VODOSKOK U KUPATILU

Poslednjih par nedelja strahovito nam je smanjen pritisak vode, naročito u kupatilu. Na keju se obavljaju veliki radovi, pa moramo malo i mi da trpimo, naročito, oni koji žive na višim spratovima. U lavabou jedva curka, u kadi djene-djene, u kotliću, skoro nikako. Sve u svemu, patnja. Sipamo vodu u lavor, pa šljis u wc šolju i tako svaki dan.

Cvrc!

U subotu, posle Lecinog rodjendana, ćerka i ja smo gledale tv, dosta dugo. Pre spavanjca, potrebno je obaviti „poslednje pripreme“ u kupatilu.
Otvorim slavinu, vidim curi voda kao luda. Pomislim, šta im fali da u toku noći pojačaju pritisak. Bilo je oko pola 2. Povučem vodu. Odradi kotlić svoj posao ali, krene da tandrče. Jao, pomislim, šta ću sada. Pokušam da zavrnem ventil za dovod vode u kotlić, ali bezuspešno. U medjuvremenu, smiri se on. Zamolim ćerku da ne vuče vodu, da ne krene ovaj sa tutnjavom, ali, zaboravi ona na „muziku“ koju je proizvodio isti.

U medjuvremenu, ja sam legla i počeo je da me hvata san. Čula sam ja, onako u polu snu da se čuje kotlić, ali sam pomislila da je kod komšije. Kratko zatim, uleti moja ćerka u sobu: MAMA, BRRRRRZO U KUPATILO!
Skočim ja iz kreveta, uletim u kupatilo i imam šta da vidim: iz cevi koja napaja kotlić vodom, šiklja voda u plafon. Mima mokra kao da je izašla iz tuš kabine, voda po podu, peškiri svi natopljeni, opšti cirkus.

Pitam je šta je bilo, mada sam već i znala, ali mi nije bilo jasno gde je nestala ona plastišna cevčica izmedju te cevi i kotlića. Kaže mi Mima da nema pojma, da je mlaz otkinuo i negde je odletela. Voda se razlivala po kupatilu. Trčala sam po šrafcigere, klešte, Mima je pokušavala da nekako zaustavi vodu, ali bezuspešno. Naravno, glavni ventil za kupatilo, koji ne stoji u istom, nego u garderoberu (šta bih radila projektantu, pokušajte da zamislite), zapekao. Onda sam trčala po sprej ODVIJAČ, prskala i pokušavala da zavrnem vodu. Uspela sam nekih tri milimetra, što je, hvala bogu, smanjilo onaj vodoskok iz cevi. Onda sam smišljala kako da to što curi, ne curi po kupatilu, nego u kadu. Odsecala sam dna od plastičnih flaša, povezivala ih jednu ispod druge da nekako usmerimo vodu u kadu. U medjuvremenu sam, opet pokušala da zavrnem ventil, ali bezuspešno.

Falilo nam je flaša. Imale smo pet komada, ali nedovoljno. No, bar smo nekako bile tu, i hvatale vodu da ne curi po podu. U jednom momentu, otvorila sam slavinu u kadi, ne znam ni sama zašto, kad prestade da curi voda iz cevi kod kotlića. Baš, baš! E, konačno, voda je bila pod kontrolom. Jeste da je curila do danas pre podne, ali, bilo je bar u tankom mlazu. Punile smo lavore da imamo za wc, a mogle smo bar ruke da operemo i zube. Pranje kose i kupanje, obavile smo, kao nekada, zagrevajući vodu i polivajući se. Nema veze, izdršale smo jedanput i nedelju dana bez kapi vode u stanu, zbog velike havarije u ulici na 100 stepeni celzijusovih, pa kako ne bismo jedan dan.

Posle podne, stigoše moji ćerka i zet iz Bg. Ćerka je bila u wc, upozorena da ne zatvara slavinu u kadi. Posle nekih pola sata, udjem ja i zagazim u vodul. Opet poplava! Šta je bilo, zaboravila ćera i zatvorila slavinu, što je izazvalo curenje „one“ vode. Ajd, ponovo, skupljaj vodu!

Čim je svanulo, otišla sam u prodavnicu, kupila novu cev, montirala je, ali je, na žalost, pritisak i danas užasno nizak, tako da kotlić ne uspeva da se napuni, odnosno, jedva 1/4 za par sati. Opet isti scenario. Punimo lavorče vodom za wc šolju, ali bar radi bojler, mašina pere veš i sve je pod kontrolom, da kucnem tri puta.

