JOŠ JEDNA O ZUBIMA!

Ne znam, možda se neki od vas sećaju vremena kada smo putovali u Tursku da se dobro i jeftino obučemo. Bilo je to u prošlom veku, 198 i neke godine. Posedasmo u autobus, nas četvoro. Dva bračna para. Ja ponela jastuče, ćebence, jer put do Turske traaaaaaaje. I popila, naravno, tabletu protiv mučnine, jer imam jako veliki problem sa istom.

Na svakom odmaranju, ja sam spavala, što mojoj drugarici nije nikako odgovaralo. Želela je sa nekim da toroče, ali sam ja bila omamljena tabletom.

Stigosmo, posle sto sati putovanja u Istanbul!
Smestili nas u neki hotel, šklj kategorije. Malo smo se osvežili, nasmejali wc šolji koja je imala pipicu za znate već šta, nešto čalabrcnuli i krenuli u razgledanje. Imali smo uputstva, gde treba da idemo i gde se lepo i dobro pazari.

Svi putevi su vodili na Taxim, jedino je trebalo uhvatiti taxi. Moj prijatelj je stao kod taksiste i krenulo je ispitivanje: On: taksim, a taksista: taxi i tako jedno deset puta, a mi pocrkasmo od smeha. Jedva su se dogovorili. Prebacili se do tamo. Ludnica u saobraćaju. Ne važe tamo saobraćajni znaci, a voze kao ludaci. Strašno, jedva sam čekala da izadjem iz kola jer me već napala muka.

Taxim je exkluzivni deo Istanbula. Sećam se da sam tamo kupila čizme svog života, u predivnoj prodavnici koja je sva blistala od kristala, mermera i ogledala. Prodavci su nas saletali i uspeli da iskamdze lovu od nas.

Bilo je tu još pazara. U jednoj radnjici, moja prijateljica se oduševila ogromnim cvećem. Sirota, nije ukapirala da je veštačko, pa je pitala da li može da ponese pelcer. Tu smo se upišali od smeha, jer smo svi videli veštaka, sem nje.

Kada smo se pošteno umorili, krenuli smo taxijem do našeg hotela. Moju prijateljicu je počela strašno da boli glava. Sedeli smo pozadi ja, ona u sredini i njen muž, sa strane. U jednom momentu, ona počne da bledi. Pitam je šta joj je, a ona kaže muka joj je i krene „ono“ pred povraćanje. Ja, šta ću, zgrabim kesu iz njene ruke, istrasem neke majice i turim joj pod bradu. Sirota ona, namučila se dok nismo stigli. Kako smo izašli iz autobusa, ja krenula da joj otimam kesu i pokazujem joj kantu za otpatke. Ona je ne da, ne govori niša i samo vrti prstom da ne da kesu. Ja otkačila na nju, vičem i pitam je da neće možda da je nosi u sobu da je tamo „prospe“. Ona ćuti i govori mi da se primaknem bliže njoj.

Šapuće mi na uvo: Ne mogu da bacim kesu, ostali su mi zubi unutra!!! 🙂

Šta reći na ovo? Sirota ona u svoj onoj agoniji u taksiju i zubi su joj izleteli u kesu. Morala je da ih „sredi“ i vrati tamo gde im je i mesto.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

15 thoughts on “JOŠ JEDNA O ZUBIMA!”

  1. *Zelena, u pravu si! A i ono o taxi – Taxim je bilo urnebesno smešno, jer se njih dvoje nisu čuli od buke u saobraćaju. Taksista nije razumeo TaxiM već je potvrdjivao „taxi“. Mi se upišali sa strane! 😀 😀 😀

  2. *Ivane, i mi smo se poupišavali od smeha za pelcer jer nismo mogli da verujemo da nije primetila da je cveće veštak. Stvarno je, za ono vreme, izgledalo fenomenalno! I za „njupavce“, šta reći, sirota, da su jefitni nisu, pa je zato morala da ih spašava! 🙂

  3. *Veco, za ovoliko života koji sam proživela, bilo je svega i svačega! Ja sam se jako puno smejala i sada to radim, mada,nekako, sve redje! Zato se i prisećam ovakvih dogodovština da i vama bude lepo! 🙂

  4. Ovih dana pisalo po novinama da je neki čičica našao tri zuba u milka čokoladi. Ja mislim da je čičica kupio milku i da mu je proteza ostala u milki kada je probao da je krišom od babe pojede.

  5. *Exxx, videla sam to sa zubima, poslala mi Breskvica link. Pa, bože moj, desilo se slučajno. Moguće da je radnik u fabrici čokolade KINUO u kazan, pa mu ispali njupavci. Pa ko će babrati po vrućoj čokoladi, i eto nama zubića! Sve mi to malko smrducka na neku podvalu, zaista! Milka je toliko dobra čokolada da nemam nameru da prestanem da je jedem zbog tamo nekih zuba! 😕

  6. Повратни пинг: 2010 in review | Dudin blog

Оставите одговор

