U SUSRET USKRSU

Jako se radujem što su i pravoslavni i katolički Uskrs pali na isti dan. Malopre čuh na tv, da će isto tako biti i sledeće godine. Baš lepo. Svi su u pripremama za uskršnje slavlje.

Ja sam cica-mace ukrasila još pre nedelju dana. Farbanje jaja je preuzela moja starija ćerka, tako će ona stići u nedelju i zauzeti mesta u korpici umesto ovih, čokoladnih.

Opet ćemo porodično, kod sestre i zeta u Ribnjak, kao i prošle godine. Klincu od sestričine, koji će ove godine da podje u školu, posakrivamo poklončiće po grmlju, pa onda uživamo u njegovoj radosti, kada pronadje svaki od njih.

Ovako izgleda uskršnja postavka u dnevnoj sobi. Svejedno što nećemo biti kod kuće, ja volim da se to obeleži i u domu. U činiji ispred vazne nalaze se keramička jaja koja je napravila moja ćerka, kada je išla u školu keramike. To su bili njeni prvi radovi, pa su mi zato i posebno dragi. Naravno, nisu perfektni, ali se vidi da su jaja, šarena.

A u ovoj korpici će biti prava, ofarbana, šarena jaja, ali, o tom, po tom.

A Uskrs bez cveća, nije Uskrs. Evo, ovako napreduju moji lepotani, koje sam nedavno kupila. Prija im moja ljubav i sunce koje ih greje.

O trpezi, koja će biti servirana za vreme uskršnjeg doručka i ručka, biće reči, posle klopanjca.

Sada, Hristos vaskrese, lepo se provedite sa svojom porodicom, budite srećni i veseli, barem tog dana. Zaboravite na sve probleme i muke koje vas tište ostalih dana.

Srećno i ljubim vas sve! 🙂

(svaku fotku možete uvećati klikom na nju, a usput da vam javim da mi je ovo 180. post)

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

22 thoughts on “U SUSRET USKRSU”

  1. *Afrodita, hvala puno, trudićemo se svi da nam bude lepo, kao i vama! :)I

    * Milina, hvala ti na lepim rečima, pa kad malo bolje razmislim, šta ću ja Narcis, sa onim Lalama! 😉 Sve najlepše!

    * Exxx, hvala ti puno! 🙂

    * Sanja, uživajte, posebno, ako idete na jezero! Lep provod! 🙂

  2. Dudice moja, ti si kao i uvek sve sredila sa mnogo ukusa i ljubavi))))))))))
    Neka ti je SRECAN USKRS i mnogo lepih stvari da se dogodi)))
    Veeeliki Poljubac)))))))))))

  3. *Vecoooo, draga, znala sam da ćeš malo da nas preletiš. Hvala ti, ne sumnjam u to da si i ti sredila sve za Uskrs. Jaja su predivna.

    Hvala ti puno na čestitki i tebi i tvojima puno ljubavi, sreće, radosti i zabave!

    Hristos Voskrese! 🙂

    Uzvraćam ti poljupcima! 😉

Оставите одговор

