CVEĆE I POKLONI

Danas je 8. mart,
praznik je mamice tvoj,
čestitam ti ga srdačno i
primi poklon moj!

Ovako sam ja nekada čestitala 8. mart mami, pa onda moja deca meni. Bila su to lepa vremena.
Kada smo sestra i ja bile male, toliko smo bile uzludjene pred Dan žena, da je mami verovatno preseo, jer smo se, skoro redovno, posvadjale oko poklona njoj a i učiteljicama, babama, tektkama.
Isto tako su radile i moje ćerke. Toliko su se uvek „neprimetno“ dogovarale, da sam morala da ih opominjem. „Tajno“ je značilo NEĆU DA ČUJEM O ČEMU PRIČATE I DOGOVARATESE, JEEEEEEL JAAAAASNOOOOO!
Onda bi se one postidele i odradile osmi mart, onako, kako treba. Volela sam taj praznik i žao mi je što je svake godine sve manje zainteresovanih da ga slave i čestitaju. I zato sam se jako iznenadila i obradovala kada sam danas počela da dobijam čestitke sms, zatim telefonom i na kraju uživo. Ćerke su me iznenadile cvećem i džemperom.

Zatim, stiže moj zet, sa anturijumom i bonbonjerom. Zaista sam se prijatno iznenadila.

U stvari, život i čine lepim, sitne pažnje. I to je jedini dan u godini kada se, bar na kratko, posvećuje posebna pažnja ženama, na žalost. A koliko one mogu da pruže, mislim da je degutantno da danas nabrajam. Znamo mi to svi, jako dobro.

PA, SREĆAN NAM PRAZNIK DEVOJKE!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

24 thoughts on “CVEĆE I POKLONI”

  1. Plus – stigao ti je nazad tvoj dragi – računar!!! Sretan i tebi Dudo ovaj dan. Sretan nam svima i muškima sa nama….nije ni njima lako na ovaj dan. Treba im uvek poželeti sreću da ga uspešno sprovedu do kraja :mrgreen:

  2. Znas, kad kazu ne priznajm ja 8.mart, to je bez veze, o zenama treba stalno brinuti i bla, bla bla. Ja brate volim praznike, volim poklone, jer je to prilika da se svecanije okupimo, da pojedemo toru, da vidis da se neko obradovao tvom dolasku i paznji. Volim kad dragi provirio sa ogromnim buketom, volim kad me moje malo-veliko dete izljubi i kupi solju za kafa 🙂 Srecan ti praznik draga.

  3. I meni vec malo ide na zivce to kao „ma kakav 8. mart, nek me postuje cele godine, bla, bla.“ Volim to decje suskanje, volim kad je „moj dan,“ a to uopsteno, po firmama i ostalo, bas me briga.
    Srecan ti nas praznik, ovako sa zakasnjenjem. 😛

  4. *Bubi, jesu u pravu oni koji tvrde da o ženama treba stalno brinuti, mada je i to fraza koju niko ne ferma. Žena mora da brine sama o sebi, to je istina. Ali, svaki znak pažnje, naročito tog dana, 8. marta, godi, svakoj ženi. Ja sam bila sama kod kuće i nisam se nadala ničemu. Zato sam se i obradovala. Hvala ti na čestitki! 🙂

  5. *Sanja, radila sam u zlatari, znaš to. I već godinama unazad niko ne ulazi za osmi mart da kupi bar neku sitnicu dragoj i voljenoj ženi. Za nepoverovati. A znaš kako je bilo nekada. Gužve, kao da se delilo sve za dz. Mada i ova finansijska situacija govori puno toga. Ljudi, definitivno, nemaju novca i svake godine je sve gore!
    Hvala ti na čestitci i slavimo ga i dalje, ne? 😉

  6. Stvarno zivot cine sitnice i treba uhvatiti lepe trenutke,pa zasto ne i osmog marta.Moji vitezovi su se pokazali da im nesto znacim,doneli svak po ruzu,tata,brat i decko od moje staije kcerke a onaj glavni negde zalutao sa polomljenim karanfilom…

  7. Sretan nam praznik 😀
    Mada sam ja više za to da mi svaki dan bude praznik, a ne samo 8. mart 😉
    I mene obradovaše moj dragi i moja dečica…devojke pravljenim čestitkama, momci cvećem i prelepim duksićem sa kapuljačom…Ma prijaju pokloni i pažnja svakako 🙂

  8. *Danijela, potpuno podržavam tvoju ideju „da nam svaki dan bude praznik“, ali, to je je neizvodljivo, jasno ti je. Jedva se i ovog dana sete, pa treba ugrabiti i to malo pažnje. Hvala im i za to, a za ostalo se moramo izboriti! 🙂

  9. *Hvala ti Breskvice, puno. Za čestitke nikada nije kasno! Pravo da ti kažem, nisam napravila nikakvu gozbu, jer se nisam ničemu nadala 😉 Moja deca su u Bg, pa je i mladja bila kod njih u gostima. Došla je baš tog dana, sa poklonom i čestitkama a starija mi čestitala preko telefona. A zet je dobio kafu. Nije želeo da ruča sarmice (posne), a juče sam napravila NEŠTO SLATKO mladjoj i meni. Bilo je više čestitki putem SMS! 🙂

  10. pa srećan praznik s VELIKIM kašnjenjem…
    to je nekad bilo uzivancija, a danas se malo pogubih jer nekim zenama u pokusaju cestitanja ispadne kao da joj oko vadim…
    svejedno koliko to nekome zvucalo otrcano i prevazidjeno i ko kome u godina dana i koliko paznje poklanja ipak meni se to cini lepim gestom cestitati ili uputit barem par lepih reci zenama koje svakodnevno srecemo…

  11. heeej, dudo
    srećan ti 8. mart sa zakašnjenjem
    i kod mene pustinja, sin na skijanju, drugi kud koji…ma nema to više, nažalost…
    nego M. išao u prodavnicu, i vraća se sa visibabama i jednom lepom staklenom činijom za salatu
    mal’ nisam pala u nesvest, i on to godinama zabatalio, kad ove godine, surprise…omatorilo se 😆

  12. *Sanjaru, pa HVALA ti, nema veze što kasniš. Ne možes stići obići ovoliko žena 😉
    Ja sam od onih koje se sa setom sećaju tog praznika iz onih lepih vremena. No, moji najbliži nisu zaboravili, to je najvažnije. 🙂

  13. *Maki, pa hvala i tebi na čestitki! M mora da je sreo nekog ko ga je podsetio na 8. mart pa ga bilo sramota da se vrati kući praznih ruku. Lepo je i što je to uradio! Svaka čast. Svi zadovoljni. Omatorilo se, nego šta, al se ne damo! 🙂

Оставите одговор

