MOJ IZBOR

Priključiću se ostalim blogerima u izboru reči sa početnim slovima azbuke.

A – avion, stalno gledam u nebo i obožavam da ih gledam kako preleću,
Afrodita, Alex, Archibald, Advokatica,
B – beba, obožavam ih; brak, što da ne; buba maro, donesi mi pismo
(prva asocijacija na buba maru), malo ofucana, bonsai, berba,
butine, početno slovo mog pravog imena (Branislava), i nadimka
mog oca, Baklava plava, Bensedin art, Bubi, baka, blogovanje,
brat, Breskvica, Bitlsi
V – vedrina, veo, vernost, vrlet, Veshtichanstvena, Verkić
G – početno slovo mog devojačkog prezimena, vrlo otmeno i pravo
srpsko (na vić), go*no, vrlo česta reč u našem svakodnenom
Govoru, pa i mom :(, grašak, goveče, golub, gardenija, graditi,
gledati
D – deca moja prelepa, deder dodji dedi; 🙂 početno slovo mog
nadimka, dodir, drhtav, duša, duh, početno ime moje mame,
Danijela, Deda, DOLLY BEL (bila pod Đ, mojom greškom)
Đ – đavolak, đinđuva, đurđevak (moj omiljeni cvet), đevđir, đak, „đido
mosa loma“ :),
E – e, e, e, ….. ebonovina, Elemir, Eminem, Ekaterina velika, evergrin,
estragon, Elektra, exxx, e, ne znam ništa više, trEnutno,
Ž – žžžživot, život, život, žir, žirafa, žito, žabica, žabokrečina,
Z – zora, znanje, zdravlje, zao, ZELENA VRATA, Zana, Zmajček
I – i život teče dalje, imam, iglo, igla, igra, izjesti, izumreti, izem li ga,
Ivan,
J – jaje, jesti, jad, jed, jaooo, jeste, jabuka, jedro, jedra, jezik,
Jolanta
K – kolač, krava, krv, krasti, krasta, krkljanac, kurajber, keks, klimaks,
kafa (čim ovo završim, odoh da skuvam), kosa, kumovi, kuvajmo
blogovski
L – lala, lova, lila, liliputanac, liker, limun, likra, lakej, lak, Leci
Lj – ljiljan, ljubav, ljigav, ljosnuti,
M – mama, mir, mustra, mazati, musti, mimika, miš, miris, Mao, ma, pusti
sve dodjavola, na M počinje ime moje ćerke, Makarona, Magi,
Marouk, Mangup, Marija – lepa muzika, Milinimsvet
N – nevera, neznanje, nikada, ništa, N početno slovo moje starije ćerke,
novac (umalo ga ne zaboravih, 😕 )
Nj – njoriti, njanjav, Njujork, njuškati,
O – opa Bato, op, op, opsa, sa! Odsjaj, odskok, odlazak, osmeh, oko,
okvir, oblak
P – pa, pa! pad, pokret, pisanje, perunika, pirinač, pile, plač,
R – radost, ridanje, rikanje, ruka-ruci,
S – sreća, srditost, strah, samoljublje, satana, sok, soko, svila, smak
Sanjakokica, Steva, Sara, sestra, sestrić, stric, slanina, Sanjar
salaš, Shaputalica, Sanje (ima iz više)
T – tata, Tedi, taraba, trač, trla baba lan, tikva, Tain bo, teme,
Ć – ćao bebi, to sam ja! Ćićolina, ćitabe,ćorus
U – uh, ala je teško ovo; uvo, uvala, uvek, uzdah, uzdanica, uFati,
ukulele, umaranje,
F – fazon, frižider, fenjer, frula, faraon, femkanje, finoća, frizura, fen
H – ha, ha, ha! Hleb, hladan, hidrogen, haos, hiperaktivan,Hipatija
C – cicija, cica-maca, ciganin (ups, ovo je moralo por rom), cvrčak,
Ciciban, Charolija, cvikeri, Crna perla,
Č – čipka, čip, čigra, čvarak,
Dž – džigerica, džabnjaka, džak, džezva (jao, pije mi se kafa, jaaaako),
Džingis-kan, džukac
Š – šatro kraj! Šišarka, šator, šišmiš, štrikeraj, šuma, šira, šamar

i dosta je, ne mogu više, mooooram popiti kafu!
A dok sam ja ovo sve pisala, Tedi je pevao uz crkveno zvono!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

45 thoughts on “MOJ IZBOR”

  1. *Stevo, izbor reči koje su mi prvo pale na pamet. Ali sa Tedijem nije štos, on stvarno peeeeva uz crkvena zvona. Crkva je Almaška i vidi se sa njegove leve strane, a čuje se jako kod nas i kad god je čuje, uz otvoren prozor, on peva! 🙂

  2. Podseća me ova tvoja azbučna igra na onaj keks od pre dve -tri decenije u obliku slova, kada smo smišljali reči u stilu emisije „slovo na slovo“ 🙂
    Tedi je pravi 🙂 I našao je svoje mesto pod slovom „T“. Super 😆

  3. *Baklavice, ti ne vidiš od oluka da se iza njega nalazi betonski sims širok oko 1 m, pa se iz tog razloga ne bojimo. On jako voli da sedi tu i gleda dole! Ludak, totalni!
    Svako ko je zaslužio, pronašao se u odredjenom slovu! Šalim se, naravno, vidim i propuste, pa ću morati da dopunim slova.
    🙂

  4. *Aleks, dobro si rekao, podseća, zaista, ali, krenulo je od Zelene, pa onda Charolije i tako redom, pa rekoh, ajd i ja da probam, a zašto ne bi i ti?

