HVAL’TE ME USTA DA VAS NE POCEPAM

lale su samo pride priči!

Poznajem nekoliko osoba koje obožavaju da hvale sebe, odnosno, svoje sposobnosti.

Jednu srećem par dana, u isto vreme. Pokazuje mi svoju odranu ruku od compjuterskog miša, al to sve posle odradjenog maratonskog posla za svega par sati.
Hm, pa kakva sam ja to nesposobnjakovićka, kad ona sve ovo stigne:

– U 12 h, kad stignem kući, izvedem kera, operem ga, pripremim ručak, stavim da se skuva, usisam, obrišem prašinu, ispeglam veš,
stavim jednu turu da se opere, onda ručamo, izvedem psa, operem ga, turim sudove u mašinu, skuvam mužu kafu i u 15 h sam za kompom i tako u nedogled nešto radim na compu (bez interneta, verovatno slaže pasijans, nisam je pitala, a i bole me) 😉

Pi, jebem ti život, koja je ona mašina, neverovatna! I tako svaki put, kada se sretnemo. Ako pričamo o nakitu, ona ima „najantikniji nakit na svetu“, ako pričamo o psima, njen je najveći na svetu, ako pričamo o bolesti, ona je najbolesnija „al, jebi ga, šta će, mora da se rmpa“, ako pričamo o angažovanju na poslu, ona je žrtveni jarac, mada, mora da zbriše kući da obavi sve do tri, da „miš“ ne bude dugo sam.

Ne znam dal’ da mrzim sebe ili nju?

A ima još jedna, meni vrlo bliska osoba, koja je najbrža žena na svetu. Ma, brzi Gonzales je bedni amater spram nje. Ono jeste, stvarno, hitra je kao „hitri pekač“, ali ženo, daj te drugi hvale, nemoj samu sebe. Svaki put, kada se čujemo telefonom, istrtlja mi gomilu poslova koje je uradila, da mi se od brzine vrti u glavi, muka mi je i povraća mi se. E, draga, svaka ti čast na samohvali!

E, sad ću ja skromno da se pohvalim izjavom: NIKADA NEĆU BITI KAO ONE, definitivno, al da volim da me drugi hvale, volim, pa ko ne voli?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

26 thoughts on “HVAL’TE ME USTA DA VAS NE POCEPAM”

  1. Opet ja prvi komentarišem. 🙂
    Pravo da ti kažem i mene to užasava. Takvi ljudi su do zla boga dosadni da prosto izbegavam da ih srećem. Naročito ne podnosim ljude koji sve znaju. Pričaš o vulkanima, zlatnim ribicama, psihologiji, svemirskim letilicama, oni već sve to znaju i obično prokomentarišu, „pa znam ja to“ i nastave da pričaju nešto svoje.
    Razni hvalisavci čija su deca ili unuci najlepša, najpametnija, najzanimljivija itd, ni jedno dete se do sada nije takvo rodilo.
    Onda ima onih kojima sve smeta. Procveta šljiva njima smeta polen. Kupiš auto njima smeta boja. Odeš u Egipat na letovanje njima smeta klima. i stalno tako.
    I još jedna kategorija su oni koji kad nešto uradiš oni obavezno su mogli to bolje i lepše samo eto nisu stigli. Valjda im je jezik bio prezauzet pričom pa nisu stigli da zavrnu rukave.
    Uostalom cela naša državna elita hvali samu sebe, što sam i ja već pisao na svom blogu.
    Samo opušteno 😉

  2. *Nema veze što si prvi, budem i ja kod tebe, po nekad!
    Ma, dosade žive, neinteresantne, ali takvu dramu naprave od svega što je obično, normalno.
    Meni je normalno da se pohvalim kada nešto ekstra dobro uradim a nisam očekivala da će tako dobro ispasti! Trudim se da se ne družim naročito sa njima! 🙂

  3. He, he, Dudice draga, dobar tekst! No, izgleda da još puno treba da vežbaš zauzetost, ali mislim da nikada nećeš biti toliko vredna kao ova koju opisuješ 😀 i raduje me što nećeš biti kao ona 🙂 Eto, nahvalio te ko nikad pre i sada ima da budeš zadovoljna :mrgreen:

  4. Ponekad kad uveče potrpam decu u krevet, zapitam se šta sam uradila tog dana i kad sam stigla, niti me ko hvali, niti imam potrebu za tim. Uvek mi nedostaje vremena za još nešto.

