„ŠIPCI“- SUTRA!

Žao mi je što sam vas obmanula da mi držite šipke, ali, u poslednjem momentu mi se javila gospodja da mi kaže da ćemo morati razgovor o poslu odgoditi za sutra.

Nemojte se ljutiti na mene, radite malo vežbe za šake, ispružajući prste kao žabac i savijajući ih u pesnicu i sve će doći na svoje! 😉

No, zaslužili ste da se bar malo nasmejete, ukoliko vam ovo vreme kvari raspoloženje.

Iz novina Alo, skupila sam neke smešne oglase i viceve, pa ću vam ih sada postaviti da se malo nasmejete.

kliknite na svaku sliku da vidite uvećano!




Na kombiju piše MUČENIČKI TRANSPORT (sIROTINJO I BOGU SI TEŠKA)
(Naplatna rampa a ispod fotke piše ŽURILO SE LJUDIMA

Meni je najsmešniji „bumerang“!

Evo i po koji vic!

NEĆE MOĆI
pOSLE MESEC DANA ZABAVLJANJA, KAŽE DEVOJKA SVOM DEČKU:
– Dragi, mislim da je vreme da me predstaviš svojoj porodici.
– Neće moći. Žena je na poslu, a deca u školi! 😀 😀 😀

ZEMUNCI
Obijaju dva Zemunca trafiku i kaže jedan:
– Žibe, murija!
A policajac kaže:
– Stani, Žibe, čuo sam ti ime! 😀 😀 😀

U SUDNICI
Na sudu, gde je Crnogorac optušen za seksualno uznemiranje, devojka kaše:
– Eto, gospodine sudija, krenem ja ulicom, kad mene on zgrabi!
– Laže, gosp sudija, laše, crkla dabogda!, skoči Crnogorac.
– Pa me stade ‘vatati, pa pipati, pa kuku mene jadne!
– Laže kurva, laže!
– Pa na kraju, kad raskopča pantalone…
– Laže, oko da joj ispadne!
– Pa kad izvadi onaj njegov od pola metra …
– A bogu mi, što jes? jes?… 😀 😀 😀

POSLEDNJA ŽELJA
Osudili Muju na smrtnu kaznu, da ga spale na lomači. Pita ga policajac koja mu je poslednja želja, a Mujo će:
– Zovite vatrogasce!

OGLAS

Prodajem vola da školujem konja.

PITALICA
– Zbog čega muškarci na ženama vole velike grudi i malu onu stvar?
– Zato što imaju velika usta i mali penis! 😉 😕 😀 😀 😀

Ako sam uspela da izmamim osmehe bar na jednom vicu, draaaaago mi je!
(Al šipke ne zaboravite sutra od 5 po podne pa na dalje!!!) 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

35 thoughts on “„ŠIPCI“- SUTRA!”

  1. Ma Dudice šta je jedan dan 🙂 Izdržasmo mi i više. Vidimo se sutra. Šake su stisnute i dalje samo da znaš, mada sam ubedjena da tebi to nije potrebno, svi smo uz Tebe.

  2. *Alex, nadajmo se najboljem, hvala ti! 🙂

    * Stevo, hvala ti, valda nećeš imati problema sa prstima! 😉

    * Dolly, nadam se da ću te sutra obradovati, i sebe naravno! 🙂 Oglas je car! 😉

    *Sanjočka, dobro je razmislio! 😉 Hvala na figama! 🙂

  3. Ma za fige ne brini ,nego ja cu isti natpis da stavim na soferku.pre neki dan sam tako ostavila upaljena svetla i da vidis belaja.Srecom brat mi je autoelektricar pa to resava inace mogu da se slikam.Tako da si me i nasmejala i dala koristan savet.SVETLA

  4. JOJ, LJUDI, DANAS FRKA! Izmedju ostalog i komp nam riknuo, pa drndam po malom lap topu, cerkinom i mucim se, pisem i brisem!Ovako stoje stvari. Bila sam na razgovoru. Dopale su mi se gazde, a cini mi se i ja njima. No, nisam ja jedini kandidat, tako da cu morati da cekam par dana na odgovor.

    Jos necu pricati o cemu se radi!

    Hvala vam puno sto ste uz mene!

    U CETVRTAK MI STIZE KOMP, PA NASTAVLJAM SA NORMALNIM PISANJEM!

    lJUBIM VAS SVE! (NE MOGU DA UTREFIM ZNAKE ZA SMAJLIJA)

  5. Extra je Dudice, ovakve stvari stvarno popravljaju raspoloženje. A to je više nego potrebno koliko ja znam sviiima. Pridružujem se naravno u držanju šipci na kub!!! Veliki pozdrav!

  6. Dudo, ovde je bilo „materijala“ za nekoliko pričica.Sada si u nekoj „šaljivoj“ vazi i to je super.Zabavljačice moja!
    Meni je najbolji onaj vic o Muji.Muja je Muja!

  7. Sanjočka, dobih reinstaliran comp pa mi nestale sve adrese, tako da moramo ispočetka!

    Što se posla tiče, „na istoku ništa novo“! Ni pismo ni razglednica! Ali, nada još nije izgubljena! 🙂

Оставите одговор