Eto, takva sam ja žena, „majstor“ za sve. (hval’te me usta…. 😉 )

Savet: proveravajte ventile na vreme da ne prodjete kao ja.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

45 thoughts on “VODOSKOK U KUPATILU”

  1. *Char, život te natera da uradiš sam mnoge stvari. No, koga zvati u dva noću da ti popravlja poludelu cev? Moraš se snaći sam, tj. sama.
    E, sada više nemam spremljenih flaša, sve sam upropastila, ne računajući onu od pet litara za zalivanje u kojoj je nego djubrivo za cveće i jednu dvolitru, takodje sa koncentrovanim djubrivom! Hvala ti na lepim rečima! 🙂

  2. *Alex, mogu ti reći da većina muškaraca ne bi znala šta treba da radi u takvoj situaciji. Samo bi napravili dreku u stanu, skidali sunce i mesec sa neba i sve po redu, i vodi i cevki 🙂

    Lala, neka bere lale i uzgaja ih, a ja ću da brinem o instalacijama! 😀 😀 😀

  3. tvoje dogodovstine su uvek komicne, iako ova nije za smeh, ali sama slika vode koja pisha na sve strane i tebe sa cerkom dok pokusavata u garderoberu 😯 da zavrnete ventil je vise neko tragi komicno.

    da vas je kojim slucajem neko gledao sa strane pomislio: „o boze, njih dve razmisljaju o garderobi u plakaru dok im voda kuklja u kupatilu“ 😀

    jel se bunila komsinica ispod vas?

  4. *Ivane, taj „garderober“ je prostorija koja je imala namenu ostave, u sred stana, pa sam je ja, pametnica, pretvorila u garderober. Elem, tu su tri šipke na kojima visi garderoba (normalno) a pravo na zidu, se nalazi ventil, na nekih metar i dvadeset. Znači probijanje kroz hrpu svega, onda to sve guraj u stranu da dopre zrakac sunca, da uopšte vidim šta radim. Eto ti slike zavrtanja ventila. Ali, ta jurnjava od terase, gde stoji alat, pa do garderobera, promena šrafcigera, jer su svi bili mali, pa opet u kupatilo, ha, ha, sad i meni smešno. Sva sreća što sam popila moju tableticu za spavanje pa se nisam jako nervirala. Pohvalila me ćerka, inače, u normalnim uslovima bih „čupala kosu sa glave i skida sve po spisku i pritisku i cevima i projektantu i vodoinstalateru, koji mi je montirao plastićni držač oko ventila pored kotlića, te je isti pukao odmah, po pokušaju zavrtanja“.

    Čini mi se da do komšinice opet nije stigla voda, čim ćuti! 🙂

    Joj, ne ponovilo se!

  5. Eh, Dudice draga, di si bila pre godinu i po kad je kod mene u stanu pukla cev u kupatilu, a ispod podrumi i garaže; moglo se čamcima saobraćati 😉 Istina, i ja sam koristio one dvolitraške boce no u njima je bilo pive, he, he. Lepi pozdravi!

  6. *Dolly, taj ključ od glavnog ventila za zgradu nemam. Ima ga samo predsednik kućnog saveta i zamenik. A kako ljude buditi u sred noći. Ovo je bila lakša varijanta, samo da je funkcionisalo! Prema tome, draga moja, proveri odmah ventil, da li funkcioniše? Hvala ti draga! 🙂

  7. o kako sam sklopila rečenicu, alal mi vjera 😛
    u pola rečenice mi je zazvonio telefon….

    ventil radi, provjerila.

    Muka je uvijek kad nestaje vode, obično se tada dešavaju i poplave…

    prije dvije godine kod mene nestalo vode,dijete bilo samo kod kuće, voda došla, on se zaigrao, nije obratio pažnju …
    uslijedilo je dizanje tepiha, sušenje podova i krečenje stana ispod nas (sreća jedne prostorije)
    da zlo bude veće komšije ispod mene nisu krečili jedno 2o godina, pa im dobro došlo. Ponudiše nam dvije varijante: ili da nas prijave inspekciji, pa da moramo da im krečimo ili da dobrovoljno platimo krečenje.

  8. Dudo bas te hoce voda,ne zna s kim ima posla,ti bi se i sa gorim nedacama snasla.Dobro je dok se komsinica ne buni.A opet mi je smesno do k te zamisljam kako hvalis projektanta…

  9. *Milina, bolje da ne znaš kako „hvalim“ projektanta. Mogla bih da ga pohvalim i za dimnjak koji je smestio u dnevnu sobu, a bilo bi tu još kojekakvih zamerki. Al, šta je tu je! Dobro smo prošli i mi i komšinica! 🙂

  10. Mozda si automatski ulogovana preko wordpress-a na intensedebate pa ti zbog toga pise LOGOUT – tj. da se prvo izlogujes da bi ti se klasicno pojavila polja za ime, e-postu i veb mesto. Ne znam ni koji me je dzavo terao da to postavljam 😀

  11. Nije ni to, evo sad sam probao da ostavim kod mene komentar ako sam ulogovan na wordpress i radi
    ali ipak probaj da se izlogujes prvo pa da klasicno ostavis komentar, ako i tako nece, onda da vidimo i resimo i taj problem 🙂

