ZIVOT TEČE KAO REKA

Poslednjih par dana živim neki drugi život, mada izgleda, onako, posmatrajući sa strane, kao da se ništa nije promenilo.

Promenilo se i menja se. Spavam, ustajem,pijem kafu, nabavljam, kuvam, odmaram se, pijem kafu, širim opran veš, sve onako, kao robot. Jer, nema onog zbog koga je sve to što radim, u stvari robotizovano. Čudo jedno, kako vam se život promeni u sekundi. I nije to bila jedina sekunda promene u mom životu. Bilo ih je bezbroj i sve nešto razmišljam, da li bih bila ista kao sada, da nije bilo njih? Ma ko bi to znao, ma, nije ni bitno, to mi je samo proletelo kroz glavu.

I sve što se dešava ovih dana, posle Vidovdana, je nekako prazno i bez pravog osmeha. Nema ga nigde. Kada to i učinim, učinim zato što tako treba i da bih delovala mojima u kući, da sam ok. A nisam, razumete me vi, znam. Razumemo se i mi, ukućani, ali se svi pravimo ludi i ne gledamo jedni druge u oči da ne bi videli suze ili otečene kapke.

No, tako to treba. Proći će, ali, ožiljci ostanu. Koliko takvih ožiljaka možemo da primimo? Bog sveti zna, a možda ni on. Možda je tako i bolje. I odemo na onaj svet, bez takvih informacija. I bolje je tako. Možda bi nas saznanje o broju ožiljaka, dokrajčilo i pre vremena.

Ovako, život teče kao reka. No, ona i teče, ali život ima svoj kraj. Bar na ovom svetu. Na onom drugom, što bi rekla Leci, svi ćemo se naći u ljubavi. Daj bože i jedva čekam da se sretnem sa svim drgim ljudima koje dugo nisam videla a koji su moj život učinili lepim.

Kakvog sam raspoloženja, vidite i sami? Mada imam i dobrih sati, kada mi misli odlutaju u neke lepše vode, kao na primer u ove morske. Kako bi bilo lepo otići na ovakvu jednu plažu, gde te niko neće cimati, sasipati ti pesak u facu, gde ćeš moći na miru da sediš i gledaš u to, predivno plavetnilo.

Sadašnjost je sasvim drugačija a maštanju nikad kraja.

Sutra je novi dan, verujem u njega i nadam se da će, bar za jedan mikron bili lakši od ovog, prethodnog.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

33 thoughts on “ZIVOT TEČE KAO REKA”

  1. „Sutra je novi dan i verujem u njega! “

    Da sutra je novi dan ! 🙂

    Nova sansa,nova nada,nov i neispisan, list papira.
    Ima u toj recinici,nesto tako snazno i mocno,sto na covijeka djeluje tako blagotvorno ,ali i pokretacki , u isto vrijeme . 🙂

    Pozdrav 🙂

  2. Daj bože i jedva čekam da se sretnem sa svim drgim ljudima koje dugo nisam videla a koji su moj život učinili lepim.

    Dudo, sve je to lepo i ta verovanja, ali cini mi se da nisi svesno napisala ovu recenicu, pogotovo prvi deo.

    Razumem vasu bol, postujem je. Zivot ce se vratiti u normalu, uvek ce postojati secanja, ali ce vremenom manje boleti nego sada. Izgubio sam tri kuceta, dobili krila i sada na nebu laju. Malo otugujem i odlucim da uzmem novog koji postaje moja preokupacija, zabava, igra…

    Mozda kad se malo sredite, osecanjima dopustite da odrade svoje, pa u skorije vreme opet dobijete nekog malog mezimca koji nece biti zamena za Tedija, ali Tedijev brat koga cete vi usreciti.

  3. *Ivane, u pravu si, malo sam napisala dvosmisleno. Ono „daj bože“ je značilo „daj bože da je to istina, da postoji drugi svet i da se svi sretnemo“.

    Znam Ivane, izgubila sam ja i mnogo više od kučeta, ali sam jako tužna i deluje kao da su mi sve ladje potonule. Fali mi, što jest, jest, a moram to i da kažem svima.

    Novo kuče, za sada, NE DOLAZI U OBZIR. Tako je bilo i za Tedija, ali, jak sam karakter. Ovo je odlučila moja ćerka jer ne želi da prolazi kroz ovo sve. Jako joj je teško. U totalnom je očaju.

    Znam, proći će, manje će boleti, ali, sada je tako! 🙂

  4. Ne smem ni da razmisljam o tome, mogu samo da zamislim kako ti je. 😦
    Pre neki dan, pas mog brata u igri pocepa Astoru donju usnu. Krvario je ko preklan, a ja sam se tako izbezumila da stvarno ne znam kako cu da podnesem kad jednog dana ostanemo bez njega. Uzas.

  5. Svaki je novi dan novi tok (zivota) Usponi i padovi su nam zadati da bi se celicili i kro to cemo ceo zivot proci i provesti ga.

