DANAS JE LECIN RODJENDAN

Danas je divan dan, rodjendan mojoj drugarici Leci.

Želim joj svu sreću ovog sveta, da mi bude zdrava i vesela, da joj se ispune sve želje i da mi bude drugarica dokle god možemo da hodamo ovom našom planetom. Da šetamo naše kuce, da ćaskamo i ćutimo, zajedno. Da ostane takva kakva jeste, meni najbolja!

Draga moja Leci, ljubi te tvoja drugarica!

*******
…. i nešto kasnije….

… vratih se sa Lecinog rodjendana. Bilo je malo, ali odabrano društvo. Mogu da kažem da mi je bila čast, što sam bila jedna od odabranih. Verovatno smo joj nas dve trenutno, najbolje društvo. Smejale se, lepo se naručkile. Kasnije su nam se pridružili Lecina ćerka i njen muž.

Eto, pa da nas i vidite!
Ovaj muškić, crni, dlakavi je Lecin Biblos!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

18 thoughts on “DANAS JE LECIN RODJENDAN”

  1. Ne poznajem Leci, premda sam posetio njen blog nekoliko puta, ali ako se druži s tobom, tada ne može da bude loša osoba. Poželi joj sve najlepše za njen rođendan 🙂

  2. *Char, hvala u njeno ime, pozdraviću je!

    *Alex, hvala ti što imaš takvo mišljenje o nama dvema. Hvala na čestitki, pozdraviću je, sigurno! (Pročitaj moj post SLUČAJNI SUSRET iz aprila 2009. pa ćeš saznati više o mojoj Leci) 🙂

  3. *Ivane, video si na fotki, samo nas tri, društvo odabrano. Lepo je bilo, bla-blaisale smo, smejale se, dotkle se i nekih ozbiljnih tema i tako, svašta po malo. I naravno, posluženje je bilo na visini! 🙂

Оставите одговор

