SREĆA ILI SLUČAJNOST?

Verovatno vam se bezbroj puta dogodilo da kažete sebi ili drugima: Zamisli, molim te, šta mi se danas desilo? Pa ne mogu da verujem! Baš sam pomislila na onu moju prijateljicu, a one me iste sekunde pozvala telefonom! Ili, srela sam prijatelje s kojima se nisam videla „sto“ godina a sinoć smo pričali o njima! Da, i meni se takve stvari dešavaju, a juče naročito. Nije bog zna šta, ali je mene zaista usrećilo.

Dogovorimo se Leci i ja da krenemo u Tempo da ja potrošim ček za nabavku kućnih potrepština. Idemo peške, jer nam nije daleko. Ponesem ja i kolica, jer sam znala da ćemo imati i težih stvari.
Ćaskajući usput, stigosmo za nekih 25 minuta. Super šetnja.

I krenusmo u akciju.

Prva „sreća“ mi se desila na praškovima. Akcija praška za veš od devet kg plus tečni deterdzent za podove. Super cena, utovarimo prašak u korpu i zahvalih se onoj malo promoterki što nam je skrenula pažnju. Devet kila praška, u startu me je već malo bacilo u razmišljanje kako ćemo sve to odvući do moje kuće. „Visok datum“ nam nije dozvoljavao da se taksiramo. Leci, pozitivna, kao i uvek, samo me je smirivala i govorila da ne brinem, da ćemo lako sve preneti.

I tako se redjali proizvodi u korpi, po spisku. Druga „sreća“ je bila na plazma keksu. Ako kupiš dve mlevene i neki preliv (mlevenu plazmu često koristim za kolače), dobiješ na poklon veliku tacnu za tortu ili dve plastične činije, manje.
I, naravno, pristah i na to. Super je tacna za tortu, jer sam istu polomila i ostala bez nje.

I „treća“ sreća ili slučajnost, desila se u vidu KOMŠIJE KOJI ŽIVI DO MOJIH VRATA, koji nije dolazio mesecima u pazar i potrefi se baš kad i nas dve. Pozdravimo se. Nije mu bilo jasno kako smo nas dve zamislile da tu gomilu, koja se našla u kolicima, peške odvučemo do mog stana. Nije mu bilo jasno ni kako smo peške došle do tamo. Onda smo mu objasnile da nas dve pešačimo, naravno, ona mnogo više od mene. Uglavnom, idemo ciljano.

I tako se, dragi moj komšija, ponudi da nas KOLIMA odbaci do kuće sa sve onim bućurem od raznoraznih proizvoda. Pretpostavljam da je u korpi bilo nekih petnaestak kila. Zaista nas je obradovao. U isto vreme smo obavili i kasu i potrpali u gepek robu i za deset minuta bili ispred kuće.

Leci mi je rekla: PA SADA RECI DA NEMAŠ SREĆE!!! 😉

I imala sam, zaista. Takav mi je dan bio. Bila sam zadovoljna i kupovinom i odloženim plaćanjem od 90 dana. Što da ne, kad može!

Važno je biti pozitivan u svakom momentu, bistre glave i ne nervirati se. Uvek se pronadje neko rešenje u koje moramo verovati celim bićem!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

20 thoughts on “SREĆA ILI SLUČAJNOST?”

  1. Hehe, taj komšija vam i bi najveća sreća, inače je onih 9kg mogla biti grdna „nesreća“ :mrgreen: Dobar komšija, svaka mu čast. A onih 90 dana odloženo….ajaj, nije loše u momentu, ali mene po malo brinu takvi momenti. Jer…moja knjigovodstvena logika je da tako samo prva tri meseca ne plaćaš ništa, a posle svaki mesec platiš po nešto. Znači – dadoše ti „grejs“ period od 3 meseca a posle ti ne gine cifra 😦 Alaj muljam gluposti. No, daće bog, za tri meseca neki dobar biznis i da ti računi budu pesma 🙂
    Bravo Dudo, samo ti i drugi put Leciku pod ruku, zajedno ste jače 🙂