    Tedi je blesander jedan slatki. Večeras me je ujeo za prst, dok sam ga mazila i razmišljala koliko ga volim i da je vreme da mu posvetim opet malo prostora i vremena na blogu! Eto, hrani kuče … ne znam kako ide dalje, zaboravila! 😉

  5. Danas videh tvoj post, odmah sam kliknuo na tedijevu sliku, hahahahaha – evo i moj ker peva u boksu al’ na mesec
    Prvo sam video kod zelene, pa onda kod carolije, sad kod tebe… ova azbuka bas zarazna medju blogerima 😀

  6. *Char, hvala ti, stalno po nešto dodajem, sada mi nadolaze pojmovi, a kada sam sela da pišem, bilo je na ooooo-ruk!
    Tedi, eno ga, smestio se kod mene u krevet jer je Mima na nekoj žurezi u Welness clubu gde trenira! Neće ti on sam leći, nema teorije! Trežili ste, gledajte! 🙂

  7. *Ivane, Tedi mi se toliko prikrlepio od kada ne radim, pravi je mali Trabant! On stvarno peva! Kada to poželimo, dovoljno je da samo zviždimo ili pevamo neku ariju visokim tonom i onda on podigne glavu i va-pe, odnosno zaurlava kao vuk, ali je to jako slatko. Utanji glas i imitira nas. Moraćemo ga nekako snimiti i postaviti da vidite!
    Azbuka je interesantna, eto, probaj i ti! 🙂

  8. *Kako bih tebe Zelena moja, mogla da preskočim? 😉
    Ima puno blogera i na M, koje ja pratim. I stalno dodajem, jer gledam u blogroll da nekog ne preskočim! 🙂

    Vi, svi, ste sastavni deo mog života i naravno da ste MOJ IZBOR! 🙂

  9. *Dolly, a što sam te stavila VELIKIM SLOVIMA, to ništa, a?
    Ne znam šta mi bi. Dodavala sam naknadno, sto pojmova i imena, pa je zato došlo do greške, ispravljam, omaK! 😉 Cmokić, izvini draga moja!

  10. *Hvala ti Sarice, hvala ti na komplimentu, a kada sašijem tričetvrt pantalonice sebi i njih ću fotkati da me iskritikujete 😉

    I kod nas je šareno, padala kiša od jutros, ali je toplo i sparno,k
    25 stepeni. Pozdrav! 🙂

  11. *Baklavice, ne vidi se sims od oluka jer je takav ugao snimanja. On nikada nije ni pokušao da se popne na oluk, a kamoli da ga preskoči, pa i onda ima simsa jedan metar. Nije on tako znatiželjan. Verujem ti da si uplašena, ali mi nemamo zašto da brinemo, jer ga poznajemo! 😉

  12. Dudo tebe i Ivana moram da ispravim, mada obožavam Zelenu, ali ne bi bilo fer. Prva je počela DžejnDou, pa Sopran, pa dalje……
    A sad veliko HVALA na spominjanju i to još uz Veshtichanstvenu, vedrinu i vernost. Ljubim te 🙂

  13. Dobro je Dudo,vec sam se zabrinula… Super igra, stalno razmisljam sta bih ja napisala?A Tedi je diivan steta sto macke ne umeju da pevaju.Ali videla sam na tv kako macka svira na klaviru, bili bi bas dobar tandem sa Tedijem.

  14. *Verkić, hvala ti na opomeni, ali, ja ne pratim Dzejn Dou ni soprana, tako da je MENI prva Zelena, pa Čarolija, mada si ti skroz u pravu. Izvinjavam se i Dzejni i Sopranu.
    Pa, hvala ti, mada mi je žao što ne mogu baš sve blogere da pratim. Nekako se već napravio izbor, vidim, po ostalima! 🙂

  15. ista je situacija i kod mene ne pratim mnogo blogova tako i
    Dzejn Dou i Sopran ne znam da su pisali o tome
    u mom reader-u prvo se zelena pojavila sa takvim clankom 🙂

  16. *Breskvice, moja mašta radi svašta! 🙂
    Veca će se vratiti, sigurno, znam i meni jaaaako nedostaje! 😦
    Eto, Branislava je iz nekog našeg vremena! 😉
    Ja moju popila u slast, juče, a i malopre!
    Tedi je non stop uz mene. Napraviću mu nosiljku da ne mora da troši noge, nego da ga prenosim! 😉

  17. Повратни пинг: Sex od A do Š « E x p e r i m e n t

Оставите одговор

