UŠMRKAVANJE MUŠICE

Uselili se u naš stan neki novi stanari, u vidu strahovito sićušnih crnih mušica. Kako su uspele da prodju pored svih komarnika, zatvorenih prozora i vrata, bog će ih znati.

Nema prostorije u kojima ih nema. Ako sam u kuhinji, muvaju mi se ispred cvikera, čvrkaju me u lice, motaju oko usta, tako da moram da ih držim zatvorena.

Najgore prolazi nos! On je otvoren, naravno, na dve rupe. Desilo mi se par puta, dok ležim, ovo čudovište mi obleće oko glave, nikada oko nogu ili ruku, i pravo u nos. Ušmrkana! I onda brza brzina, izduvavanje nosa, mada se mušici deci da i sama izleti.

Čudo jedno kako su dosadne! Evo je, mota mi se ispred nosa, bez obzira što ja mlatim rukama. Retko se desi da je potrefim i zalepim za ruku ili sto. Zaista retko!

A ona ne odustaje!

Dosada nad dosadama!

Imate li i vi ovakvih gnjavatora?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

30 thoughts on “UŠMRKAVANJE MUŠICE”

  1. Da nisu to Dudo one „rakijske mušice“, one što se pojave iz niodkuda čim se otvori flaša 🙂 ?
    Šalim se, ali sa ovim klimatskim promenama ćemo izgleda otkriti nove vrste insekata i kojekakvih akrepa koji će se odomaćiti kod nas. Ja za sada nemam tih napasnika…

  2. Dudice draga, kod mene vrsta ovih „slabokrilaca“ kol’ko hoćeš :mrgreen: ima ih bezbroj! Ja sam u gajbi, a ono sve mušice se sjatile na mene, premda kap alkohola popio nisam! Po svemu sudeći dolaze nam „mušičava“ vremena! 😉

  3. *Sanja, izludesmo i mi ovde od komaraca. Preksinoć prskali iz nekog kamiona topovima. Pogušismo se mi a komarci sve jači, mamicuimmamicinudaim*ebem! A buba i bubica, mušica, užas! Pre ćemo se poizvrtati nego svi ti leteći i puzeći! 🙂 Ranijih godina nije bilo ovako!

  4. ja imam problema sa letecim mravima – bozeeee napasti
    rajd za mrave nekako pomaze i prvi put da se niotkuda pojave – uglavnom se zalepe za zavesu – valjda traze da izadju napolje.
    Otvori im covek prozor, one ne izlaze – e dosade li dosadne.
    Ove godine bezbroj insekata – cak i neki bolesni komarci od kojih se dobija visoka temperatura i otok od ujeda bude tvrd i povecih dimenzija. Dovoljno sto nas je*u ovi nasi, sad nasli i ovi drugi 😀

  5. *Ib, ma strahota božija. Evo je, čim sam sela, mota mi se oko nosa. Malopre sam jednu zalepila u kupatilu. Budale. A leteće komarce sam videla u dvorištu, uz zgradu, sada im je vreme. Ova godina je stvarno grozna u svakom pogledu! 🙂

  6. *Char, komarcima se ne izlažem, mada ne osetim ujed odmah, nego tek posle par dana. U stanu imam komarnike na sve strane, pa, ako mi se i desi koji u sobi, ne smirujem se dok ga ne utepam! 🙂

  7. Dudo moja moram ti reći da kod mene, doduše samo u kupatilu, ako mi to uteha može biti, ima mnogoooo mušica i nisu baš sićušne. Sve rupe pozatvarala, kada stoji uvek začepljena ali se oni odnekud pojavljuju da ludimo više. Znam da ti nije uteha, al’ eto mnogo se namnožilo kojekakvih krilatih stvorova.

  8. *Verkić, ima ih i kod nas u kupatilu, ali su naše jako sićušne. Ja mislim da dolaze iz saksija, tj. da se tamo množe i izleću. Imam malo biljaka i u sobama.
    Ne znam šta je to sa ovom godinom, čudo jedno! 🙂

  9. Importuj par geka iz Azije pa da vidiš šta je milina.
    Bube polako preuzimaju. Mi smo po stanovima imali sve i svašta. Sada imamo sićušne žute mrave, što je za mene dosta posla, jer ništa ne sme nigde da ostane..ni mrvica. Ali dok su oni tu, drugi veću gmazovi begaju, ne vole mravlju kiselinu.

  10. Kod mene su se pojavile zimus dve male crne musice, srcolike i mislila sam da ce nam biti kucni ljubimci pa reko da ih ne ubijem. Kaaaaaaaad!!! Sada ih ima svaki dan! Jednu turu ubijem, kao od gara da su a drugog dana opet nova tura. Sad ih ubija svako ko udje u kupatilo a opet ih ima… Cime li se hrane Bog zna… gde im je leglo pooooooooojma nemam.

  11. *Ilonka, dobro mi došla. Ovo sa mušicama je bilo u avgustu. Nestadoše, iznenada, kako su i došle. Znam o kojim ti mušicama pričaš. I kod mene se, ponekad, pojave te male srcolike, ali i odu. Svašta! Verovatno se hrane vlagom iz vazduha! 😉

Оставите одговор

