PRIJATNA POSETA

Osvanuo utorak, ništa lepši od ponedeljka. Sneg na sve strane, ne znaš kojim putem da kreneš a da ti ne padne koja gromada sa krova na glavu ili da ti ne curne za vrat. A o nogama, da ne pričam. Topi se, jedino pomažu gumene čizme do kolena, jer što god da obuješ, noge mokre.

Ustala iz kreveta, sa punom glavom problema. Mislila sam da će preko noći nestati bar jedan, kad ono djavola. Glava sve teža. Popela se u stan, izvadila iz rerne pečen hleb. Bar u nečemu da uživam! I taman htedoh krenuti u prodavnicu, zazvoni mi mobilni telefon. Pogledam u ekran i vidim SanjaKokica! O bože, pomislih, šta je sad, mada sam znala da dolazi u Novi Sad, njen Mangup. Normalno, ponudih se za bilo kakvu pomoć, ako mu bude potrebna.

– Ćao Sanja, rekoh.
– Ćao Dudo, reče ona.
– Pa otkud ti Sanja?
– Imaš grejanja?
– Imam!
– Imaš vode?
– Imam!
– Imaš kafe?
– Imam!
– E, dobro je, jer stižemo kod tebe za 15 minuta! reče Sanja, a ja se zamalo ne onesvestih od sreće!
– Stvarno, jao, pa zašto mi nisi javila malo ranije, ne, ne, nemam nikakvih obaveza, ali, onako, da sam znala?
– E, namerno nismo hteli da ti javimo ranije da ne kreneš sa nekim mešenjem!
– Ha, ha, pa dobro, imam vrućeg hlega, pa taman, tople sendviče da vam spremim!
– Ne, ne, dolazimo na kratko, samo da se vidimo!
– Ok, odoh ja u prodavnicu, pa taman, nadjemo se dole. Zovi ako se zagubite ovde na Podbari.
– Sva sreća, Mangup ima onu pametnicu „navigatorku“, koja će ga dovesti do tebe.

Baš sam se obradovala, zaista. Otrčah do prodavnice, vratih se do ispred zgrade, prečicom, kroz dvorište, izadjem na ulicu i vidim, Sanjočka vozi, Mangup je ugurava u parking. Točkovi ne slušaju. Klizi pod njima!

Prepoznam iz sa njihovih fotki i viknem: TREBA LI POMOĆ? Oboje je okrenu, mahnemo, jedni drugima. Izadje Sanja iz kola, ispozdravljamo se, izljubimo, jer, bože moj, stari prijatelji se tako dočekuju. Poguramo nas dvoje Sanju u kolima, uparkira se ona i krenusmo do mog stana.

Tedi ih je dočekao lajanjem, ali se ubrzo smirio. Izmazili ga oboje, dok smo pijuckali kaficu i ćaskali o već poznatim temama a i nekim novim. Ali, na žalost, nisu imali baš puno vremena, jer su oboje morali da se vrate na poslove.
Divni mladi ljudi, komunikativni, a priči nikada kraja. Dobih kafe na poklon, za dva meseca, sigurno, ako ne i za duži period i Milka bombonjeru. Njam, njam.
A Boki, Sanjin sin, poslao mi je njegove origami majstorije. Jako sam se obradovala pa ću to i sa vama do podelim.

S leva na desno: kapica (svetlo plava), sova (narandzasta, stoji na flašici),
ono najmanje je oko, koje namiguje i skroz desno, najveće, „vrteška“, koju stavite izmedju dva dlana, duvate u nju i ona se vrti. Zaista, majstorski napravljeno. Boki me je zamolio da to sve smestim u jednu lepu kutiju pa sam i nju odabrala, jedino da mi on odgovori da li je zadovoljan. Napisala sam i ceduljče, da ne zaboravim kada i od koga sam to dobila, naravno, jednog dana, kada budem baš jako stara (ako zaslužim taj deo života).

I dodje vreme da se rastanemo. Obećah im uzvratnu posetu, čim se vreme malo popravi.