    Sto se novog kuceta tice ; „nikad ne reci nikad“ Kad su meni ukrali par baseta za koji sam bio vezan kao za decu ,rekao sam da vise u zivotu necu imati ljubimca kera. I desio se Leopold koji kao sto znas boluje od bolesti gojaznosti ali i pored toga na mogu da ga ne hranim kad god zalaje . A vec je rezervisano i drugo kuce koje ce ovih dana stici.

    Zivot tece kao reka a cudni su mu tokovi!

  6. *Zmajček, svega sam ja svesna, medjutim, ovo su stvarno jaki stresovi. Ja obožavam životinje, pse naročito. I znaš da ih hranim po ulicama i svakog bi usvojila. Medjutim, mi imamo još jedan bitan razlog da ne uzmemo novo kuče. Živimo na 4. spratu, bez lifta, a ja sam svaki dan sve starija i teško mi je. A da ti ne pričam finansijski momenat. Veterinari, vakcine, granule, vitamini… Ni za to više nemam novca, definitivno!

    Život će nam teći bez LJUBIMACA. Neka svaka porodica u ovoj državi „odradi“ bar jednog ljubimca, čisto da vide kako to izgleda i neka se nauživa i napuni pozitivnom energijom.

    Ja sam, od kada znam za sebe imala životinju u kući. Pa, malo li je, za razliku od nekih koji to nisu nikada.

  7. Zbog ove situacije koja se desila tebi sa Tedijem, izbegavala sam da više ikada imam psića, međutim mislim da je sada pravo vreme, jer ne smem sebično samo za sebe da čuvam ta sećanja, tako da će moji klinci uskoro dobiti na poklon jednog malog belog, šašavog, da raste sa njima. Život je nemilosrdan, žao mi je Tedija, ali sve prođe.

  8. *Char, divno je što si odlučila da nabaviš deci psa, jedino mislim da si malo poranila. Bar još koju godinu i obavezno vodi računa da se pas ne linja. Tedi je bio takav. Nikada ni jedna dlačica sa njega nije otpala. Bio je sav cakan i mirišljav. Tako mi nedostaje njegov miris! 😦

  9. Da, nekad nas dešavanja i promene „sastave“ i to veoma boli, svi smo to iskusili, svako na svoj način.Život nije uvek razumljiv ili mi ne znamo da ga rasčitamo, ali u svakom „iskustvu“ nešto i dobijemo, kroz tu bol koju osećamo.Valda svako iskustvo baš kroz tu bol nas ojača, nauči da podnesemo, budemo jaki.
    Razumljivo je da ti je teško i neću ti reći sada, sve će to proći, jer to i sama znaš, da vreme uvek sve ublaži.
    Ono što sigurno znam, da iza tvog sadašnjeg raspoloženja u tebi je snaga, velika.Ti si snažna osoba i tu snagu ćeš naći u sebi i osmeh a ja sam ti u komšiluku.Ljubi te Leca.

  10. Jooj, Dudo, pet puta sam se preznojala dok sam čitala, jer nisam upućena šta ti se dešava! Razumem tvoju tugu … isto je meni bilo kad mi je nestao mačak… čovek se tako navikne, zavoli … uh…

  11. *Breskvice, bila si na odmoru i nadam se, dobro se provela.
    Eto, vidiš, tako nam je otišao naš voljeni Tedi. Jako je tužno. Vreme prolazi, moramo se navići da živimo bez njega! 😦

  12. Draga Dudo, malo sam okasnila, i tek sada saznala za mališu.
    Znam kako je i tebi i Mimi, razumem to što mnogi ljudi, koji nikad nisu imali psa ne mogu da razumeju, prošla sam kao i ti to već jednom, a po prirodnom sledu stvari, proći ću još jednom, jednoga dana, i od toga se unapred ježim. Neću da mislim o tome, samo uživam koliko god, i dokle god mogu u tim predivnim stvorenjima. Držite se! Nakon svega, potpuno razumem odustajanje od novog psa. Previše je to i za nas zaljubljenike u pse 😥

  13. *Previše je Duška, da znaš! Prolazi nedelja, a on nam sve više nedostaje! Mima kod glave drži njegovu omiljenu ovčicu, igračku, pa kao da je on s njom. Baš smo tužne, znaš ti to vrlo dobro!
    Kad počnem da evociram uspomene u svojoj glavi, počne da me guši i suze same kreću! E, jadničak naš! Neka ga, tamo negde, medju andjelima! Zdrav kao dren! 🙂

  14. Duduš, znaš da će doći i bolji dani, uvek dodju…ali i ovi otečenih kapaka su sasvim normalni i ljudski. Treba ih ispoštovati, prebroditi i život ide dalje, takav kakav je…ali važno je da teče što lepše 🙂

  15. *Sanjočka, znam, prolaze dani a mi moramo da se priviknemo na život bez njega, malog. Imamo utehu u Hambu, mališi od stariji ćerke, koji je isto tužan. I njemu nedostaje „brat“. 😕

Оставите одговор

