PETAK, veče…

Jedva dočekah „novi“ komp. Danas sve namontirano i mogu vam reći, ZADOVOLJNA SAM.

Ono, čime nisam zadovoljna je sledeće:

– napolju pljušti kiša, kao sumanuta,
– petak je, dan, kao i svaki drugi,
– nemam ništa lepo da vam javim,
– moramo da platimo ćerkinu školarinu, bez da su nas obavestili da li „je“ ili „nije“ na budžetu, po fak Bolonji,
(cifrom vas neću opterećivati, dosta je i meni mučna),
– loš osećaj ili predosećaj u vezi sa onim poslom,
– bojim se da će kiša pokvariti nastup mog malog rodjaka na Zmajevim dečijim igrama, sutra pre podne.

I ne bih vas više klala. Vidite i sami da sam u bljak raspoloženju!

Malopre pronadjoh ovu predivnu fotku i poželeh da sam konj! Da, zaista, pa pogledajte ga kako uživa i ne razmišlja o svemu onome što mene muči!
Oh, baš bih volela da sam konj i da me puste da uživam na ovom predivnom mestu!

Hvala vam puuuuuuno što ste mi držali šipke, ali, kako stoje stvari, neće mi ni Bog pomoći!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

38 мишљења на “PETAK, veče…”

  1. Dudo, uvek se kaže: Biće bolje! I mi plaćamo klinki školu, ali ne zbog Bolonje, već zbog toga što su joj ocene slabije od onih predvidjenih da se ne plati, dakle – ne ulazi na listu „besplatnih“ studenata. Zapravo, mislim da je tako, ako sam pogrešio, izvinjavam se. Dudo, gore glavu! Lepi pozdravi!

  2. Dudice, stvarno sam sigurna da ne bi želela da budeš neko drugi.Pomisli samo za koliko bi prelepih momenata koje si samo ti doživela, na tebi poseban način u životu bila uskaćena. Kada ti je teško, pomisli samo da je to faza.Prolazna faza.A i kada ti je lepo, ne zaboravi da i to prodje, pa uživaj u svakoj sekundici punim plućima. Možda tvoj mali rodjak doživi nešto lepo baš zato što nije otišao na Zmajeve igre,a možda i ti dobiješ umesto ovog posla nešto mnogo bolje.Pa, nikad se ne zna. Glavu gore, ova nas kiša sve čini sumornima 🙂 🙂

  3. *Stevo, ovde se radi o čistom bezobrazluku. Moja je bila na samofinansiranju prve godine, onda je prešla na budzet, pa je na dva poslednja ispita pala na samofinansiranje. E, onda stupa na snagu ministarstvo koje im obećava dva roka u oktobru. Super. Ona pada iz jednog predmeta u prvom okt. roku, ali ima drugi, pa će ispraviti. Izlazi na ispit i pre polaska na isti, pogleda sajt škole i vidi obaveštenje: NE PRIZNAJE SE DRUGI OKTOBARSKI ROK! Deca otkačila totalno, jer im fali jedan bod da upadnu na budzet. Pisali ministarstvu pismo, žalili se, s tim da će im odgovoriti, pismeno. Nisu im odgovorili uopšte!!! Pre neki dan, ćerku zovu iz škole da joj saopšte DA MORA DA UPLATI ŠKOLARINE inače ništa od ispita. Eto, dragi moj Stevo, djubrad i lažovi, na sve strane. I opet žalba i opet čekanje, a do odgovora, MORA SE UPLATITI SVE, inače ništa od polaganje. A ja nisam u stanju da rodim LOVU. Sva sreća, ima ko da nam pomogne, što je strašno ponižavajuće, bar za mene! 😦

  4. *Perlice, hvala ti na utešnim rečima! Sve je istina što pričaš, ali nam dodju „žute minute“, pa, ima dana kada bih sebi presudila da ne gledam patnju, ne doživljavam je, a opet, što ti kažeš, šta bih da nemam decu i da sam bila uskraćena za to uživanje.
    Moj mali rodjak je nastupao na Zmajevim igrama. Preslatki su klinci, a mi smo mu tapšali. On ima jako dobar glas, ima sluha i osećaja za ritam (baka po ocu je Portugalka a deda je Anglo-indijac). Mali je šećer.
    Danas mu pravimo tortu za sutrašnji rodjendan. Ako uspe, fotkaću je da vidite kako izgleda! Hvala ti i uvek si mi dobrodošla! 🙂

  5. *Crnaperlice, ma, znam, prodju i mene. Dečkića možeš pogledati u mom postu od prošle godine, 31. maja, ŽIVOT TEČE DALJE, jer je dobio Šreka od mene za rodjendan. On je ispred torte, pored svoje majčice. Pozdravljam te puno i želim ti prijatan vikend! 🙂

  6. Svidja mi se slika, al ne to sto je konj vezan!
    Inace, bice i boljih dana, ova kisa kvari i to malo lepog raspolozenja, a problemi samo doprinose da se osecamo lose.
    Glavu gore Dudice, ti si nas heroj uvek bila!