  2. *SanjaKokice, vidiš ti kako nam se „dalo“ tog dana! Lecika i ja čudo činimo! Znam da će mi stići to na naplatu, al sad mi to odgovara! 🙂

    *Veco moja, živa li si draga? Hvala ti draga, nadam se da se vidimo čim se prolepša vreme! 🙂

  3. *Breskvice, život te očeliči. Ja sam sama sa decom već petnaest godina i navikla sam da rešavam sve što je u mojoj moći! Ruke su mi sigurno duže od nekih žena, koje imaju muževe da im tegle kese i korpe. Živim i na četvrtom spratu, bez lifta.
    I ja sam u tvojim godinama imala mamu i tatu, koji su vukli. Juče mi je pomoglo ćerka da sve dovučemo gore, a Leci je svoje odnela kući, s tim da je moj komšija odbacio kolima skoro do kuće! 🙂
    Ova akcija je bila vrlo prijatna! Koja žena ne voli da kupuje? Ja, obožavam i to najviše za kuću! 🙂

  4. Eh, draga Dudo, neko ima sreće neko nema; ja sam od ovih potonjih, kad se nema sreće ondak se nema. Ja bio u petak u banki da dignem neke pare a tamo na šalteru piše ako danas na račun ostavim pet ‘iljada d’nara, banka će pogurati moj račun za sto evra u dinarskoj protuvrednosti! A ja, nesreća jedna, idem podizati pare jer ih nemam! To ti je nesreća!
    Naravski, šalim se. Inače, čekam kada će u ovim hipermega radnjama da uz pet litara piva daju jednu konzervu pseće hrane :mrgreen: Ako mogu ja da popijem neka i komšijski pas pojede nešto onako s (četvero)nogu 😉

  5. *Stevo, moraš verovati u to da će doći dan da će ti se ostvariti želja da uz pet litara piva dobiješ i hranu za pse!;)
    Vidiš, meni se juče posrećilo, a ni danas nije bilo loše! Ko kanda je krenulo na bolje! 🙂

  6. *Sanjaru, hvala ti, a ti pročitaj par puta ovo što sam napisala pa ćeš videti, koliko malo je čoveku potrebno da bude srećan. Uostalom, život čini puno „malih“ sreća! Ako bi ti pomoglo, pružam ti ruku da predje malo i na tebe ova moja sreća! 🙂

  7. *DDDF, dobro mi došao u novom izdanju! Mogu ti reći da sam juče gledala u neke tamo grebulje, al ne uzeh. Nije ti loša ideja da pokušam. Doduše, nisam imala sreće do sada što se igara tiče, ali sada sam SREĆNA pa me možda i opali neki dobitak! 🙂 Hvala ti na ideji!

    *Bensedinko, mora biti pozitivno, jer onda počne štošta lepo da ti se dešava! 🙂

  8. *Dolly, pa da ne moram svake dve nedelje kupovati od 3 kg, a uz ovaj išao i poklon! Bio na AKCIJI! Ko da joj odoli? 😉
    Tačna je ona izreka. Komšija će ti uvek prvi priteći u pomoć, a brat dok ti ne dodje, ihaj! 🙂

  9. *Saro, imala sam sreće sa komšom! Ma, teško je peške i praznih ruku, a kamoli natovaren. A još i kučići!

    Onaj namćor ne turira već sigurno dve nedelje. Pošto je jako hladno, verovatno je digao ruke od kola, bar do proleća. A vidim da nije registrovan na NS tablice već SM. Uh, dobro je, bar je mir iz dvorišta! 🙂

  10. Meni se desila danas SRECA ili SLUCAJNOST!Isla do lekara da zakljucim bolovanje,posto sam imala smrkavicu,i to pune dve nedelje!
    Vracajuci se,slucajno bacih pogled na jednu prodavnicicu obuce.Pise sve za 500 din.Ajd da udjem.I nadjem super cipelice za posao,sa malom stiklicom,elegantne,udobne,udobne,a pazi sad ovo cipelice su KOZNE.Nisam mogla da verujem.Kupila sam dva para.Bas sam srecna!

    p.s Cujem na tv~u da nema sedmice na LOTO~u.VISE SRECE DRUGI PUT.

Оставите одговор

