MOJ DAN

Eto, dodje i ovaj jubilarni ;), 57. Kao da sam juče slavila prethodni. Lete dani, lete godine. Ne mogu baš da kažem da sam srećna brojkom. Više bih volela da sam permutovala poslednje brojke moje godine rodjenja (1953.). Ali, šta je tu je.

Kako se osećam? Pa osećam se kao i svi vi, pretpostavljam. Ima dana kada se osećam kao da imam 75. ali je ipak više onih, koje me podsećaju na neku mladost i na godine od pre 50.

Ali, još uvek imam dobar „šut“, kada igram futbal sa mojim sedmogodišnjim rodjakom. Još uvek sedim na podu kada se igram sa njim, jedino što malo „škripi“, kada treba ustati. No, ništa strašno!

Za čim žalim? Žalim za kompletnom porodicom, žalim za prerano izgubljenim roditeljima, žalim što sam propustila neke prilike u životu a koje bi, eventualno, popravile moju egzistenciju, žalim za nekim propalim prijateljstvima, žalim kada vidim napuštene i napaćene životinje, žalim za državom u kojoj smo bili srećni, žalim za svom izgubljenom decom, muževima, ženama, bakama i dekama i ostalom rodbinom.

Srećna sam! Da, da, da! Imam decu za koju bih dala i srce i bubrege i jetru i oči i glavu i noge i sve, sve, sve, jednom rečju život, odmah i sada, što bi naravno uradio svako od vas. Nisam ja tu posebna, ali volim da kažem! 🙂

Srećna sam kada vidim da su drugi srećni, kada smo svi zdravi, kada mi uspe nešto što nije torta ali tako treba da izgleda (vidi fotku, ali će šlag i pena od jagoda biti poslužene posebno), kada ustanem ujutro i vidim sunčan dan, kada ptičice pevaju i preleću sa grane na granu u ljubavnom zovu, kada mi dodju prijateljice i ćaskamo o svemu i svačemu i smejemo se!

Srećna sam, posebno, što mi je moja mladja ćerka napravila prvu tortu u životu, za rodjendan. Jedino je malo omašila u receptu, ali, pošto je bila tajna a u receptu nije precizno stajalo 250 gr putera nego 1 puter, stavila je onaj manji ,od 125 gr, pa je malo mekši fil i moraće da stoji u kalupu! Nema veze, biće dva krema danas na proslavi! Voćni i čokoladni! Super! 🙂

I sa poklonima su me iznenadile, nisu zaboravile!

Sve u svemu, volela bih da mi dodjete danas svi vi, koji mi POSEBNO život činite srećnim!

Pa, slavljenice, SREĆAN TI RODJENDAN!

Spremna sam, okupana i namirisana, čekam poljupce i čestitke! 😉

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

41 thoughts on “MOJ DAN”

  1. Hepike rodjendan! Evo, hitam biciglom za Novi Sad da te izljubim i najedem se torte… mislim… samo kada ne bi bilo ovoliko toplo, vruće 🙂 U svakom slučaju, Dudice draga, popiću piće u gradu za tvoje zdravlje i osećaj se danas kao da imaš tek sedamnaest leta!

  2. Dudooooo))))))))))))))
    PA SRECAN TI RODJENDAN I SVAKI DAN KOJI DOLAZI ))))))))
    Verujem da osecas ponekada teret godina koje su za tobom, ali to se na tebi ne vidi.Izgledas kao devojcica sa tom kratkom kosom i osmehom koji rastapa srca…
    Zivela nam srecna…dugo dugo…)))))))))))))

  3. *Veco, hvala ti puuuuno, draga! Teret godina osećamo, mi mladji, a za one starije, ne znam! 😉 Hvala ti za ono „izgledaš kao devojčica i sa osmehom koji rastapa srce“, koje mi se upravo rastopilo od tvojih reči!