  12. Dudo, pročitala sam malo sa zakašnjenjem par tvojih poslednjih postova, a u ovom poslednjem sam se i nasmejala, jer si me podsetila na jednu moju dogodovštinu ovog tipa.
    Zamislila sam te ovako 😆

  13. *Ivane, znaš da sam ja totalni duduk, pa ne znam ni kako da se izlogujem. A uspeo si da me i nasmeješ, pitajući se: koji me je djavo terao da to postavljam? E, ne znam ni odgovor na to pitanje!
    Ja bih volela da ti ponovo kreneš sa blogom i ne čeprkaš po „mestima“ gde te kradu. 😉
    Ne kažem da je to u redu, ali ih prijaviš, mi ih opljujemo i teraj dalje! ‘Ajde, progutaj to i nastavi lepo sa blogom, lepo si to radio a mi uživali! 🙂

  14. Jooooooj, sta da radim sad.
    Jeste procitale vi moje poslednje obracanje javnosti na blog-u – i ni onako nece 😯

    Ako ni tada nece, onda cu smisliti nesto normalno 😀

  15. jesi procitala ono kod mene?
    kako zelena, sarah, dolly i dr. ostavise samo ti i duda ne
    e ako vam stvarno predstavlja problem – a vi mi kazete da ste pokusali i nije uspelo, ja cu obrisati ono i vratiti na staro. Jel’ dogovoreno?

    p.s. samo nemoj da se ljutite 😦

  16. E draga moja, za sta sve zena ne mora da bude sposobna!? U pravu si, muski bi skidali i sunce, i mesec, i zvezde sa nebesa i ko zna sta jos. Dobro si se setila flasa. Ja bih drzala lavor ispod i cekala…hahahahahh, a verovatno bih i zaplakala, jer je meni zaplakati kao pijanom zapevati.
    I hvali se samo, imas i zbog cega. svaki put se odusevim kada vidim tvoje fotografije slikane u stanu. Toliko mastovitosti, urednosti danas se retko vidja. Vidi se da si zena zmaj i ljubim te zbog toga.
    Ja sam radila na mesalici dok nam se gradila kuca, jer je majstor, odnosno pomocnik bio toliko pijan, da sam ga stalno sklanjala od tek iskopane rupetine za septicku jamu, koja je bila 5 m duboka.Evo sada mi ovo pade na pamet, ostalo mi upecatljivo, jer su kolica sa malterom bila dosta teza od mene, ali ja sam „uprla“ kao prava.Eto, da se „pohvalim“…hahahha

  17. *O Sandrice, draga moja, jako mi prijaju tvoji komplimenti, zaista. U takvim momentima se mora razmišljati brzo, jer voda šiklja i preti da ugrozi komšije.

    Tebi svaka čast, nisam se još oprobala u gradjevinarstvu 😉
    no, ko zna, ima nade, još sam mlada;)

  18. E, prava si majstorica! Alal vera! Ja se opet slatko ismejah, al’ nisam zlonamerno, nego moram, kad mi se stvore slike u glavi ne mogu da izdrzi, iako situacije obocno nisu smesne i zabavne tebi. 😛

  19. *Sanja, samo se ti slobodno smej! 🙂 Smešno je i meni sada kada se zamišljam u toj situaciji. U pidzami, trk na terasu, pa u kupatilo, pa u garderober i tako u krug, a voda piči li piči! Eto, vidiš, nije zgoreg napisati o takvim nevoljama, pa da i drugi vide šta im je činiti! 🙂

  20. *Sanjočka, danas procurio kotlić, definitivno. Ne zatvara punjenje vode, pa se bojim da će preliti, pa sam obesila kojekakve velike matice i šrafove i metalnu kašiku za sladoled da drže otvorenu cev i voda sada cuuuuuuri u wc šolju, sve u šesnaest! Otkačila sam, totalno. Opet zavrtanje ventila, al slaba vajda. Ne mogu skroz da ga zavrnem! 🙂

  21. *Baklavice, pošto mi je juče kotlić poblesavio načisto, šetajući psića, nabasala sam na jednog komšiju, požalila mu se na vodopad u wc šolji a on je, kao prvi komšija, došao, pokazao mi gde se reguliše prestanak dotoka vode u kotliću i gotova stvar. I kamenac iz slavina mi je očistio, budući da su se zapekle, a sama nisam mogla da ih otvorim. Eto, srećna sam kao mali majmun! Da, još mi je rekao, da ga pozovem kad god mi nešto zatraba, a napraviće mi i točkić za ventil, koji je inače bio od plastike i pukao. Gle čuda. Plastika na gvoždjetini!
    🙂

  22. *Advokatice, rešile smo problem tako, što sam otišla da kupim novo crevo i montirala ga, sutradan ujutro, a posle nekoliko dana sam ukebala jednog komšiju, koji je namestio neki tegić u kotliću da brže zatvara odvod vode u šolju i sada je sve ok! 🙂

Оставите одговор

