BAŠ VOLEM…

… što sam živa pa mogu da uživam u svemu što vidim! A to što vidim, izaziva u meni svašta. Lepo i ružno. I, kada se ta dva pomešaju, opet ostaje ono lepše;

… što sam žensko i što sam imala tu sreću da rodim dve divne ćerke;

… da gledam svoju decu koja stasavaju u prave žene. VoleM da ih šacujem dok se kreću i komentarišem u sebi šta koja ima na mene, a šta na oca;

… al, stvaaaarno, BAŠ VOOOOOLEM, što sam u peMziji! Kada bi oni tamo, što računaju radni staž znali kako ja uuuuuživam u njoj, poslali bi me još mnooooogo ranije i rekli bi mi: evo ti 35 hiljadarki svakog meseca i uživaj koliko te volja. Ovako, izostao je ovaj drugi deo uživanja u peMziji, al, biće bolje, kažu neki (one pesimiste neću da slušam kada kažu neće biti bolje 😕 );

… Tedija, a pre njega i Becu, našu šnaucerku, a pre nje Kiku, našu avlijanerku, a pre nje, macu Ambu, papagaja itd, itd, jednom rečju, obožavam životinje;zaboravih Hamba, ćerkinog i zetovog kucu;


… da gledam kučiće kako se vole; doduše ova fotka je nastala u vreme dok je Hambo bio još jako mlad, a sada su oboje sexualno sazreli i jedino o čemu razmišljaju, kada su zajedno, kako će „opariti“ jedan drugog; to baš i ne volEm da gledam; 😦

… cveće, da čeprkam oko njega i mentalno razgovaram sa njim, naravno, ne o tračevima, nego ga hvalim, bodrim i tepam; možda zvuči suludo, ali je tako;

… da se smejem do upišancije, ali me nešto u poslednje vreme, odmah stigne neka kazna; nemam pojma zašto; nisam uspela da dokučim;

… da se družim, da sklapam nova poznanstva, da pričam sa ljudima koji stoje sa mnom u istom redu u banci, pošti, sup-u;

… da šijem, pravim koješta, izmišljam neke nove ukrase; malopre sam napravila ćerki narukvicu, od parčeta nekog streč materijala, sa dve patent kopčice; iznenadila sam je, uspešno; lepo joj stoji na toj tanušnoj ručici;

… da blogujem, što ste i sami primetili; 😉

… da se družim sa blogerima; volim da ih upoznajem posle višemesečnog dopisivanja;

… da pravim kolače i da ih makljam;

… da se šetam pored Dunava i udišem miris drveća i reke;

… da gledam mog zeta kad brani kao vaterpolo golman (trenutno sam pod utiskom večerašnje utakmice, koju nisu dobili, ali su se užasno trudili);

… da gledam svašta na tv, i ne bi mi bilo dovoljno 24 h da se nagledam svega što me interesuje, a uvek ima nešto;

… sunčana topla jutra, kada sunce sklizne na moju terasu a ja iznesem kafu i uživam u tihom, osunčanom jutru;

… da posmatram zvezde i zamišljam kako su medju njima svi moji dragi, koji su napustili ovozemaljski život;

… da budem raspoložena i gledam život sa vedre strane;

… što poznajem baš sve vas, dragi moji prijatelji!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

40 thoughts on “BAŠ VOLEM…”

  1. da imas tu zeljenu penziju bila bi pravi penzos koji uziva
    ali ti ipak cini mi se mnogo bolje uzivas nego oni koji imaju penziju i 50.000 din. i tako i treba da uzivas

  2. *Char, jao, ma gde sam ja od carice? Trenutno sam nešto cool, ne smeta mi ni kiša koja pljušti kao da će potop, ni prazan novčanik. Važno je da se nešto radi, a toga uvek ima i što je najbolje, NIŠTA SE NE MORA! Svesna sam toga JAKO, i trudim se da sebi organizujem dan. Često mi je kratak. Nema dosade u peMziji, definitivno! 🙂 Hvala ti na lepim rečima!

  3. *Afrodita, da li postoji živo biće na ovoj planeti koji ne oseća ljubav, makar prema nekome ili nečemu. Čak i zločinci imaju ljubavi u sebi, prema nečemu. Pogrešno su usmereni, sirotani. 🙂
    Dok ovo pišem Tedi spava iza mojih ledja na foteljici od bambusa. Pokisao jutros i pored kabanice koju je imao na sebi. Ne voli da bude mokar, samo grabi suvi prostor ispod terasa! 🙂

  4. *Ivane, u pravu si, sigurno! Ali, više bih volela da živim od svog dinara. No, neću kukati, proći će i ovaj period, sigurna sam i opet će zasijati sunce u punom sjaju.
    Uživam, koliko god mogu, s obzirom na okolnosti. 🙂