    I još nešto …otpisujem Zelenu. 😀

  5. *Bensedinko, i meni sve više idu na jetru. Zaboravih na ono JA KAD OPEREM PROZORE, PA TO TI JE KAO DA SI NAPOLJU, NE VIDI SE STAKLO BRE, DA RASCOPAŠ GLAVU! Ne, ja perem prozore tako, da ih zamuljam da se vidi brate da je tu staklo, a ne ono prozirno, ne? 😕

    *Stevo, hvala ti, zadovoljna sam kao nikad! 🙂

    *Zelena, hvala ti draga moja, to ljudi, hvalite me NEMOJTE DA MORAM SAMA DA CEPAM svoja usta! 😉

    *Charolijo, od kada sam penzoš, sve više posla imam, veruj mi! Znam kako je to kad si kod kuće. Mima uči kao blesava, tako da je štedim u svemu, mada bih volela kada bi mi nešto pomogla. Nisam cepidlaka, daleko od toga, ali volim da mi je lepo čisto. „STA JA SVE URADIM ZA TRI SATA“, juuuuuu, otelo mi se, ponela me tema! 😉

    Hvala na potpisu Zelene! 🙂

  6. a kakve veze imaju lale sa pricom, to da ne bude tekst bez slike 😀 hehehehee

    pokusavam da zamislim na koji nacin je mogla da odere ruku od kompjuterskog misa. Da ga nije lovila po podlozi? 😎

  7. *Ivane, nisam našla prigodnu fotku, pa sam turila lale, one ne moraju da se hvale. Sam pogled na njih je dovoljan!

    A ruku je odrala od stola KOLIKO SE SIROTA MUČI UZ KOMPJUTER, A TAKO UMORNA! Ruka joj izgleda da se zaglavila u mišjoj rupi! 😀 😀 😀

  8. Dudo, ma nemoj mrzeti nikoga a sebe voli, tako si mene učila, zar ne 😉 ? Takve osobe su iskompleksirane bre, imaju stalnu potrebu da se nešto dokazuju jer verovatno onome kome treba nisu dovoljno dobre (hmmm, možda zato što je stalno miš u rukama a ne nešto drugo :mrgreen: ) Tako da – opusti se i uživaj, mada znam da ti ne trebam ja da ti to kažem. Ko ih j… bre, ja ne usisam tri nedelje (????!!!!) pa se ne žderem…a ne zbog tih…fantastično idealnih domaćica. Ako su tako express, nek dolete malo i do mene, ja i onako ceo dan držim miša u ruci i ne ispuštam, čak ni u zamenu za usisivač!!!

  9. uh, ne podnosim takve likove.

    Opušteno, što planiram uglavnom stignem, a ako ne stignem stići ću sutra.
    Ponekad se natjeram pa se baš ravrijednim, a tada šta za tri sata mogu da uradim, ma bona….

    nije da se hvalim… 😀

  10. *Dolly, uooooopšte se više ne trzam oko toga da li MORAM danas nešto da uradim ili ne! Samo me užasno nerviraju te SAMOHVALKE! Malo mi fali da se skenjam totalno kada JE jučem šta je sve uradila. Ali, s obzirom da se to redovno dešava kod NJE, skapirala sam da, FAKAT, LAŽE!

    Ma, ne falim se ni ja, ali, za tri sada MOGU SESTRO DA SE SITA NASPAVAM, al nisam neki hvališa, pa neću to reći! 😉

    MORA SE SAMO UMRETI, i tačka!

  11. *Sanjaru:
    1. da su bar moje, bilo bi divno,
    2. hvala ti dragi druže, što volEm da me hvale,
    3. da vidiš, što sam napravila danas ćufte od španata, za tri minuta, hop,cup, njup, a tek preliv sa jogurtom, za 10 sekundi, a, jel’ dobra pohvala? 😀 😀 😀

    *Exxx, tako rade normalni ljudi. Srela sam je danas opet! Kažem ja: na mene ne utiče vreme, kad sam neraspoložena, ne pomaže mi ni sunce. Danas, kiša pljušti, a ja idem i pevušim!
    Ona: jao, meni nije dobro, sve me boli, loše sam raspoložena, ma, sve mi je bez veze.

    I je utekoh, uplašila sam se da to nije zarazno, da ne predje na mene! 😉

    *Milina, šta da ti kažem, sve si upamtila. Lepo što si me pohvalila. 🙂 Ja tako foliram kulturnu osobu, pa slušam daveže. Posle idem ulicom i psujem u sebi, sebe, što sam dozvolila da me kolje i tih par minuta svojim hvaljenjem! 😕

Оставите одговор

