DAN OKUPAN SUNCEM

Ovako izgleda moja terasa u 12,40, pretposlednjeg dana januara meseca. Pogled, nije baš bog zna kakav ali divan, sunčan dan. Sneg će se sigurno danas otopiti.

Neverovatno je koliko mi se podigne raspoloženje kada ujutro, podignem roletne i suncevi zraci mi ulete u uči pa brzo moram da ih skilopim, ali sa osmehom na licu.

Život je mnogo lepši kada je suncem, obasjan dan, naročito u ovim tmurnim, zimskim, kratkim danima.

Ovo je naše dvorište, koje i Tediju i Hambu, kao mnogim kucama iz našeg kruga, služe za izgru sa decom, ali i uzajamnu.

A ovo je Tedi, meda, neošišan, pa izgleda kao da ima dvadeset kila, a ima svega 6.

I jedna preslatka jelkica, do koje neće stići sunčani zraci i verovatno će još par dana biti prekirivena snegom.

Naš pas, obožava da leži na ćebetu. Kada ga, posle šetnje, okupamo, ne celog, samo „obavezne“ delove njegovog tela, ovako se zagreva. Juče ga je Mima umotala u ćebe, što je lemu leglo „ko kec na jedanaest“.

Vidite i sami, pati se siromah!

Želim vam svima, da vam sunce popravi raspoloženje, odguši saobraćaj od kuće do posla i nazad, izmami osmeh na lice i potera u šetnju!

Srećan vikend, dragi moji prijatelji!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

26 thoughts on “DAN OKUPAN SUNCEM”

  1. Ma dobar ti je i pogled, ništa mu ne fali 🙂 Raduje me sunce ali i dalje uživam u zimi i belini snega 🙂 . Meni je i dalje Tedi strašno moćan i sladak i jedva se suzdržavam da ne nabacim kusu. Jedino me vreme koje ne bi imali da mu posvetimo odgovara od toga. Meden je jakooooooooooooo!!! 🙂

  2. *SanjaKokice, lepo mi je kada je ovako sve belo, pa kada još i sunce to sve prosvetli, moćno je! Tedi je stari šarmer! 🙂 Nemoj uzimati kuče, u pravu si, jako je velika obaveza a mora mu se posvetiti pažnja! 🙂

  3. eh… jedino sto ne volim to je sunce i sneg, jer kad sunce reflektuje svoje zrake u beli sneg, ne vrede ni zatamljena stakla na ocima.
    ali moram priznati da se uvek obradujem kad podignem roletne i ulete suncevi zraci kroz prozor sobe.

  4. Jeste Dudo, bio je divan sunčani dan i ja sam bila veredna pa sam sa svojim Biblosom išla u šetnju na kej baš negde oko 12 h.Bilo je predivno.Samo sam žmirkala prema suncu i belini snega, koji se još nije istopio.Prekrasan dan!:)
    A Tedi, pa šta o njemu reću , nego da se pod srećnom zvezdom rodio pa ga dve dobre duše vole i neguju .Ušušunjio se u ćebićpa knjava i huhće od zadovoljstva.Slatkić beli.Dvorište i jelka je predivna.Imaš fotografsko okoDudiška!!!!! 🙂

  5. Volim sunce 🙂 ali u ovom slucaju kada toplota topi sneg jezim se od pomisli na sta ce nam grad liciti-opet ce se videti koliko je prljav 😦
    Ovo cudo cupavo u cebencetu je kao medic,verujem da bi ga moja deca slatko izgnjavila 😀

  6. Sunce!
    Uh…snijeg nas je okovao, hladnoća, a danas i bljuzgavica jer se topio. Sada ponovo ledi, a ja se bona radujem proljeću i ne mogu ga iščekati….
    Čudo u ćebetu je super.

  7. *Dolly i kod nas se malo topio, ali je novi sneg u najavi. I ja jedva čekam proleće, jer znam da će odmah posle njega LETO, moje omiljeno godišnje doba! Čudo u ćebetu se istrčalo po snegu malopre, pa se najelo i sada uživa! 🙂

Оставите одговор

