ŠETALE SE „OMLADINKE“

Rešile dve „omladinke“ da se prošetaju. Izmamilo ih sunce. Taman, kada su krenule prema keju, navukao se jedan čudan sivi oblak i zaklonio im sunašce.
No, njih dve, rešene da prošetaju, bez obzira na oblak.

Dodjoše do keja. Temperatura, pored Dunava, bila je znatno niža nego tamo, izmedju zgrada. Opremile su se kapama, rukavicama, toplim jaknama i čizmama.

Pogled je bio divan. Sunce se pojavilo i obasjalo petrovaradinsku stranu keja i tvrdjavu.

Dunavom su plovile sante, ali opet, nekako sa one strane. Naravno, slikale su jedna drugu. Prvo starija mladju:

pa onda mladja stariju:

Primetite oblak iznad njene glave. Dugačak a ne naročito širok. Kasnije se i nekako raspršio.
Kretale su se u pravcu Štranda. Napravile još par fotografija, uzajamnih. I, u jednom momentu, palo nam je na pamet da bi bilo lepo da imamo i jednu zajedničku fotografiju! 🙂

Naslonile smo se na klupu i dogovorile se da sačekamo nekog ko će prvi naići i zamoliti ga da na „okine“!

Leci je videla u daljini jednog „omladinca“. Ja sam se skoro upiškila od smeha na taj izraz i smejala sam se dok on nije došao do nas. Onda sam ga zamolila da nas fotka, što je on sa oduševljenjem prihvatio, uz komentar: Pa, kako da ne, treba da imate lepu uspomenu!
Aha, da, da, došle smo sa školom na ekskurziju, pa malo na izlet na kej, pa nas čeka razredna da krenemo na Djavu! Naravno, ovo smo posle nas dve komentarisale a omladincu se zahvalile na raboti! Sunce je celu fotku obojilo nekom neverovatnom crvenkastoj bojom zalaska.

Stigosmo do Štranda i zaokrenule prema kući jer je bilo jako hladno. Doduše, starijoj omladinki, dok se mladja nije žalila!

Leci je spazila jato vrana ili gavranova, kako se smestilo u jednu ogoljenu krošnju. I to smo ovekovečile fotoaparatom. Ispala je lepa fotka, jer je sunce već otišlo na počinak.

I jedva stigosmo do kuće. Ja sam se načisto skočanjila od vetra.

Posle ove šetnjice, prijala nam je kafa i plazma tortica.

Savet svima! Upražnjavajte šetnje sa prijateljima! Korist i nogama i glavi, a o druženju da i ne pričam!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

34 thoughts on “ŠETALE SE „OMLADINKE“”

  1. *Dedodoflime (uh kako ti dugačko ime, sve bih ga skratila nekako), u pravu si. Pričaćemo, ako se budemo sećale ovih šetnji! A kavaliri, pa šta da ti kažem, nemam pojma! Nama je i ovako lepo. Šetamo, ćaskamo, smejemo se, prisećamo druženja iz vremena kada su nam ćerke bile male i tako, super nam je! 🙂

  2. *Loredana draga, dobro mi došla. Ma nije moguće da je i kod vas ovako hladno! Znaš kako je opaka košava u ove hladne, zimske dane. Inače, Istra mi je ostala u prelepom sećanju zbog letovanja u kampu u Medulinu. Deset godina, zaključno sa 1988. Dosadilo nam, pa smo rešili da promenimo destinaciju. Izabrali Katoro u Umagu, ali se desila nesreća, ostadoh bez roditelja i otpala i Istra, u celini. A došla i ona nesrećna vremena, pa se nije moglo ni putovati, gde si želeo.
    A ja mogu da pevam da ras rasla pored Dunava, jer sam se i rodila u Novom Sadu i danas sam ovde. Svrati, slobodno! Pozdrav Istri! 🙂

  3. Hvala, vrijedne ruke smo nema što, ali tvoj je tedi znatiželjan kao i moja Lea, ta ne izlazi iz kuće, osim samnom ili s mojim mužem mace su zaista maze. Ja sam točno na polovici stoljeća, pa ti sad računaj. loredana

