NAŠ ANDJEO!

Našeg ljubimca sada čuvaju neki drugi andjeli!

Pružio nam je puno ljubavi, radosti i sreće i to sve mu je bilo uzvraćeno!

Ljubavi naša, volimo te i puno ćeš nam nedostajati!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

51 мишљења на “NAŠ ANDJEO!”

  1. *Hvala vam puno dragi moji!
    Nisam ni znala da nam je stan toliko velik i pust!
    A glava tutnji, suze i dalje liju!
    Teško je shvatiti kako se jedno tako malo biće uvuče pod kožu. Danas, pre operacije, izljubile smo mu glavicu i nadale se da ćemo to raditi i večeras, kada se vrati kući.

    Jako smo tužne, jako i znamo da uteha ne postoji, jedino će vreme učiniti svoje.

    Hambo nam je tu, ali je i on bezvoljan i traži njegovog „bracu“, starijeg i vodju. Baš ga je voleo!

    Valjda mu je dobro, tamo gde je i da ga dobro čuvaju! 😦

  2. *Ako je stigao na lepo mesto naš Andjelak, sigurno će lajati, jer je bio lajaroš, a mi ćemo ga čuti.

    Bože blagi, kako je tužno, prosto imam utisak da ću se raspasti!

    Ćerka i ja se samo grlimo, sedimo jedna uz drugu i tako se tešimo!

    Hvala vam svima!

  3. Повратни пинг: Novosadska priča « Ivan's notes
  4. Ipak…dok je ziveo imao je srece da bude sa vama koje ste mu bile poput andjela…
    Neka sada mirno sanja..
    Nesebicna ljubav uvek zna kada mora pustiti nekoga da ode na mesto gde njegove muke prestaju…Vas dve ste to nesebicno ucinile..
    Zao mi je zaista.

  5. *Ivane, Danijela, Exxx, Veco, uvek je teško poverovati da nam je otišao neko koga obožavamo!
    Danas je novi dan, lep, sunčan, a naš Andjeo nije sa nama. Nema više šetnji po Podbari, po keju, nema više maženja, ljubljenja, pevanja na prozoru kada čuje zvono iz Almaške crkve, nema više našeg Tedija da nam svaki dan započne pogledom u njega!

    Život ide dalje a mi moramo naučiti da živimo bez njega!
    Hvala vam puno na toplim rečima i razumevanju.

    Suze će jedanput i presušiti! 😦

  6. Bas mi je jako zao Dudo. 😦 verovala sam da ipak nece biti tumor i da ce sve dobro zavrsiti…
    toliko lepih prica si napisal o njemu i on je uzivao kod vas a vi sa njim… tesko vam je , razumem…
    veliki zagrljaj saljem izdaleka.

  7. Životinje su po mnogo čemu uzvišenija bića od nas ljudi.Uvek su spremni za bezuslovnu ljubav i tačka!
    Miljenče moje slatko, anđelčić beli i najbolji drugar mog Biblosa.Znam kako ti je Dudo ali rekla sam ti već, jednog dana svi će mo se tamo zajedno sresti u ljubavi.Ako će ti biti lakše, garantujem ti da je tako, veruj mi.U svemu tome je dobro to, što se nije mučio i što ga nije ništa bolelo, sve ostalo je samo ljubav, koju nosiš u srcu za tvog preslatkog Tedišku.Dođi, čekam te na kafi i da te zagrlim ali kao što smo se dogovorile, bez suza.Na nekom višem planu, koji mi uvek ne razumemo, sve naše iskustvo se pretoči u ljubav, koju jedino nosumo sa sobom, kad odlazimo.Pozdrav Marini, Nedi i tebi.

  8. Dugo nisam dolazila…pročitam predhodni post i u nadi da je sve ok pređem na ovaj sledeći i eto…rastužim se načisto… 😦 dobar lepi pametni Tedi…e greota baš. Svi psi idu u raj.

  9. *Advokatice, žao mi je što si se rastužila, ali ti si ga poznavala. Bio je stvarno druželjubiv. Voleo je sve pse i odrasle i decu! Čudno je to za psa! Jedino što je voleo da laje kad neko dolazi i kad zvoni na vratima. No, to je sve bilo zanemarljivo!
    Jako nam je teško, stvarno! 😦

  10. *Baklavice, jako je teško bez njega. Učimo da živimo i tako. Srećom, tu je ćerkin pas Hambo, koji je prošle nedelje prepatio bez „brata“. Dolazi polako k sebi! A mi, pa, kada na njega ne mislimo dobro je, ali je teško ne misliti! Boli, da sve guši! 🙂

  11. Znam da jeste. Pregrmela sam u zivotu gubitak 4 psa 😦 . A njihova ljubav je tako iskrena, tako bezuslovna, srecice mile.

    Ih, meni cvrci nedostaju kad im „istekne rok trajanja“, a nece bice koje ima, pokazuje i prima emocije 🙂

  12. Повратни пинг: Novosadska priča « @Ivanb_rs
  13. Повратни пинг: Novosadska priča | The Ivan's blog

Оставите одговор

