MOJ NOVI POSAO!

Večeras, sedimo Leci i ja na terasi, i pretresamo prethodne dane. Prilično me strefila nervoza i bes. Besparica, ni ne može da vam unese radost u život, to svi znate. Opričavam joj svoje stanje besa i kažem joj, kako ne treba biti iskren u životu, kako treba biti pokvaren i lažljiv, zatvoriti se „cibzarom“ do nosa i ćutati kao riba. E, jebeš ga, kad ja nisam riba i otvorena sam kao „Borba“, sve na tanjir: izvol’te, poslužite se, pa sad, kako kome prija.

E, tako sam ja shvatila moj poslednji razgovor za posao.

Naime, radilo se o čuvanju jedne dvogodišnje devojčice. Roditelji su joj mladi ljudi, vrlo prijatni i činilo mi se da je razgovor prošao ok. Svidela sam se i maleckoj a i ona meni. To se naročito videlo na vratima, kada sam odlazila. Zagrlila me je, poljubila i rekla mi: Dodji opet da se iglamo! 🙂 Ta slika mi je stalno bila u glavi, ali…

Čekala sam, nestrpljivo, do večeras. Već smo i zaključile, Leci i ja, da očigledno nije sudjeno da čuvam tudju decu i tačka. Kad, zazvoni telefon i prepoznah mamu od one malecke na koju sam mislila ovih nedelju dana.

Pita me da li sam se predomislila? Jaaaa, o, ne, ja čekala da čujem vas.

I tako, DOBIH POSAO, s tim, što ću preko leta čuvati i njihovu stariju devojčicu, koja inače ide u obdaniše, ali, pošto je raspust, biće kod kuće. Radujem se i već pravim planove u glavi, šta ćemo i kako ćemo. Važno je da se dopadnem deci, tj. starijoj, koja voli da crta, boji, secka papiriće, lepi, što i ja volim, a voleće i malecka, kada joj zadamo domaći, nas dve „matorke“!

Iskreno sam rekla mami, da ne znam da li ću ja biti sposobna za tako nešto, jer, ovako matora, nisam čuvala dvoje dece. No, posla se ne bojim. Puno radno vreme. Stariju devojčicu, šestogodišnjakinju, nisam upoznala, ali ću, već prekosutra, startovati, par puta u toku nedelje, da se upoznamo, a sa punim radnim vremenom, početkom jula.

Hvala vam, dobri moji prijatelji, jer, da nije bilo vaših „šipaka“, verovatno ništa ne bi bilo ni od mog posla!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

39 thoughts on “MOJ NOVI POSAO!”

  1. *U, al me iznenadi komentarom, Marouk, jer sam stalno nešto pisala i brisala!

    Mogu ti reći, izgubila sam nadu VEĆ,jer je prošlo nedelju dana a tišina duuuuuga! 🙂

    Hvalatipuno! 😉

  2. heheheh imam ja tu žicu za predosećaje, a strah namirišem. Drago mi je mnogo da je uspelo i da je u pitanju tako lep posao!!!
    Ma dani ništa ne znače..verovatno su pustili da izvagaju ko im je najprijatniji 🙂 to se ne rešava za dan 😉

  3. *Marouk, ja mislim da sam bila jedini kandidat, jer su me preporučili njima! No, važno je da je uspelo. I ja verujem da će nam biti lepo. Smejaćemo se, igrati se, pevati i svašta raditi! 🙂

  4. Dudice draga, baš se prebrojavam… mislim kol’ko para za decu imam, da ih napravim još petoro-šestoro; he, he, bilo bi šta čuvati 😉 Dakle, srećan rad! 😀

  5. Draga moja…najbolji zasluzuju najbolje…
    Ti spadas u te…Najbolje medju nama.
    Ne treba da ti kazem koliko mi je drago…))))

  6. *Veeeeeeco, draga moja, pa kako si me obradovala samo!!! U jednoj večeri, dve radosti: posao i ti! Hvala ti puuuuuuno, pa i rekla si mi USKORO… valjda je to tooooo!
    Hvala ti, od srca, draga moja! 😀 😀 😀 Poljubac ti šaljem, jedan veeeeeeeliki! 😉

  7. Čestitam Dudo! Neka ti je sa srećom.
    Ne sumnjam u tvoje sposobnosti, tvoji poslodavci nisu mogli bolje izabrati.
    Čekam utiske nakon prvog radnog dana.
    Ulepšala si mi dan ovim lepim vestima, baš mi je drago zbog tebe 😀

  8. E pa Dudo, najzad možemo opustiti šipke. Verujem da su većini ovde već poplavili, no…makar znamo zašto!!! Sretno ti bilo i moći ćeš ti to. Valjda si ti Duda?! A Duda…znamo da svašta može, svašta ume…ona da razume 😉 Uživaćeš sigurno i ti i deca!!! 🙂

  9. *Verkić, hvala ti od srca! 🙂

    *Advokatice, ako ti to kažeš, onda verujem, hvala ti! 🙂

    *Sopran87, dobro mi došao i hvala ti puno na lepim željama. Decu imam, doduše veliku, obožavam i malu i sigurno će nam biti lepo.l 😉

    *Sanja, drago je i meni, hvala ti puno! 🙂

    *Milina, hvala ti puno, potrajalo je, bogami, pola godine! No, važno je da je krenulo! 🙂

    *Danijela, hvala ti puno i javiću se, čim se vratim! 🙂

    *Bensedinko, nadam se da neću morati da gutnem po koji da bih bila mirna! 😉 Hvala puno na lepim željama!

    *Sanjočka, nadam se da ću delovati na decu kao „duda“ i da će biti srećne sa mnom, kao i ja sa njima! 🙂 Hvala ti puno!

    *Alex, hvala ti puno, od srca! 🙂

    *Char, verujem u tvoje reči, hvala ti puno! 🙂

  10. Suuuuuper! Cestitam!
    Eh, sada ces biti prezauzeta i verovatno cemo „slabije piti kafu“, ali prvo posao, pa sve ostalo(kaze moj tata).hahhahahah

  11. Eto radosti i tebi i decici koju ces bas ti cuvati … 😀
    Divno kad sve lepo krene, da si mi malo blize, bila bi kod mene i mojih klinaca 😉 😆

    Sad samo osmeh ali i spremi se na male decije zavrzlame 😀
    : zagrljaj:

  12. *Leci, danas je bilo veselo, 4 sata i mogu ti reći da starija devojčica želi da me zove imenom svoje prave bake. I grli me i ljubi i žali što nisam ranije počela da ih čuvam da ih „svašta naučim“! 🙂

Оставите одговор