  5. *Bensedinko, hvala ti draga prijateljice. A pošto si i ti iz divnog nam Novog Sada, mogla bi da padne kafica, ne? U nedelju, 23. maja, slavimo Dan Podbare (prošle godine bio 17. maja, pisala sam i postavila fotke), pa navrati da vidiš šta sve prave Podbarčani! Srele bi se i tu, sigurno! 🙂

  6. *Stevo, jeste lep, da znaš a većina nas ga protraći na sekiracije, makarkakve. Da li ću imati 10 pari cipela, prvoklasan nameštaj, tri kišobrana, šest kaputa, totalno je nebitno, jer, kada napustimo ovaj svet, ništa ne možemo poneti sa sobom. Prema tome, pronadjimo lepe stvari i uživajmo u njima. Teško je, ne može se uvek, kriziramo svi pa i ja, ali sam nekako ojačala pa mi je lepo! 🙂

  7. *Draga Dugice, džaba mi vedrog posta, jer od vedrog jutra ni traga ni glasa. Devet stepeni, zapadna vetrina i kiša! Ali, neće me to omesti da budem dobre volje i danas, kada smo išli na groble da posetimo tetkin grob jer je 19. godinu dana kako nas je napustila!

    Jedva čekam lepo i toplo jutro zbog uživancije! 🙂

  8. Kakav divan post, tako mi blizak 🙂 . Eeee, pa, Dudo, da se sto cesce osecas tako 🙂 A i kisa ume da bude lepa. I dani akd nas tmurno nebo i hladan vetar teraju da se gnezdimo i ususkavamo i da nam kucovi greju noge, da navlacimo meke tople carape i pecemo mirisljave kolace za drage nam ljude.

    Kissssssss 🙂

  9. *Da, Baklavice, upravo su takvi dani, kada se ušuškavamo u tople čarapice, džempere i ćebenca, vatamo kućne ljubimce da nas greju u krilima, dok se ispred nas, na stolu, puši topla kafica. I to ima svoje čari. Jedino je napolju neprijatno. Užasno duva vetar, 7 stepeni je trenutno a kiša ne prestaje. I u narednim danima, ništa lepša prognoza. Ali zato, kada ovo prodje, počinje pravo, pravcijato leto. Do tada, snalazićemo se kako znamo! Nećemo dati da nas ovo omete u lepim mislima, bar! Cmokić tebi i Baklavčetu! 😉

  10. *Hvala to Sanjočka moja, takva sam ja u principu, mada imam i svojih „žutih minuta“ (mada ne znam zašto se tako zovu), a onda bolje da mi niko nije u blizini! 😉

    Sve u svemu ŽIVOT JESTE LEP! 🙂

  11. *Pa, jeste, obavim što moram napolju (sve mi je blizu, pa i Tedijeva šetnja je skromna, jer ne voli kišu ni sa kabanicom na sebi), ušuškam se u stanu i radim šta želim! Pustim muziku, pa neka pada kiša koliko joj volja! 🙂

    Za sada, mora se jedino umreti, ali, kad dodje vreme, još je rano! 🙂

  12. Mene je dete naucilo da ej, za srecu u zivotu, neophodno posedovati gumenjake i kisnu kabanicu 🙂 Sa 2 godine je plakao i zahtevao da ga vodim napolje po najjacem pljusku i taaaaaako je uzivao kad sam odlucila da mu ispunim zelju.

    Nema loseg vremna, sve zavisi smao do naseg pristupa. Kiss jos jednom za dobro raspolozenje 🙂

  13. Ah sto volem, sto si ti tako vesela….
    Volem ovo cvece gore i sada cu ti napisati nesto, sto nema veze s ovim, ali razmisljam vec dugo da u kupatilu postavimo plocice u ovim nijansama narandzasto, zute…hahahhaha. Sta mi je palo na pamet, jel’da?Ali ne zameri, tako ti je sa nama, koji se kucimo.
    Ali ne volem sto su me danas neke stvari izbacile iz takta i naterale da ridam.

  14. *Sanjdra, hvala ti, takav mi period, dobrog raspoloženja. 🙂
    Navijam da postavite takve pločice da vam bude veselo. Mrrrrzim kada su pločice u kupatilu svetlo plave. Što, kao voda je plava, aha! Ja sam u starom stanu imala terakot boje, divne, a inače to su moje boje, od krem pa na dalje do boje jeseni. A i moja ćerka ima u stanu one maleske plocice, sve u tim nijansama, predivno izgledaju!

    Ne dozvoli da ti bilo ko pokvari raspoloženje! (što sam pametna, treba me klonirati ;), a ni sama u tome ne uspevam, al je bar dobar savet) 🙂

  15. *Draga Advokace, dobro mi se vratila. Nisi duuugo bila, iz razumljivih razloga. Nahvali ti mene i za to ti puno hvala. Volem i ja tebe, isto tako dobru, plemenitu i požrtvovanu, toplu, vrednu devojku! Šaljem ti poljubac! 🙂

Оставите одговор

