DAN MOJE „STARIJE“

slavljenica je u drugom planu!

Na današnji dan, pre 31 godinu, rodila se moja prva, željena devojčica. Bila je teška 3550 gr i „visoka“ 52 cm.
Doduše, nije se tada znalo da će biti devojčica, ali su sve „vradžbine“ ukazivale na to da ću roditi dečaka. Tako da sam se posle porodjaja, prilično iznenadila devojčicom. Ali, nikako i razočarala. No, to u stvari uopšte nije bitno dok su bebe.
Bila je dobra beba do nekih pet meseci, onda je počela da se budi noću. Ustajala sam smorena svako jutro od

ustajanja i guranja flašice u njena ustašca, ne bi li prestala da se dernja. Uspevalo mi je, ali za kratko. No, kako je vreme prolazilo, bivalo je sve lakše sa njom.

Bila je dobra i poslušna devojčica. Vezana za mene. Krenula je u jaslice sa 7 meseci i nije prestajala da ide u obdanište do škole. Teško su joj padali rastanci od mene, bilo da je rastanak bio na par sati ili par dana. Svakog jutra je morala da otplače moj odlazak. Nastavilo se to i u školi. Ne znam zašto.

I u pubertetu je bila prilično normalna. Nije tražila ništa extremno, obzirom da je upisala umetničku školu, textilni smer. Nije to baš želela, ali je tako ispalo. U jednom momentu poželela je da probuši nozdrvu. Nisam se protivila, jer znam da bi to izazvalo suprotan efekat, ali sam joj predložila da prvo proba sa malom srebrnom karikicom, koju će stisnuti za nozdrvu, pa ako joj se to bude dopalo, neka ga probuši. Naravno, bilo je interesantno 3 dana. Više nije ni spominjala bušenje nozdrve.

Posle srednje škole upisala je Višu textilnu u Beogradu, išla jedan semestar, pa je onda krenulo bombardovanje i rešila je da prekine studije. Nije volela da se vraća tamo.

Ali, nastavila je da se bavi umetnošću. Posvetila se keramici (vidi post od 8. oktobra 2009. godine). Jako joj se to dopalo. Pravila je fantastične upotrebne predmete. Uglavnom vaze i razne činije. Dosta toga je prodala
ali je dosta i ostalo za uspomenu na taj period.

Onda se jako zaljubila, posle sedam osam meseci i udala i srećno živi u braku. Sportskom. U Beogradu. Navikle smo se nas dve da Neda nije stalno sa nama. Vikendima obično dolaze njih troje (kuče i oni) i onda smo svi na okupu.

Sestricu je dobila posle četiri godine. Jako je volela a što je još draže meni, kao njihovoj majci, strahovito se vole i sada. Nikada se ne sporečkaju. Uvek imaju zajedničkih tema za razgovor, a toliko su, u stvari, različite.
Neda je lavica i voli da dominira a Marina je rakić, popustljiv, dobroćudan.

No, Neda ima dobro srce, pažljiva je ćerka, supruga i sestra.

Eto, prvenče moje željeno i jedva dočekano, srećan ti rodjendan i želim ti da budeš zdrava, srećna i zadovoljna. Ljubi te majka!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

39 thoughts on “DAN MOJE „STARIJE“”

  1. Slatkica je jedna, sviđa mi se ,a ti možeš biti ponosna na nju.Umetnička je duša i nadam se da će se jednom vratiti i svojoj „keramici“, jer to odlično radi, ali najvažnije je da je srećna.Sve najbolje i jednoj i drugoj od mene.Ljubim vas sve tri a Hambo je presladak.

  2. *Leci, hvala ti puno. I mindjuše koje si joj napravile su od umetničke ruke i od srca, to znam. A što se tiče Nedine keramike, ne znam, na njoj je da odluči. Hvala na lepim željama a o Hambu će biti posebno reči! 🙂

  3. *Ib, evo vidiš, sve je to brižljivo isplanirano. Mladja je trebala da se rodi na rodjendan starije, ali je malko poranila. A starija je trebala za očev rodjendan, 29. jula, ali je poranila!
    Hvala ti na čestitki a plazma tortička sa nutelom je njami, njami! Žao mi je što nisi bliže, jer, vidim, voliš slatkiše! 🙂

  4. obozavam ih, ali moram da se prilagodjavam posnim slatkisima jer sam alergican na sastojak „jaja“.
    Tako recimo, na jednom blogu sam nasao posno medeno srce – eeee, lako se spremi, ne treba filozofija, za 20 min. gotov kolac, bez jaja, bez ulja, a veoma odlican jer volim cimet.
    danas sam se hvalio na sva usta svima kako sam napravio prvi kolac i svi koji su ga probali rekli – mozes da se zenis 😀