Eto, koliko jedna poseta može da vam promeni dan, na bolje, naravno.
Sanja i Mangupe, zaista ste mi osvežili dan i neobično mi je drago što smo se i fizički upoznali!
Druženje nastavljamo!
AH, UMALO ZABORAVIH, BOKI, SREĆAN TI RODJENDAN!

(PS: Svaku fotku možete videti i veću, ako kliknete na nju, ja to otkrih, nedavno! 🙂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

50 мишљења на “PRIJATNA POSETA”

  1. Zaista divno iznenađenje, koje se, kao sunce na istoku, dugo pripremalo, a onda se pojavilo u punom svom sjaju. I u ovim teškim vremenima ovakva prijateljstva su putokaz da ljudska vrsta nije skroz skrenula u dekadenciju.
    ps Ne vidim na slikama Milku, mora da je čudesno „isparila“ dok se aparat pripremao. 🙂

  2. *Als, u pravu si, nisam se nadala poseti, ali sam se jako obradovala. Milku nisam fotkala, jer nije za gledanje prazna kutija 😉 (šalim se, nije još prazna), kafa je grand, a origami majstorije se ne gledaju svaki dan. A mogu da ih prave samo spretne ruke. Ovo su majstorske ruke jedno jedanaestogodišnjaka! 🙂

  3. E Dudooooo, napravi ti od nas neke ulepšivače dana 😆 a mi stigli i već napravili nevolju :mrgreen: Samo da se zna, mangup se zaglavio, ja sam preuzela volam samo da popravim situaciju 😉 Medjutim, klackali bi se mi tako u mestu, da Duda nije pogurala 🙂 Kad vidim ovu kutijicu i Bokijeve origamije u njoj, dodje mi da se postidim, ja ni jednom nisam posvetila toliku pažnju kao ti!!! Hvala ti na prelepom postu, ti si bre sve detalje zapamtila…i još ti pričaš o senilnosti. Inače, svima: Duda punooooo kaki na račun sebe, žena je zmaj i super izgleda, ne samo za svoje godine 🙂 Još u onim farmerkama i čizmama, mačka i po 😉 ! Tedika, kao mala slatka plišana igračka, meden je skroz i mnoooogo bistar 🙂
    Moj utisak o Dudi – preslikana u životu iz svojih postova, nema laži, nema prevara i izuzetno mi je drago što sam potvrdila mišljenje. Dakle, čekamo lepše vreme i dolazak u Suboticu na druženje, malo duže, nadam se 🙂

    P.S: Hvala na kafici i naravno da se nismo hteli najaviti da te ne bacamo u stvaranje kojekakvih majstorija 🙂 po kojima si inače poznata.

    BILO NAM JE JAKO LEPO KOD TEBE, toliko, da se onoj mangupovoj pametnici od navigacije ostajalo, jer nas je posle prošetala po celom Novom Sadu 🙂 dok ne izadjosmo iz njega 😆

  4. *Sanjočka, ja samo prenela ono što sam videla za volanom 😉
    O, a ti mene nahvali. Hvala ti Sanjočka i stvarno ste mi ulepšali dan. Stalno sam razmišljala o vama i jedino mi je bilo žao što ste tako brzo morali nazad. No, ovo je tek prvi korak! Znači, pametnica nije baš jako pametna, bolje da sam vam ja objasnila, bilo bi jednostavnije. A jednostavno je, vrlo, od mene do prve glavne za do autoputa! Pišemo se, cmokić! 🙂

  5. Bas je super kad te neko obraduje tako iznenada.
    Moram da pohvalim i radove koje si dobila, koliko sam zapazio napravio ih je 11-ogodisnjak. Svaka cast na kreativnost i umecu. A Milka – od kad sam procitao na net-u da je neki penzioner pronasao zube u cokoladi, od tad vise ne jedem ni jednu, samo slatkise domace radinosti – dok i tamo slucajno ne nadjem nesto 😀

