ZMAJ

Ovo je, naravno, samo nadimak našeg dragog blogera. Vršačko pozorište „Sterija“, danas je gostovalo u Pozorištu mladih, a naš Zmaj je u ovoj divnoj glumačkoj skupini. Predstava je bila za dečicu: Baš čelik. Zmajček je glumio dva kralja, tako mi je rekao, premda ja nisam gledala predstavu, ali sam se zato, ispričala sa njim, uživo. Ovako je bilo:

Pre neki dan, poslao mi je Zmajček poruku da gostuju u našem gradu i da li želim da se nadjemo i malo ispričamo. Naravno, želela sam zato što smo se upoznali prošle godine, takodje u aprilu, kada su takodje gostovali kod nas sa predstavom Kokoška. Drvena advokatica i ja smo bile gošće Zmajčekove, posle predstave, što možete proveriti u mom postu BIO NAM JE ZMAJ!

Advokatica nije mogla da dodje jer nije bila u Novom Sadu, pa smo se nas dvoje ispričali, onako brzopotezno, ali slatko, uz kaficu.

Zmajček je bio pravi dzentlmen. Dobila sam i divno belo vino, obzirom da je zapamtio da je obožavam vina iz vršačkih vinograda. 🙂

Pola sata je brzo prošlo, on je morao da se sprema za predstavu, da se našminka i presvuče, jednaput, a onda još jedanput u toku predstave, jer igra dva kralja.

Lepo smo se izdivanili, kao stari prijatelji! Nije bilo teško, jer mi to zaista i jesmo!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

22 thoughts on “ZMAJ”

  1. Meni bilo prelepo ali ste sto nismo mogli duze da se ispricamo.I da znate da nismo nijednog blogeera istracarisali.

    Evo mene Dudo u slikama kad vec nisi mogla da me uzivo gledas.

  2. *Zmajček, jeste bilo „brzinsko“ ispričavanje, ali je bilo lepo, onako ljudski, prijateljski, a blogeri imaju sreće što je bilo jako malo vremena za trač! 😉 😀 😀 😀

    Hvala ti na fotkama, svi će uživati! Kostimi su odlični. Kako je biti „dva kralja“? 🙂

  3. Uvek me Dudo oduševiš svojom otvorenošću. Od svih nas koji pišemo sve i svašta, jedino ti si prava blogerka (blog = web log = „internet dnevnik“) koja opisuje svoju svakodnevnicu prepunu događaja i prijatelja. 🙂

  4. E vidiš, to je pravi drug, a ne ovi tamo sa severa što nisu stigli do tebe, a bili u kraju (kasnili u polasku 45min a Žera nije hteo da nas čeka, seronja). Drago mi je što ste se družili i još draže ako niste olajavali ostale blogere 🙂

  5. *Zelena, pa, ovaj, kako da ti kažem, onako iskreno, malo smo tebe, jel’! 😀 😀 😀 Ma, nismo ženo, dok smo pretresli svakodnevicu, familije, život, skupoću, došlo vreme da se razilazimo. Evo, pitaj Zmaja, ako meni ne veruješ! 🙂

    *Alex, hvala na komplimentu. To je zato, što nisam kao mala vodila dnevnik, pa me stiglo u matoroći 😀 😀 😀

    Doduše, vodila sam dnevnik na putovanjima, čisto da ne zaboravim gde sam sve bila i šta sam videla! 🙂

    *Elektra i ja to strašno volim, nekako mi je izazov da se nadjem sa ljudima koje ne poznajem (dobro, Zmaja sam upoznala prošle godine i super je bilo) 🙂

    *Sanjočka, ma, naći ćemo se nekako, videćeš. Biće dana, a vi ste bili u frci a i kasno uveče je bilo! 🙂
    Ma, opleli bismo mi i po blogerima, ali, nije bilo vremena! 😉

Оставите одговор