  7. Sladak ti ovaj konjic ! Ovdje se pravo stopio sa livadom,ali ko zna . Mozda vec sljedeci trenutak mu valja nesto povuci. Ili ce neko da ga zajase ! 😉

    Zar sve nije relativno ! 😉

    Dobar vikend Dudo ! 🙂

    Ps. Sretno sa novim kompjuterom i nadam se da ce nedjelja proteci bez kise ! 🙂

  8. *Breskvice, ovaj predivni konj u još lepšem cveću, mogao je i mnogo gore da prodje od tog povoca koji ima! Ne svidja se ni meni to, ali se pravim da ne vidim, kao i mnogo gore stvari!
    Sunce sija, a 20 časova. Još koji minut i nestaće! Sve je lepše kad nestanu oblaci! 🙂
    Hvala ti na lepim rečima!

  9. *Afrodita, konj je predivan i ne opterećujem se razmišljanjem kako mu je kada nije na cvetnoj livadi! 😉
    Ni njega ne interesuje kako je meni, kada mi „ne cveta cveće“. Danas je već mnogo bolje, čim se pojavilo sunce! 🙂

  10. Zalila mi se sestra neki dan za tu skolarinu, i njen klinac saopstio da u ponedeljak mora da ima 50 000 kako zna i ume, a oni opusteno, kao uvazice im one bodove i nece placati, kad – tras! Uzas! Ne znam sta pametno da ti kazem, majke mi, sem da i dalje drzim fige.

  11. *Sanja, to su djubrad, a mi ovce koje trpimo svašta. Od oktobra nisu bili u stanju da reše i kažu deci, zato što su im ona UVEK na zadnjem mestu. Vidi se i po natalitetu! Kod moje ćerke u školi (studentska služba) su joj rekli da uplati koliko može, a ostatak će biti na četiri rate. Ma, da mogu pobila bi ih sve, tamo na gomili!

  12. *Breskvice, bila sam jutros u šetnji, sa mojim Tedijem. Divno je bilo ka keju, samo što nije celom dužinom za šetnju, zbog radova. Kada bude gotov, javiću ti, moraš ga videti. Biće to najlepši kej na svetu! 🙂

  13. :mrgreen: eh…Dudo, znaš ti koliko je konja oko nas u ljudskom obliku, pa ne umeju živeti kao ovaj tvoj na slici 😉 Mani se ćorava posla, dobra si ti tako kako jesi i ja još uvek držim šipke…odoh čitati mail, ko zna, možda ima i boljih vesti od tebe 🙂

  14. *Sanjočka, nemoj vredjati konje, molim te! 😉 To što šeta a ima oblik čoveka može se nazvati skotinom, mrcinom i sl., samo ne konjem, mislim na ponašanje!

    Zamisli samo, trčiš poljem, paseš, odradiš po nešto što ti gazda kaže, kad omatoriš, na poštedi si ili završiš u klanici. Šta ćeš lepše. Nemaš nikakvih problema, a oni se nižu, kao perle! 😦

    Od mene, nema boljih vesti!

  15. Obozavam konje. Prvo sam sedela u sedlu pa onda prohodala 😆
    Dudo draga saljem ti puno sunca, evo izaslo iza oblaka i zelim da ti krene onako kako ti zelis…
    veliki pozdrav i drzim palceve…
    slika je prelepa
    😀

  16. *Draga Sarice, blago tebi što si prvo jahala konja pa prohodala. Ja nisam imala tu čast, tj. da se popnem na konja.
    I kod nas je divno, sunčano, ali je kod mene u glavi još uvek oblačno, ma kako se ja trudila da se razvedrim.
    Hvala ti na lepim željama i šaljem ti veliki zagrljaj! 🙂

  17. ‘Ajde sada lepo priznajte ko me je slikao?! Necu vam nista.

    I ko da me zajase, dadu li vam……..?

    Dudo, glavu gore, sve ce se srediti. Uvek tako bude.

  18. *:D 😀 😀 Elektra, ne znam ko te je slikao, al te pronadjoh na internetu, ako si to uopšte ti!
    Nema jahanja, samo trčanja po polju i uživancija!

    Digla sam glavu, čitaj naredni post! 😉

  19. Svi problemi će se rešiti, to i sama znaš, samo sve to treba podneti dok se ne reši.A slika ti je desetka, konjić na livadi, imali šta lepše.Ako nisi znala ja sam u kineskom konjić, možda baš ovaj sa tvoje livade, he he

Оставите одговор