  6. *Ivane, možeš videti kod SanjeKokice sve što je napravio njen sin Boki, ima on svoj Origami kutak. Mališa je pravi majstor. A što se tiče iznenadne posete, bila je kratka, ali slatka.
    A za zube u Milki, ma, ništa im ne verujem, majke mi. Krivo je nekoj konkurentskoj firmi što je MILKA NAJBOLJA NA SVETU. Ne nasedam ja na tako jeftine trikove! Ko zna koliko je puta pao hleb koji kupujes svaki dan i kroz koliko je ruku prošao? Zato ja mesim hleb svaki dan i znam šta jedemo ćerka i ja! U domaćoj radinosti ćeš pronaći dlake, garant i onda ćeš i to prestati da jedeš! 😉

  7. Bas lepo! Kad ti neko prija preko neta, pa se to potvrdi uzivo, sta ces bolje? 😛
    Samo da ti odma’ kazem, kad se budem nameracila kod tebe, necu da budem fina ko moja imenjakinja. Ja ocekujem one makovnjace, jer kad ih se god setim dobijem napad, samo na njih mislim. 😛

  8. *Sanja, eto, dobro si to zaključila! 😉 Nemam ništa protiv makovnjače,na protiv, obradovala bih se samo da čujem da dolazite. Imate i rodbinu ovde, pa, mogli bi, samo da se ovaj beli pokrivač malo povuče i izvire visibake, narcisi i prvi vesnici proleća. Vidiš, kod mene već visike, tamo gore! Kiselo testo pravim svaki dan, mesim ‘leba svaki dan, tako da nema da omane! 🙂

  9. Iz tvog blogroll-a kada sam kliknuo na SanjaKokica, trenutno postoji problem sa bazom, pa eto pogledacu tek sl.nedelje.

    „Error establishing a database connection“

    A Milka, pa bas i nije najbolja ima dosta boljih, skupljih i kvalitetnijih cokoladica, kuglica i ostalih zasladjivaca 😀

  10. Kokice, u pravu si, al’ vi ste i blize, ja ne mogu da bijem ovoliki put cesto! 😛
    Dudo, trebalo bi na leto malo da dodjemo, brat me juce onako lalinski iskritikovao, pa kad stignemo, boze zdravlja, eto nas na kafici i makovnjaci. 😛

  11. *Ivane, SanjaKokica je objasnila zašto se teško ulazi kod njih, a što se tiče Milke, meni je ona super. Zezala sam se da je najbolje na svetu, ali, kod nas je dosta pristupačna i što se cena tiče a i izbor Milkinih proizvoda je ogroman. Meni jako odgovara, sve, osim čokolade sa voćem i jogurtom! 🙂 Visibake su slatke, ne znam da li su već izvirile negde!

  12. *Zelena, pa zato ja i volim blogosvet zato što u njemu žive fini ljudi, koji paze jedni na druge, lepo se ophode jedni prema drugima. To je po meni drugarstvo! :)Nemoj da me nerviraš zbog nenajavljivanja, jer ja volEm da mesim i pravim klopu. Ako ti je to problem, a ti onda dodji samo na kafu, pa sad, videćemo ko će bolje proći! 🙂

  13. *Exxx, Sanja i ja smo se upoznale preko bloga. Komentarisale jedna drugu, pa počele i dopisivanje van njega i eto, sada, pala i prva poseta. Poznajem ja više njih privatno. Meni je sve to divno i volim da upoznajem blogere. To mi je onda nekako, zaokružena priča! 🙂 (Makaronu poznajem od pre sto godina, Drvenu advokaticu, Zmajčeka, Charoliju i Jabučila, evo Sada Sanju i Mangupa)

  14. Divna iznenadna poseta. 😀 I mi smo imali priliku da te upoznamo, samo što smo mi malo kasnili, pa posle žurili, znaš već i sama kako je bilo.

    A ovo što Kokica kaže, slažem se apsolutno sa njom, ti si zmaj žena i da nam nisi rekla ovde na blogu nikada ne bih pogodila koliko godinica imaš. 😉

  15. *Elektra, tvoj komentar zapeo u nepoželjnima, nemam pooooojma kako je tamo dospeo. Evo, izvinjavam ti se i objavljujem ga!

    Eto, vidiš i ja volim takva iznenadjenja, ali bih više volela da sam mogla lepše da ih dočekam! No, biće dana! 🙂

Оставите одговор

