ZAPETLJANCIJA

Da moje ime i broj mobilnog, Mira Racić, nije unela u svoj telefon kao drugu, DUDA GOGINA (Goga je moja drugarica a ima ćerku Dušku, koju svi zovu Duda), i da sam ja stavila cvikere za čitanje, ne bi došlo do opšte zbrke. No, moguće je da nije sve isplalo slučajno:

Ovako je počelo:

Na stolu stoji moj mobilni telefon. Stiže mi poruka, ćerka ga pogleda i kaže Mira Radić. Ju, ja se zabezeknem, otkud moja kuma iz Amerike da mi šalje poruku.
Uzmem ga, ćorakajući, pročitam i ja Mira Radić!
Otvorim poruku:
– Srećan rodjus, Mira!

Ja u zabezeku, ne mogu da verujem da ne zna kada mi je rodjendan, odgovorim joj:
– Hvala ti, prva si, s obzirom da mi je rodjendan 11. juna!

Opet poruka od Mire:
Bolje prva nego poslednja. Zdravko video na fejsbuku, ja mislila maj! (Mira i Goga su kume!)

Koji sad Zdravko, majko mila, ništa mi nije jasno! Pa napišem novu poruku:
Miro, napisala si čestitku tvojoj kumi Dudi!

Poruka od Mire:
Pa, znam, hoću da te zovem, ne znam na koji broj, jer na onaj koji imam ne javljate se!

Ja u čudu, mada je bila frka, što sam joj i napisala:
Zovi sad na broj………, frka je, psi laju, tv, mi pričamo!

Ona zove, ali nije Mira Radić, nego meni nepoznat glas, očekujući napred navedenu. Ova se smeje, a ja ne kapiram!

Pita me: Hoćemo li se još igradi, jer je ukapirala s kim priča? Ja u čudu, opet ne kapiram.

Ma, Dudo, Mira Racić je, i smeje se kao luda, u tom počinjem i ja da se smejem kao blesava i kapiram u čemu je fazon.

Rodjendan je bio Goginoj ćerki Dudi, ona je nju zvala kući da joj čestita, ali nje nema kod kuće, a ja sve vreme mislim da se dopisujem sa kumom iz Amerike. Da sam uzela cvikere za čitanje, videla bih da ono „c“ uz „i“ nije napravilo slovo „d“, i sve bi mi bilo jasno! Znam da Mira ima sina Zdravka i logično je da je video na fejsu kada „ona“ Duda ima rodjendan. Ja ni nemam profil na fejsu, niti me tako nešto interesuje.

Eto, konačno, raspetljasmo situaciju i slatko se nasmejasmo!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

22 thoughts on “ZAPETLJANCIJA”

  1. Dudo moja dobro si ti prošla kako je moglo biti. Pod hitno da kupiš one držače za cvikere, da ih turiš oko vrata jer ko zna šta može sve još da ti se desi. 🙂

  2. *Verkić, jedne su mi stalno na očima a druge mi uglavnom vise oko vrata, medjutim, kada su nam psi na okupu, onda ove skidam, jer ih kačim za njihovu dlaku, kada ih nosam! 🙂
    Dobro je ispalo, veselo! 😉

  3. *Alex, bila mi je potrebna promena, onako nešto veselo, i ovo se super uklopilo. I na desktopu mi je ogromna, cela, ta fotka.

    Jao, takvih zabuna ima milion, i dobro je kada su komične. 😉

  4. hehehehe, mogla si se cak i ispricati sa zenom i da budes ubedjena da si pricala sa pravom…
    pa jos da te kasnije ubede kako si senilna i luda ako zovnes i kazes e super se nas dve ispricasmo, a ona kaze: nisam ja dudo sa tobom pricala hahahhaha

  5. *Ivane, nije bilo moguće da zamenim glasove, zato što nisu ni slični. Ona moja iz Amerike ima specifican, dublji, šenski glas, a ova Mira odavde, jedan fini, pravi, ženski glas! 🙂 Ali, opet, ismejale smo se dobro! 🙂

Оставите одговор

