U DOKOLICI

Posle završenog ručka, sela sam u dnevnu sobu i ukrštala reči. Ćerka je radila, sa kolegom sa fakulteta, na računaru, neki rad. Znači, za mene tu mesta nije bilo. Ispod stakle ploče stola, na drvenoj polici, u zlatnom ramu za slike, stajale su rasute neke drvene perle. Palo mi je na pamet da bih mogla od njih da napravim neku ogrlicu. Krenula sam da rovarim po ormanu i pronašla neke kaiševe koje sam nosila kada sam imala obim struka 65 (no to ne znači da sam sada mnogo šira 😉 ).
I skupila koješta: drvenu kariku, neke kao kamene perle sa većim rupama i krenula u nizanje. Pa, ispade ovakva, mada, nešto mi taj kraj ispao simboličan. Kao ključ, ali za šta? 😉 Neka smisli šta ko hoće!

Ne izgleda loše kada se stavi oko vrata, a moguće je da „ključ“ zamene neke kugle, koje će se mrduckati.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

20 thoughts on “U DOKOLICI”

  1. Ovo me podseća kad sam bio tinejdžer, (znači davno) pa sam išao po saračkim radnjama u Balkanskoj ulici (ulica u centru Beograda sa starim zanatima) u potrazi za kožnim trakama koje smo nosili oko vrata.
    Jbg, hipi generacija. 🙂
    Očigledno je Dudo da smo mi neka generacija i da nas još drži duh Woodstock-a. 🙄

  2. Ja znam nekog ko trazi taj kljuc 😉

    Lepa je ogrlica i stvarno si to ukomponovala sa stilom….
    I znas vazno je da si uzivala u tim tenucima i bila opustena 😀
    veliki pozdrav iz sibirske austrije

  3. *Hvala Sanja, ovo je tek početak. Moram razraditi tehniku a i nabaviti materijal! 🙂

    *Ko zna Als, ali vidim ja da se danas nose ovakve ogrlice. Sve zavisi od ukusa! 🙂

    *Afrodita, ključ od …. , hm, videćemo, već! 🙂

    *Sarice, hvala ti, uživala sam, rasteretila se svih briga. Baš me je opustila! A videćemo ko će iskoristiti ključ i za šta! 😉

    *Sanjočka, hvala i tebi, mada ovaj ključ na kraju, možda i nije slučajno tu! I mene su pitali da li bih je nosila, pa sam rekla da ne znam, mada bih mogla jer je u mojim bojama. Ide proleće, pa što da ne. Onako je u „opuštenom“ fazonu, tj. u mom. 🙂

  4. Ne znam ko ti vec napisa, ali bi stvarno mogla ovim da se bavis, sada su ogrlice od perli ponovo u modi, svakakve, a tvoja je bas super ispala, mada bih ja maknula taj kljuc, upasce ti medj grudi i eto belaja, neko da potrazi i cvrc 😉

  5. *Zelena, ključ će za sada ostati čisto da proverim da li je slučajno tu ili ne. Ako se neko navata na njega, onda ok, a izmedju grudi neće zapasti, zato što ću da ga nosim od gore na jakni, da se vidi. Pa taj neko mora da se navata na njega, ne? 😉
    Pa, videću, moguće je da ću se baviti i tim! 🙂 Hvala!

  6. *Bensedinko, pošto sam ja vrlo nestrpljiva, a ključ se nije pokazao efikasnim, izbacila sam ga iz opcije. A za struk, nema na čemu da mi zavidiš, bilo nekad, sad se pripoveda (čitaj +20 cm na onih 65; nisi videla namig?) 😉

  7. Super si Dudo, svidja mi se. Svidja mi se i ona gore kad si skinula kljuc 🙂
    Obozavam perlice, kuglice i takve djindjuvice kao i onu pesmu
    „volim tvoje drsko „dobro vece“
    volim tvoje talijanske nakite sto zvece
    volim tvoje oci tamne kao greh….“
    Izvinjavam se Dudo, maloo sam se zanela sa pesmom 🙂

  8. Dobro ti je krenulo Dudo,kreativno iskoristeno vreme dok nie bilo pristupa carobnoj kutiji.Vrrrlo mi je poznat taj problem ali dobro je sto ima resenja.Sad misevi nisu kod kuce pa macka kolo igra…:-)

  9. Elektra, trudim se, smišljam, skupljam. Morala bih i neke malo modernije. Ovaj fazon sa drvetom je malo u „drugačijem fazonu“. Klinci to ne bi nosili, jedino mi i to, zavisno od toga kako se ko oblači! 🙂

Оставите одговор