    Poslastica je skoro tradicionalna za moj rodjendan, mada ima i onih koji poste, ali za njih su jagode sa čokoladom za kuvanje i šlag sa vodom! 🙂 Hvala ti! 🙂

  4. Dudulesku!!! Pa srećan ti rodjendanius taj…ne znam koji!!!!!!!! I neću reći dobro se držiš za svoje godine, jer za svojih 35 izgledaš baš potaman 😉 Želim vam lep provod, dobro smejanje, ukusnu tortu i joššššš puno takvih!!!!!!! Pozdravlja te i mangup i čestitke i u njegovo ime!!!!!!!

  5. Srecan rodjendan draga Dudo! Uzivaj u svom danu i ovoj prelepoj torti … Ma kakve godine one su samo za statistiku 😀
    vazno je kako je u srcu… ti izglledas kao super … 😀
    veliki pozdrav

  6. Draga Dudo malo kasnim, ali sa lijepim željama nikad nije kasno zar ne?:)
    Želim ti ispunjenje svih želja, želim ti da te uvijek osmijeh prati, da ostaneš tako vedra, pozitivna, puna ljubavi.
    Da ti kažem da te stvarno volim
    i da ti poželim srećan rođendan.

  7. *Draga moja prijateljice! Nikada nije kasno da se kažu ovako lepe reči! Hvala ti puuuuno na svakoj napisanoj! Ako ti budem rekla: volim i ja tebe, nadam se da ti neće biti glupo, jer zaista tako mislim! Poljubaca sto ti šaljem! 🙂

  8. *Breskvice, hvala na komplimentu, ali bi za prvu tortu u životu ćerki ova bila preteška. Ova je mojih ruku delo a ćerka mi je napravila Markizu, ali je ispala malo redja i ostala je u kalupu. No, ništa joj nije umanjilo ukus.
    Ova fora sa rolatima je užasno laka, jedino što ima zezancije i malo duže traje, ceo proces pravljenja. I jako je izdašna. Svi mi koji smo na slici (od rodjendana) smo jeli, neki i po duplu porciju a nismo uspeli ni pola da pojedemo! 🙂

  9. Srecan rodjendan, draga moja!!!! A sta da ti pozelim?
    Da ti svaki dan, sledecih 100 godina, prolazi u zdravlju, sreci….ma zelim ti sve naj, naj od srca.
    Ljubim te

  10. I da , torta je vise nego fenomenalna. Pozdrav za ceru, svaka joj cast.
    Dudic, moze li recepAt?Aj’ kad te molim!!!!!
    Znam, znam, dosadna sam…hahahahhah

  11. Sandra, hvala ti puuuuno na čestitki i lepim željama!
    Tortu sam pravila ja, a ona je pravila Markizu, koja je ostala u kalupu, malo redja, pa je zato nismo fotkali,nije ona dala!

    Nisi dosadna, šaljem ti recept, e-mailom!

  12. Divne si fotke napravila o ukusnim tortama, potpisujem!
    Vesela i zdrava nam uvek bila,kao i tvoja deca i zet, naravno!
    Znam ja tebe, da bi za svoju decu dala sve ,ali nisi ti samo takva prema svojima.za sve koje voliš, uvek bi dala sve od sebe što možeš i imaš, eto to je Duda.Uvek puna dobrote, kako prema ljudima tako i prema četvoronošcima, he he he
    Dobra, iskrena i lepa ali znam da se sa ovim trećim nećeš složiti ali ja te u tome ne uvažavam, devojče, lepojče!!!!!!!!!

  13. Ljubim te puno, puno, da si mi divna i nasmejana, kao i uvek, iskrena i neiskvarena i da ti i dalje ide sve od ruke, te da zajedno proslavimo i osamdeseti!
    Puno te grlim draga moja, SREĆAN TI ROĐENDAN!

  14. Kasnim, kasnim, ali zato imam brdo divnih zelja 🙂 Srecan ti jubilarni i jos puno da ih bude. Hiljade dana da provedes medju ljudima koji te vole i koje volis i nemoj da se kajes ni zbog cega. Tako je prosto moralo biti da bi zbog neceg mogla da budes srecna i zbog neceg ponosna i tako redom 🙂 Srecan rodjendan 🙂

Оставите одговор

