MEĆAVA

E, sada mi je stvarno dosta zime! Majke mi! Pre dva dana mećava, istutnjio se vetar, sneg se ispadao, da bi se juče, skoro sve otopilo. Sinoć poče kiša. To je sve što sam videla.

Jutros, čim sam progledala, negde oko pola deset (vilenila sam noćas pa, mogu valda malo duže da odspavam), stigla mi je poruka, sledeće sadržine:
Poštovani (to sam ja), usled pada napona došlo je do kvara na TETO i prekinuta je isporuka grejanja. Normalizacija se očekuje u prepodnevnim časovima.
E, u materinu, pomislim. Podignem roletne i imam šta da vidim. MEĆAVA, opet!
Fijuče vetrina, sneg pada kao blesav. Smet mi na terasi do vrata. Otišla u drugu sobu (ova na fotki, ćerkina) i pogledala napolje. Užas! Vitla vetar snežinu, povijaju se gole grane, sve mislim, izlomiće se. Brže bolje namestim grejalicu, jer, nije bilo baš prijatno u stanu. Fotkala sam kroz zatvoren prozor da vidite ulicu.
E, sada, prošlo je pre podne, došlo i popodne, od normalizacije grejanja ni traga ni glasa. Oko tri sata, prebacim program na Apolo (naša lokalna tv), kad izlazi kajron: normalizacija grejanja uskoro i u ostalim delovima grada, izmedju ostalog i Podbara (moj deo).
I dalje čekam to „uskoro“ mada je 19,37. Ops, stiže nova info poruka: Poštovani (opet ja), normalizacija u isporuci toplotne energije za TO ISTOK (ja), očekuje se oko 22 h. Zbog današnjeg POREMEĆAJA, toplana će isporučivati grejanje u toku cele noći. E, da vas malo nataknem na onaj odzak što se ne dimi na ISTOKU (tu je kod mene, ali se ne vidi od zgrade), krelci jedni. Koji će mi očin grejanje cele noći, kada sam ispod perjanog jorgana. Šta treba, da držim vrata širom otvorena da se ne „upacujem“ ispod perja ili da se pokrijem frotirom i držim vrata zatvorena da mi ne pobegne toplotna energija koju će nam, jel, zbog duga, isporučivati cele noći? Dok razmišljam šta da uradim, odnosno, prvo da dočekam tih 22 h da vidim da li će stvarno tako i biti, šaljem vam par noćnih snimaka. Zašto su fotke narandžaste, ne pitajte me, jer nemam pojma! No, glavno je da se vidi to što sam htela da vam pokažem! Vetar se primirio, napolju nije hladno, ali je prilično bljoćkavo!
Tediju jako teško pada ova „hladnoća“ u stanu, pa je stalno ušuškan u ćebe. Kada ide napolje, oblači mu se kaputić da se ne bi tresao kao prut! Evo i njega!



Ne znam kako vi, ali ja, zaista, jedva čekam da prodje ova zima, bez obzira što lepo izgleda iz tople sobe!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

24 thoughts on “MEĆAVA”

  1. Dudo, oma sutra da prestane zima, jer ni ja ne ludujem za mrazom. Inače, videh na teveu da kod tebe snega ko kod Rokefelera para, a ni grejanja nema. Želim brzo da ovo prodje. „Topli“ pozdravi iz Subotice, gde sneg ne pada a greje se ko u Afriki!

  2. *Dedodoflime, i ja sam za da sutra prestane. Evo, počinje da se „normalizuje“ grejanje. Do 22 će biti u raju. Pa iz treće su pogodili! Važno sam zaboravila, na onom kajronu se Elektrovojvodina ogradila DA NIJE KRIVA! Ne, ja sam, sigurno, pa mene treba kazniti! 😉

  3. Neznam da li ste se uplasili snega pa ste dan proveli u kuci,ja sam malo prosetala i mogu vam freci da sam se prijatno iznenadila:sa prozora mi se cinilo da je napolju horor,ali uopste nije bilo hladno ,mislim da je temperatura bila iznad 0 a kod mene nije bilo ni kosave.I pored smetova u vazduhu mirise prolece ,mozda je ovo poslednji sneg ove zime

  4. *Als, verovatno bih se navikla i na tu rusku zimu. Imala bih neku bundeskaru i bilo bi me briga. A za cenu, šta da ti kažem, uvek po našim glavama! Hvala ti za adresu, upisujem je, odmah. Nešto me zeza internet! 😉

  5. E zamisli sad sta je kod nas! Cele zime sneg od dva metra, temperatura se spustala i do – 20, a u gradu nema grejanja. Smrznes se na poslu, jedva dodjes do kuce, tu se grejes kako znas i umes, al’ uredno placas toplani 12!!!!! meseci! Pa ne da mi je sve preko … nego ne mogu da ti opisem.

  6. *Sanja, znam i ne smem da spomenem. Strašno, kreten do kretena. Ovi „od gore“ dovedu ljude do prosjačkog štapa i boli njih guzica. Napunili svoje dzepove, pa se samo smenjuju a mi, bednici, sve to trpimo, jer, šta? Na kuku i motiku, jedino! Pobiješ jedna govna, dodju druga i tako u krug! Kaže Slavica, miriši proleće u vazduhu. Eto, vezaćemo se za to, jedva čekam! 🙂

  7. *Sanjočka, nemoj da se solidarišeš, jer ja znam koliko ti voliš zimu, isto koliko ja leto. Poštujem ja ljubav!
    Tedika je opaljen, načisto. Sami smo dva dana i samo gleda da je uz mene ili pored mene, da mi se umuva u krilo ili uz nogu da ga mazim! 🙂

  8. *Bensedinko, verujem ti, takodje to čekam sa velikim nestrpljenjem. Sve gledam ono moje cveće u hodniku, onako sprčkano i nikakvo, sve bih da ga sredjujem za proleće, ali, rano je i nema dovoljno svetla! Kad reče kafa, idem da je popijem, baš sad, s guštom! 🙂

  9. Ne znam zasto, ali svi oni romantici koji vole zimu, kad-tad ce biti ogorceni na nju.
    ja svoje stavove ne menjam – jedva cekam da ovo belo govno se vec jednom skloni i sunce grane…
    cuo za grejanje u N.Sadu preko TV-a, strasno!

  10. Ne pamtim kad je bilo ovako hladno,kao ove zime !
    Pod snijegom smo evo vec dva mijeseca i ne najavljuju promjene.
    Ipak,moram da kazem da obozavam snijeg !
    Posto smo jos uvijek u februaru,drugacije ni ne ocekujem.
    Bila bi sasma druga prica,da se recimo radi o aprilu.Tada bi mi sigurno bila puna kapa ovakve jednolicnosti.Ali za sada se ne bunim ! 😉 🙂

Оставите одговор

