NEVREME

Ludog li vremena danas! U podne, šetnja na keju, Leci i ja sa kučićima. Skuvali se svi četvoro. Bila sam mokra, do gaća.

Stigla kući, ne mogu da se rashladim. Predveče se natuštilo, počelo da grmi, seva opalila pljuščina. Gledam na tv, Kraljevo naderalo od leda. I uvek, kada čujem i vidim led, setim se starog vica:

Napolju tuče led, tip utrčava u autobus i odvali:
– Jebena vremena!
Jedna gospodja, fina, uzvrati mu:
– Gospodine, nemojte biti tako banalni!
Tip, besan:
– Ma kakve banane lutko, napolju pada led ko moja jaja!

Ha, izvinjavam se gospodjama i gospodi, ali, nevreme je učinilo svoje 😉

I onda, opet, sunce! Trenutno, seva i grmi a ja se spremam da izvedem Tedija napolje. Nadam se da neću proći sa razbijenom glavom ako krene da „tuče“ sa neba“.

Nema veze, sakriću se ispod drveta, kažu, neće grom u koprive! 🙂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

17 мишљења на “NEVREME”

  1. *Als, kako sam kročil napolje, tako je počeo pljusak. Srećom, natukla sam kapuljaču a Tedi je bio mokar kao dodola. Još smo i neku klinku pratili preko do ulaza, jer su neki klinci tamo stajali i dobacivali prolaznicama! E, to proleće! Sva sreća, prodje pljusak bez leda! 🙂

  2. Nemoj pod drvo,ako boga znas ! 😉

    Ne volim grmljavinu,ali drzim se cool , da ne prenesem strah na juniora !
    U mladosti sam uvijek sjedila u ostavi i citala knjigu dok ne prode gustis! Tamo nije bilo prozora pa sam se osjecala sigurnom !

  3. *Afrodita, šalila sam se, znam da ne sme i da je fatalno! Ne bojim se grmljavine, jedino mi munje malo, hm… 🙂

    *Metabolizam, vic je super, jako stari, jedino što sam posle konstatovala da sam zaboravila jednu reč tako da poslednja rečenica glasi:
    – Ma kakve ku*ac banene lutko, ….. još je malo vulgarniji!
    Ma i ja sam pokisla sinoć, kao i moj pas! On je gore prošao! 🙂
    Dobro mi došao u goste! 😀

    *Zelena, prošla sam bez jaja po glavi, ali zato mokrih nogu! 🙂

    *Stevo, dobro je bilo, samo da nije bilo kiše! 😉

Оставите одговор