  4. *Dolly, pa moramo malo da ulepšavamo živote jedna, drugoj! 🙂

    *Breskvice, šetamo mi često, jedino što se ne fotografišemo! Nije baš ni sve za fotkanje! 🙂

    *Skorpijice, hvala ti. Verovatno od kada se družimo i kako često, počinjemo da ličimo jedna na drugu! 🙂 Negujemo naše prijateljstvo, zaista! 🙂

  5. Medulin je na Kvarnerskoj strani Istre, a naš Peroj je nasuprot nacionalnog parka Brijuni, zagarantirano da nas neće industrija, već maslinici, more, vinogradi i duge šetnje uz obalu. U Novom sadu, Beogradu i S. Karlovcima bila sam sa suprugom jako, jako davno, prije avanture gradnje kuće, a od tada ljetujemo stalno na Istrarskom Crnogorskom primorju, tj. Peroju. Pozdrav. loredana.

  6. Gde ste omladinke? 😉 Ja imam fobiju dati moj fotoaparat prolazniku da nas uslika…kakva su vremena, još da se zahvali i otrči sa sve njim u rukama :mrgreen: E vala jok…Ali, omladinke, opuštene, druželjubive, nasmejane, ma…uživajte, bre 😉 Mnogo ste slatke 🙂

  7. *Loredana, zaista nisam čula za tvoje mesto, ali ti verujem da je predivno. Celu Istru obožavam, dok to ne mogu da kažem i za crnogorsko primorje. Eto, ako te put nanese ovamo, dobro mi došla. Znaš da smo mi Lale gostoljubivi! Pozdrav i tebi i prijatan ti vikend želim! 🙂

  8. *Sanjočka, prijala šetnja i ono pravo zimsko smrzavanje. Uh, kako prija kafa posle toga i čaprc divan! Što se tiče kradje fotoaparata, zato smo čekale omladinca (kao što smo i nas dve), jer taj ne bi uspeo da pobegne od nas dve. Dobio bi još i batina! 😕 Hvala ti na komplimentu! 😀

  9. *Ela, hvala ti na tamburašima, ali, mi „omladinci“ više volimo zabavnu muziku: pop, rock, dzez itd. No, lepo je što si se potrudila da nam pronadješ muzikicu. Nas dve volimo da ćaskamo dok šetamo! 🙂
    Dobro mi došla i svrati opet! 🙂

  10. Omladinke,strašne ste bre 😀
    Ne znam koliko je hladno kod vas,ali ovde su danas pingvini žickali za čaj,a vetar je duvao kao lud.Šetala sam se ceo dan…po kući :mrgreen:
    A lepo vas je opalio omladinac…verovatno zato što ste se lepo namestile…Ma iskustvo je čudo bre 😆

  11. Obožavam Novi Sad. Poslednji put sam bio letos i volim što se promenio na bolje, barem meni tako lići na prvi pogled. Moji su na Fruškoj Gori, tamo sam odrastao a u Novi Sad sam često išao biciklom. Ali to je neko davno prošlo vreme.
    Ptice su gačci. 😉

  12. *Als, ima u njemu i lepog i ružnog. Čudan svet ovde živi. Parada šarenila! Meni je najdraži, jer sam u njemu rodjenja, odrasla i svi meni dragi, žive u njemu. Lažem, živela sam 6 godina u Sr. Kamenici, na „vrh brda“ odakle se video ceo Novi Sad sa okolinom!
    Dobro je da si mi rekao kako se zovu ptice, jer su mi bile nešto čudne, ni gavran ni svraka a može i jedno i drugo! 🙂

  13. Prelepo… priroda ,vas dve i nek ste se smejale i uzivale posle u kafici… setala sam i ja neki dan skoro na -9 i bilo nam je super, moj brat je pozeleo da proseta jezerom, pa sam iz gostoprimstva pruzila korak, bila sam ko santa leda, ali je topli dom i kafa prijala ko nikad… 😀

    pozdrav omladinkama 😀

Оставите одговор

