PODBARA JE SLAVILA!

Podbara je danas bila slavljenica. Bio je njen dan. Slavlje je bilo i prošle godine, 17. maja, o čemu sam pisala i postavila fotke. Ove godine je promenjena ulica, tačnije, sa leve strane ove zgrade u sredini, dok je prošle godine bila sa desne i meni je to bio zgodniji ugao za fotkanje.

Nisam ni stigla da obidjem postavljene tezge. Sve sam to planirala posle ručka. Medjutim, stuštili se oblaci sa desne strane, počelo da grmi, užasno.

oblaci, s desna

Zaista je bilo strašno pogledati u svu tu izloženu robu i zamisliti šta će im se desiti, kada se sruči pljusak.

Medjutim, oblaci zaokrenuli na drugu stranu, pa novi krenuli sa leve strane

oblaci, s leva!

tako da je prizor ubrzo bio – pustoš na tezgama, a uskoro odnesoše i tezge.

pustoš

Neslavno se sve završilo. Bilo mi je žao organizatora, ljudi koji su poplaćali tezge a verovatno nisu uspeli ništa da prodaju.

Da ironija bude veća,oblaci kovitlali, kovitlali a kiša se stuštila negde, dok je Podbara ostala suva.

E, izeš ga, valda će sledeće godine biti povoljnije vreme!

Zaboravih da se pohvalim za 200. post! Bravo JA!

Evo i novih fotki u 20 h!

i, naravno, grmi!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

18 thoughts on “PODBARA JE SLAVILA!”

  1. Stvarno se stuštilo sa svih strana a i propraćeno sa grmljavinama, mogu zamisliti šta su ljudi sa tom izloženom robom pomišljali.Nadam se da su ponešto i prodali.
    Samo Duki nemoj puno da se savijaš kad fotografišeš slike sa tvoga prozorčeta, da mi se nedaj Bože strovališ daleko bilo, jeste da ima sims ali imam ono treperenje u stomaku od visine, ipak sam ja sa prvog sprata, he he .

  2. Bravo ti, Dudo 😉 Čestitke za 200-ku. Nek ti nama i doživiš istu, samo da te imamo 🙂 (no…možda bi se onda već videle godine i na tebi 😆 ) Žao mi je ljudi, utrošenog vremena i kao što kažeš, gubitka, plaćenih tezgi a neuspele trgovine…no, biće bolje 🙂

  3. *Leci, draga moja, ne savijam se ja, strogo ispravljena, jer je vidik dobar! Pa, videla sam po kesama ljudi, da su ipak po nešto i pazarili, ali, kratko je vreme bilo, svega 5 – 6 sati! 🙂

    *Hvala Bensedinko, šteta je za Podbarčane i razne goste, što nisu mogli duže da uživaju, ali je zato lokalna kafana, slavila do dugo uz noć, sa sve trubačima! :
    Hvala na čestitki! 🙂

    *Stevo, uspeo je onaj od gore da skrati biznisovanje! Hvala na čestitki! 🙂

    *Sanjočka, hvala i tebi na čestitki a da poživim 200. godinu, ha, ha, pa može, al da ostanem, barem ovakva 😉
    Biće bolje, nadam se za zabavu i trgovinu, sledeće godine! 🙂

Оставите одговор