  5. *Ib, razumem tu alergiju, jer je ima i moj mali rodjak, tj. sin od moje sestričine, kome ja obavezno pravim plazma tortu bez jaja. I ova ćerkina je bez njih. Šaljem ti recept pa ćeš imati dve vrste kolača za 20 minuta. Pa sad, da li je to dovoljno za ženidbu, proceni sam! 😉

  6. *Ib, nešto sam se mučila da ti pošaljem e-mail na onu adresu, ali ne znam da li ćeš ga dobiti. Ako ne, onda mi reci kako da ti pišem.
    Skupljaj ti recepte i prihvati se posla, jer to ti je najsigurnije da ćeš jesti kolače! 😀 😀 😀

  7. *Ivane, poslala ti dva e-maila, ali izgleda da nešto ne štima. Kliknem ja na tu adresu, pa mi se otvori nešto, pa traži sto podataka, pa ja ipak uspem da ti kao pošaljem e-mail, koji ti ne dobiješ. Ajd ti meni nešto napiši na moju e-mail adresu, pa ću ti ja odgovoriti i poslati recept. Tako je jednostavnije! Matoroća, ne kapiroća! 😉

  8. Eeej, jos jedan rodjendan…. Pa sve najbolje i starijoj kcerkici>
    Blago njima sto te imaju.
    I da…od mene je mladja TACNO godinu dana.Lavica!

  9. *Sandra, pa hvala ti draga. Ako je mladja TAČNO godinu od tebe, onda, srećan i tebi rodjendan, da mi budeš zdrava, zadovoljna, srećna i voljena! 🙂
    (ako imaš blog, bilo bi dobro da upišeš adresu)

  10. I ti si Dudo „grupisala“ rođendane kao i ja. Moji su svi u novembru i decembru… samo sam ja u avustu.
    Ma samo da je zdravlja i nasmejanih lica, za ostalo ćemo lako. 🙂

  11. *Stevo, ako si, očigledno ti je trebalo sna. Hvala ti na čestitki! 😉

    *Alex, eto, vidiš, mi smo svi u junu i julu. Hvala ti puno na lepim željama! 🙂

    *Dolly, oprevdan ti je izostanak. Draga moja, neka si se ti meni odmorila. Hvala ti puno za čestitku i lepe želje! 🙂

    *Bensedinko, na majku su ;)! Hvala ti puno! 🙂

    *Sandra, pa ako je danas TVOJ RODJENDAN, eto, još jednom, čestitam ti rodjendan i želim sve najlepše! 🙂

  12. *Milina, ona ga baš i nije obožavala, jer je želela da bude likovni tehničar, ali je, sticajem nekih glupih okolnosti, upala u tekstilce. No, uklopila se i za maturski uradila kolekciju kupaćih kostima sa pratećom opremom i uzorcima materijala. Ma, znaš ti to sve, šta ti ja objašnjavam! 🙂

  13. I danas da biram opet bih to odabrala, mada se od te profesije leba nisam najela, al sta ces,kad dusa voli…Nego odlutasmo mi od teme Dudo…nadam se da ce jednom ipak nastaviti sa keramikom, steta bi bilo talenta.Veliki pozdrav

  14. *Milina, neka radi ono što je ispunjava! Ne pitam se ja, što je i prednost roditeljstva, zar ne? 😉 „Deca“ su uuuuuvek pametnija od roditelja, naročito lavovi! Znaš ti to, sigurna sam i osetiš na svojoj koži! 🙂

  15. Sanjaru, ima i gorih, ne sekiraj se. Duddice, oprosti što kasnim ovoliko, srećan ti ćerkin rodjendan, šaljem pregrš lepih želja svima vama odavde do Novog Sada express poštom 🙂
    Slatka je skroz ( čini mi se da liči na tebe), a i umetnica je prava, sećam se njenih radova… Baš imaš sve moguće razloge da budeš ponosna mama 🙂

  16. *Perlice, nije kasno za poželeti nekom sve najlepše. Ona jeste na mene „psihički i likom!, a mladja je gradjena na mene ali ima očevu narav. Pa sad, eto vidiš, udrobljene su! 🙂 Jeste umetnica, ali u mirovanju!
    Jesam ponosna majka, hvala ti puno! 🙂

  17. Srecna nek je ova lepotica, izvukla je rodjenjem divan pocetak.Obe zapravo.I Neda i Mima dobile su divnu mamu Dudu.To je vec pocetak koji mnogo daje.
    Sve tri nek ste srecne i blagoslovene jedna drugom..)))

Оставите одговор

