(ne zamerite, dosadna sam kao zubobolja i stalno jedno te isto, kao Švaba-tra-la-la)

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

31 мишљења на “A ŠTA MI… DOK PALME NJIŠU GRANE?”

  1. Slikala sam se pod palmom koja njiše grane 🙂
    I u povjerenju sa odmora došla umorna. Promašila bih ne jednu, nego 5 stanica.
    Dome, slatki dome, kad ti kažem 🙂

  2. Duki, dok nisam imao posao, kleo sam sve po spisku što ga nemam… sad kad ga imam, psujem što sam ušao u kolotečinu, sve iste face i isti pokreti i akcije, kao na traci… jbg…
    Kad je vazduh ustajao… tada postoje dve stvari koje možemo da uradimo… ili da se pokrenemo i odemo negde gde je vazduh svežiji… ili da saćekamo da pirne vetar i malo uskovitla vazduh… bilo šta da odlučimo, jedno od ta dva MORA se desiti…

  3. *Alex, Duki, tako me je zvao moj ćalac, pa sam se sva nešto raznežila! Eto, hvala ti na lepim rečima i do nekle, mi je drago što nisam jedina u kolotečini ;), vidim, ima nas još!
    Ma, mora se desiti NEŠTO, sigurna sam, leeeeepo! 🙂

  4. Dudice draga, uživaj u ovom što imaš, jer čim bidneš dobila premiju na lutriji… GOTOVO je sa običnim životom! Dosadiće ti raznorazna ostrva i svecka mondenska mesta 😀 Dakle, i nije loše ono što sada imaš 😉 UŽIVAJ!!!

  5. Pravim pauzu pred drugu smenu , čituckam po pressu i naletim na tvoj post …izvini možda će biti poduži komentar ali eto hoće mi se ,pa će ti možda biti lakše , pre nedelju dana podigoh čuvenih 5000 hiljadarki ili ti kako ga još zovu regres. E sad od toga mi banka otme 2500 na konto kreditne rate , gledam u onih 2500 i razmišljam koja destinacija mi je dostižna … prva trafika ko velim možda mi se posreći srpski san 20 godina po 1000 evrića mesečno khm ogrebem na moju sreću 100 dinara zamene , i vratim svoje novčiće nazad Još su mi u novčaniku, ne pipam ih nikad se ne zna …a u medjuvremenu orah njiše grane …debela ladovina i malo mašte putujem gde god poželim .
    p.s. od ostatka para izreskirala sam se da večerinku napravim familiji , dopunila rezervoar u autu mužu pošto sam pera pešak kupila lubenicu onako u slast da pojedu .Od onih uštekanih 100 dindži skrivenih u novčaniku ako mi se posreći kod sledećeg greb greb obećavam ti javno ima pod palmom da sedimo obe 🙂

  6. *Stevo, ma uživam, onako sirotinjski, ali, zato, jednog dana…. hm, poslaću vam razglednicu: ja, ispod palme pijem koktelčić iz kokosovog oraha, a tamo neki domorodac me ‘ladi onom velikom lepezom! :)))))

  7. *Probudjena, hvala ti što si mi to sve ispričala. Da ti ne pričam ja svoju „tužnu priču“, kao penzioner. A mi ćemo dobiti, onako „od srca“ 3000 dinara ali tek od septembra. Pa šta da ti još kažem. Evo, ja od svoje peMzije, kada mi banka ćapi 5000 ratu kredita, ostaje mi celih 9200 dinara. Da, da, dobro si pročitala! Zato čuvam tudju decu, a ne zato što mi je dosadno. To nije nikako, niti će mi ikada biti.
    Svrati, slobodno, nisam ja uvek u bedari, samo po nekad! 😉

  8. tu sam ja Dudo cesto samo ne divanim mnogo ali polako krenulo me opet , nisam se ulogovala promenih adresu …nisam vise podstanar otvorih svoj blog pozdrav

  9. Pa, hvala ti puno Probudjena. Nemam upisanu adresu tvog bloga da ti malko svratim.

    Hvala ti na pesmici. Moja bedara traje kratko. Znaš kakve su škorpije u podznaku. REGENERATIVNE! Mene može samo malj da dokrajči.

    Puno pozdrava i upiši mi veb mesto! 🙂

  10. Akhmm…Dudo, meni palme nisu ni na vidiku. Umesto da odem na mesto gde ih ima, moramo popraviti krov nastradao od onolikih „monsunskih“ kiša celog proleća i leta.
    Šta da radimo, nešto nam se ne da, ali znam, biće i drugih boljih dana 😆
    Slušaj pesmu Dudo i uživaj, mora biti bolje, uostalom lepota i ostalo su u oku posmatrača

    PS
    Ima nešto od Lole iz ove pesme i u tebi i u meni, škorpijama u podznaku 😆

  11. Maki, a zamisli da si na mestu gde su ti krov palmine grane! 🙂
    No, moramo pomiriti sa ovim što imamo i popraviti sve da nam ne cure monsunske kiše na glavu!

    Peva žeMska, svaka joj čast! Nisam znala da si i ti škorpija u podznaku! A šta nama fali? 😉

  12. Dudo uvek neko ima nečeg više od nas, a mi imamo kej, šta mu fali, he he he
    Znam šta zboriš, ali uvek sve može da se promeni, ko zna možda već sutra ,život donosi preokret za nas o kojem smo samo sanjali, jer snovi se ostvaruju, he he he …za sada vidimo se na keju…..

  13. Biće Dudo, biće. Ako ne ove, onda dogodine.
    Slušaj, danas sam postavila bazen u dvorište (u nedostatku mora), pa ako želiš, slobodno navrati, i brčkanje pomaže kad je vrelo. I palmu ima da uzmem od mame i postavim je na stolicu da nam baca ladovinu iznad glava. Ima da se njiše ko bela lala, ako bude trebalo duvaćemo joj u grane dok pijuckamo hladni nes, (u slučaju da nema vertića da pirka)
    😉

Оставите одговор

