I POTVRDJENO, 57 punih!

Ne znam koliko se vidi na fotki, ali bile smo više kuvane neko pečene. Sunca nije bilo, ali je zato bilo kao u rerni na mojoj divnoj terasi, koja je na južnoj strani i osunčana je od ujutro do pola šest. Ne pomaže joj ni tenda i kvašenje, ništa.

No, ni vrućinčina nije uticala na naše dobro raspoloženje. Jedino je ovom mališi bilo dosadno u ženskom društvu.

Malo smo se poslužile, popile po domaću „dunju“, hladnu. Odlično nam je prijala. Posle slanog, dobro smo se osladile i nastavile sa pričom.

Nismo se sekirale oko svetskog prvenstva u fudbalu, nismo pričale o malim platama i penzijama, nismo pričale o neplaćenim računima. Uglavnom smo prepričavale dogodovštine sa raznih druženja i neke iz života. Bilo je prijatno. Malo ali odabrano društvo.

Ako ste u nedoumici koja sam ja, ja sam u narandžastoj majici a Leca je u sivoj (sedi) sa predivnim crnim djerdanima!

Do mene stoji moja kuma (tačnije, ja njena na venčanju), ispred mene je moja divna prijateljica Goga, do nje u prvom planu je Divna (profa u umetničkoj školi i slikar-grafičar). Klinja se sin od moje sestričine (plava haljina) Vanje a on se zove Matias.

Na rodjendanu su falile moje ćerke i moja sestra, koja je bila na moru.

Mima nije želela da se fotka, pošto je bila nešto bledunjava i nešto bolešljiva, ali je uspela da mi pomogne oko rodjendana i napravi mi tortu (prethodnog dana), koja je bila izvrsna.

Pokloni su svi fantastični i svi u braon tonovima, koji su i moji najomiljeniji!

Hvala još jednom na svim čestitkama!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

32 thoughts on “I POTVRDJENO, 57 punih!”

  1. *Zelena, hvala, opet! 🙂

    * Breskvice, hvala ti draga! Lepo smo se družile! 🙂

    * Dolly, od ‘ladne dunje se ohladiš, draga, nisi to znala! Rakija hladi! Ozbiljno! Kako je prijala, uh, al’ samo malo u čašici! 😉

    * Sanjočka, hvala na komplimentu i da znaš, da je bilo sve bolje, što je veče odmicalo. Ja sam mogla do ujutro, ali su neke išle peške kući, da se malo rashlade! 🙂

    * Dedodoflime, ajd otpevaj nešto i za mene! 🙂 Hvala ti, vidiš, sve smo tinejdžerke, sem ovog malog pionira! 😉

  2. Dudo moja, jesmo se malo ugrejale na tvojoj terasi, ali je bilo prijatno u svakom drugom smislu.Dobro društvo, ženskaći i naše priče.
    Dobra dunja a dobra!Divna ti je salata bila i hvala ti što si napravila i posnu za ove tvoje što jedu, kako jedu!Torte su ti izuzetne i ova koju si ti pravila i ova druga, što je Marina pravila, nebi ja tu ništa menjala, he he he .
    Ti si bila lepa , srećna i zadovoljna i to je bilo divno za gledati a i mi smo svi bili srećni .Dugo ti nama poživela ,srećna i vesela a i zdrava!

  3. Malo kasnih, omelo me valjda nevreme. Kada sam kod toga već, neka bude mokro… 🙂
    Zelim ti okeane zdravlja, mora srećnih trenutaka, jezera uspeha, zadovoljstva i mira, reke para, i nijednu kap tuge i bola. Srećan ti rodjendan od srca !!!

  4. *Verkić, ne sekiraj se, nikada nije kasno da se poželi nešto lepo! Hvala ti puuuuno! 🙂

    *Zmajček, kada imaš prijatelje koje te razumeju ;), sve je ok! Ništa se ne brini! Važno je da se ti javljaš! 🙂

    *Sanjaru, hvala ti puuuuuno! 🙂

  5. Srecan rodjendan sa malim zakasnjenjem
    sve najlepse ti zelim
    pored zdravlja, lala, srece, veselja i da u ovoj drzavi penzije budu na tom nivou da covek moze posteno da uziva u odmoru koji je zasluzio a ne da se muci i razmislja o ponovnom radu.

  6. * Ivane, hvala ti puno i baš mi je drago što si se oglasio, jer sam baš juče mislila na tebe i pitala se kako si!
    Lepo si ti meni poželeo, ali do tog boljitka sa penzijama sigurno neće doći za mog života. Na novi posao stupam početkom jula! Klinke su slatke i baš mi je lepo sa njima! 🙂

Оставите одговор

