DAN MOJE „MLADJE“

Na današnji dan, pre 27 godina, porodila sam se sa mojom mladjom ćerkom. Ljubi je majka!

Rodila se u 9,15 h, pre podne. Mučila me je i na porodjaju i u stomaku. Bila je vrlo vrpoljasta! No, kada je trebalo da izadje, nije joj se htelo. No, kako je poznato da su rakovi vezani za majku, verovatno je želela, podsvesno, da ostane u takvoj vezi sa mnom, za uvek.

Cvetić moj je bio tešak 3710 gr i dugačka 51 cm. Debeljuca, kao i mama za vreme trudnoće!

Bila je vrlo živahna kao mala. Od ladlica je pravila stepenice i pentrala bi se da dohvati ono što je naumila i što, naravno, nije bilo za nju.

U petoj godini je krenula na jazz balet. Bila je kao grančica, te je moja mama pričala da sigurno ne hranim „to dete tako žgoljavo“. Ma, da nisam je hranila, malo sutra! Bila je mrckeljalo a ja nisam dala da se za stolom jede pola sata. Obrok traje dok smo svi za stolom, pa ko jeo, jeo, i šlus!

I sada je sitnih koščica. Uvek je dobre volje, raspoložena, jako dobar zezator i omiljena je u društvu.

Završila je kozmetološku akademiju u Beogradu i malo se bavila tim poslom, koji je jako volela i maštala o njemu od osnovne škole.

No, kako u današnje vreme žene najmanje imaju novca da se posvete sebi, posla je bilo sve manje, pa je rešila da nastavi sa školovanjem. Upisala je Visoku poslovnu školu i evo, ostao joj je još jedan ispit, koji će dati u septembu.
Borba za radno mesto je već počela.

Inače, jako vodi računa o svom zdravlju i izgledu. Intenzivno ide na razne treninge i teretanu, već godinama.
Voli da se hrani zdravo, a majka je tu da joj ugodi, koliko god može!

Moja velika ljubav! Njenim rodjenjem, moj život je postao kompletan i ispunjen.

Moguće je da nikada neću moći da joj opišem koliko je obožavam, ali, znam, oseti ona to!

Srećan Ti Mimice moja rodjendan. Ljubi te i voli svim bićem tvoja mama!

l

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

26 thoughts on “DAN MOJE „MLADJE“”

  1. 2004 godine kada sam bio u NS, novosadjanke su me fascinirale svojom lepotom.
    Mladji sam samo 1 godinu 😀 hehehe, mada, nije poenta ni u lepoti vec u tome da si stvorila od svoje dece prave ljude i pored toga sto ih je otac ostavio. Tebi kao majci, koja je sama uspela sve to u svom zivotu svaka cast i trebas da postanes primer mnogim mladjim mamama.
    Srecan ti cerki rodjendan.

    P.S. Kakvu si tortu pravila? Hocemo li virtuelno dobiti parce torte 😀

  2. *Hvala Char na komplimentu! 😉

    *Ib, sad si se razotkrio, mada sam mislila da si malo stariji, bar kao moja starija koja puni 31, sada, 25. jula.
    Hvala ti što imaš tako lepo mišljenje o meni i mojim ćerkama. Dobre su, lepo vaspitane, ljubi ih majka! 😉

    A torta je cream cake (poštone ne volimo sir, onda ja napravim krem kao ka krempitu sa želatinom i malinama od gore a dole plazma kora)! Može jedno parče i od markize koju je pravila kumina mama! Divna, slatka tortička! 🙂

    *Stevo, hvala ti puno!

    *Bensedinko, hvala, ljubi je majka!

    *Elektra, hvala lepo! 🙂

  3. *Ib, ne znam zašto je to tako, ali je verovatno ljudima neobično da tako jedno mlado (ali vrlo zrelo čeljade kakav si ti) ima svoj blog! Znaš da obično „klinci“ (joj, ne ljuti se, pliz), obično imaju profile na FB. Blog je „ozbiljno“ mesto, tj. neuobičajeno je da jako mladi „bloguju“. Možda grešim, ali, eto, po tvojoj ozbiljnosti i načinu pisanja i zrelosti, ja sam bila ubedjena da si stariji! No, „razotkrivanje“ je samo uticalo na mene da si mi još više drag i čini mi kompliment što si moj redovan posetilac, a sigurno sam godište tvoje majke, a možda i starija od nje! Puno pozdrava! 🙂

  4. Vauu, kako ti je slatka devojcica!!!
    Cestitam i zelim prvo dobar posao da nadje, pa sve po redu.
    He,he Ib se konacno razotkrio, a sve se pravi da je „mator“
    Dudice, super je i torta, a recept cekamo na Blogovskom kuvanju 🙂

  5. *Breskvice, kada bi bar bila devojčica! 🙂 Devojka, za udaju, 🙂 :): 🙂
    Hvala ti puno na lepim željama! 🙂

    Kaže Ib da nikada nije krio godine, ali ih nije ni govorio, no, dobro, sad smo ga „ufaćkali“!

    Potrudiću se da recept postavim na Blogovskom! 🙂

Оставите одговор

