NOĆ PUNOG MESECA

Sta će kome doneti ova noć, videćemo! Nekome loš, nekome lep, nekome miran a nekome nemiran SAN!

Ja vam želim miran i dug san!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

23 мишљења на “NOĆ PUNOG MESECA”

  1. *Na mene obično ne utiče pun mesec ali znam mnogo ljudi na koje, itekako! Uglavnom ne spavaju ili, ako spavaju, to više liči na ludilo od snova! Ja najbolje spavam sa lexiliumom od 6mg i da me bog vidi! 🙂
    Nadam se i želim ti da ovu odspavaš „like a baby“! 🙂

  2. *Stevo, javljaj, utiče li pun mesec na tebe i snove? Ja spavala uobičajeno, ali sam se probudila sa glavoboljom. E, sad da li je od meseca, vetrušine ili skoka temperature, nemam pojma! Boli, pa boli! 🙂

    *Exxx, divno je sanjati. I ja obavezno sanjam i to sve u koloru. I to sve ono što mi se desi u toku dana ili se tim nekog ili sretnem nekog i obavezno mi se ubaci u san! 🙂

    *Sanjočka, ne daj se bedačiti. Znam šta te spopalo, kao i uvek!
    Mesec ko mesec. Kažu da je bilo i neko pomračenje noćas! 🙂 Sanjočka, tako te volim, kada podigneš glavu i napred naši! 🙂

  3. *Danijela, sigurno je od njega. Koliko je predivan kada je pun, toliko čuda čini ljudima! 🙂

    *Breskvice, Zelena zna, jer ni ona ne spava kada je pun! 🙂

    *Char, blago tebi, ja sam uvek spavala kao miš! Sve čujem. Onda znaš kakav je to san! 🙂

  4. *Saro, ja sam se na početku klimakterijuma mučila sa insomnijom, medjutim, reših problem tabletama. Ne treba se mučiti, jer nesanica slabi srce, da znaš samo. I oni koji se hvale da im ne treba viće od 4 – 5 sati sna, nemaju pojma koliko su ugroženi. Od 6 do 8 sati sna JE NORMALNO. Da te ja ne savetujem jer ti znaš sigurno bolje od mene, lakše je popiti blago sredstvo za smirenje i spavanje, nego se mučiti, bespotrebno!

    Drago mi je da ti je malo lakše! 🙂

  5. *Afrodita, bar si korisno provela noć, mada ja to nikada ne bih radila, već bi popila tableticu, jer noć je za spavanje! 😉

    *Saro, ja sam ti onaj tip koji mora da spava noću. I pored tablete, spavam kao miš i sve čujem, ali volim taj deo dana, kada sam ušuškana u toplom i sanjam svašta! Uglavnom su to interesantni snovi! 🙂

Оставите одговор

