DANI SMEHA (pa ko voli, nek’ izvoli)

Kako ova zima nema nameru da se povuče, pade mi na pamet da sami sebi olakšamo ove tmurne i hladne dane i to SMEHOM.

Evo, ja počinjem smešnim oglasima i vicevima. Pozivam i sve ostale blogere da se priključe PODIZANJU i RASPOLOŽENJA, ukoliko su im ostale stvari na VISINi! 😉


(kliknite na svaku fotku da biste je uvećali i pročitali tekst)


Ja sam se otkinula na oglas za kupovinu kod Kineza! Nemam ništa protiv naroda, ali ovaj ŠTO VOLI DOMAĆE, izgleda, ima!

A sada i koji vic:

Zašto Cigu u prvom razredu osnovne škole niko ne sme da dira?
– Zato što mu ćale ide u osmi razred!

*

Zaustavi pandur čoveka i pita ga:
– Šta imaš u gepeku?
– Pola teleta.
– Je l’ živo? 😀

*

Kako rade gluvi ginekolozi?
– Čitaju sa usana!!! 😀 😀 😀

*

Šetaju Mujo i Haso ulicom i Mujo pronadje 500 evra. Haso mu ih uzme i pocepa. Na to će Mujo:
– Zašto si to uradio?
A Haso mu odgovori:
– Pa falš je, gde si video 50 evra s dve nule?! 😀 😀 😀

*

Koje reči povezuju trudinicu, davljenika i zagoreli dvopek?
– Kasno izvadjen!!! 😀 😀 😀

Za danas toliko. Čekam vas!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

26 thoughts on “DANI SMEHA (pa ko voli, nek’ izvoli)”

  1. Šišanje

    Došao Cigo kod frizera:
    – Dobar dan, jel’ može jedno šišanje?
    – Može – kaže frizer – kako želite?
    – Pa ovako kume, sa jedne strane mi ostavi rupu veličine šake, a sa
    druge tri-četiri manje rupice. Odstraga repovi da mi budu neravni, a šiške da
    mi idu ukoso i da budu rijetke …
    – Pa ne znam da li ću znati tako da vas ošišam.
    – A prošli put si znao, pi*da ti materina!

  2. Visina

    Kamion se bliži nadvožnjaku i Haso odjednom naglo zakoči.
    – Što ne valja?, upita Mujo.
    – Mogu proći samo kamioni visoko 3.20 , a naš je visok 3.60.
    Mujo se osvrne oko sebi i kaže:
    – Samo ti vozi, vidiš da okolo nema policije!

  3. *Ha, ha, 😀 😀 😀

    – Kako se završila tvoja svadja sa ženom?
    – Dopuzala je na kolenima do mene.
    – I, šta je rekla?
    – Izlazi ispod kreveta, sunce ti jebem, da ti ja ne dodjem tamo! : D 😀 😀

  4. Sad mi je bila tašta pa ispriča;
    „Ulazi deda u autobus i gleda gde će da sedne. Stade pored jedne male sa slušalicama na ušima. Pita je da sedne, ali ova ga ni ne konstatuje. Poče deda da psuje, „jebo ti ja mater, i babu, i strinu, i tetku, i komšinicu…“, a mala skide sluške pa ga pogleda; „pa ti deda kad možeš toliko da jebeš, onda možeš i da stojiš!“, reče pa nastavi da sluša i kulira.“
    (Izvinjavam se deci koja čitaju blog, ali nije moglo bez psovki 🙂 )

Оставите одговор

