SREĆA ILI …?

Protekli dan (pišem u 12,55, posle ponoći), mogu reći, bio mi je „razan“, hm, čudno zvuči, možda je bolje da kašem „ufrkisan“.

Od ustajanja u 9,15 h, što mi se desi dva puta godišnje, mislim na kasno ustajanje, preko kafe koju sam dosta kratko ispijala, kao da žurim na trke pa da ne zakasnim, do ćerkinog odlaska na kolokvijum koji nije položila, al nema veze, do kuvanja ručka, čuvanja i šetanja kučića, pa opet ručanja, šetanja i ponovo kafe.

Skrasih se na terasi uz šolju tople crne. Podigoh noge na stolicu. Prošarah pogledom po tudjim terasama. Ptičice su cvrkutale, deca se igrala žmurke u dvorištu. Setih se mojih roditelja, čuh gugutke i setih se sebe u dečijoj bolnici kada sam bila mala i bolesna i obuze me neka tuga na mah. Odjednom, bez neke najave! No, srk kafe je otera!

Popričah malo sa sobom, preleteh preko blogova iščekujući sestričinog klinca na čuvanje i druženje.

I dok sam ga tako čekala, zazvoni mi mobilni telefon. Nepoznat broj, nepoznat glas, no ubrzo ukapirah ko me zove. Ponuda za posao! Juhu, pomislih, al čekam „gazdaricu“ da se javi.

I javila se, dogovor pada u ponedeljak. Zvučala mi je ok.

Da ne bih urekla, neću vam ništa više reći, ali ću vas zamoliti da mi držite šipke, u ponedeljak predveče, a ja ću vam ispričati o čemu se radi posle dogovora.

Usput, do tad, tražiću

detelinu sa ČETIRI lista!

kao i

Takodje ću kucati ispod stola tri puta i odradiću neke moje „mantre“ za posao i sreću!

Eto, pa, učinite mi to, zaista mi treba sva sreća ovog blogo-sveta!

Poljubac svima od mene! (al vam se šlihtam, a?) 😉

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

19 мишљења на “SREĆA ILI …?”

  1. Dudice draga, evo zamolio sam i neke poznanike da svi skupa držimo fige, šipke, štipaljke… 🙂 i ima prvom konju s kopita da skinem potkovicu 😉 Lepi pozdravi!

  2. Baš sad ustadoh, pa, normalno, brijanje, pa kafica, pa, malo na blog, pre crkve, kad ono tvoja priča i čekanje posla…. Divno…. Baš mi je izmamilo osmeh na lice…. Bićeš primljena, znam…. suuuuuuper… 🙂

  3. *HVALA PUNO:
    – Verkić, Sanja, Stevo (ne diraj potkovane konje, možda naletiš na neku otpalu 😉 ), Exxx, Bensedin art, Alex, Rainbowice!

    Jako ste dobri dragi moji prijatelji! 😀 😀 😀

  4. Draga Dudo javila bih se prije, al nisam imala struje sve do sada. Do sada bi mi već utrnuli prsti koliko bih ih stiskala za tebe, al evo obećavam da ću da nadoknadim.
    Kucam u drvo, potražiću potkovicu, ma sve ću samo da ti se ostvari želja,
    A znam da hoće, u stvari sam sigurna.
    Ljubac preko 7 gora ti šaljem.
    I čekam, bezbeli, izvještaj 😉

  5. *Ivane i ja sebe penzoš, ne ljutim se! Ma djavola bih ja radila da ne moram. Znaš kako mi je ovako lepo, ali… mora se! Hvala ti puno! 🙂

    *Dolly, nisi okasnila, veruj mi. Tek u ponedeljak po podne pada razgovor. Primila sam taj dugoputujući poljubac, baš mi je malopre stigao! 😉 Hvala ti i na njemu i na držanju šipaka! 🙂

    *Afrodita, hvala ti puno, čim nešto saznam, javljam vam! 🙂

Оставите одговор

