CRVENE CIPELICE

Prva gazdarica ovih cipelica, bila je moja starija ćerka. Kupila ih je za jednu priliku. Sećam se, kada ih je otpakovala, odmah smo ih isprobale i mladja ćerka i ja. Oduševila sam se njihovom udobnošću, bez obzira što im je štikla bila jako velika, za moj pojam.

I, kako se približavalo vreme svadbe, razmišljala sam da li da obujem crne lakovane cipele, koje su vlasništvo „mladje“. I nakit sam prilagodila crno beloj varijanti.

Onda, padne predlog da, ipak, obujem „crvene“ cipelice, koje su više karmin boje. I setih se ja njihove udobnosti i pristanem na njih. I onda sam stavila i bordo nakit, tj. naušnice, privezak i prstenje, sa češkim granatom, ali se to slabo vidi na fotkama. Crvena, tj. bordo boja, nije nikako moj favorit, ali, u ovakvim prilikama, može da prodje.

I nisam se pokajala. Rekoh vam da sam se izigrala ono veče u svatovima.
Evo ih još iz jednog ugla da vidite i štiklicu.

Noge su moje, naravno! Guma koja je ušivena preko cipela, daje im posebu elastičnost i osećaj sigurnosti pri hodu i naravno, igranju. Visina štikle je bila, totalno, nebitna.

Eto, i cipele su vrlo bitan „detalj“ u svatovima, a nošene su samo jedanput!
Udobnost je najvažnija, zar ne?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

26 thoughts on “CRVENE CIPELICE”

  1. Znači, cipele su fenomenalne! I deluju udobno, al eleganci, nema šta 😉 Jes da nisu za mene neelegantnu, al ovakve bih možda i probala (jedino ako idu uz farmerice…). Plus – ovo je veoma lepa crveno-bordo boja 🙂

  2. *Ivane, to je i najvažnije. Dzaba mi bilo elegancije, da sam trebala da sedim izuvena pod stolom! Ovako, djipaj bako, djipaj! 🙂

    *SanjaKokice, i meni se jako dopale. Idu te u sve, što bi rekli „mešaju se u sve“. Boja je predivna, mada za lakovane cipele obično važi pravilo „da su tvrde kao kamen“. Ova topla boja je sigurno odradila deo posla! 😀

  3. Cipele su cool ! odlicno ti stoje 😀
    i neka si se ti naigrala bez zuljeva…
    Slusaj imam i za one sto zuljaju od skoro resenje…i to u vidu karmina za noge… tj. u obliku kramina kao beli vosak namaze se preko peta i prstiju tamo gde obicno cipele zuljaju i nista!
    Isprobala sam super stvar!!!
    ako vam treba da saljem !!! 😀

  4. Jednom sam se najadila sa neudobnim cipelama i odmah sam ih bacila. Ispatila se živa, a nisam imala rezervu pri ruci.
    Od tada rezervu uvijek nosim.
    A tvoje su em elegantne, em udobne. Dva u jedan, kud ćeš bolje 🙂

  5. *Dolly, ništa mi ne govori. Od poslednjih baletanki, koje su mi bile plitke na palčevima, imam problem sa noktom. Rešio da otpadne, onaj sa palca, jer ga je dobro ispritiskala cipela. Napravilo se ispod nokta, nešto, kao balon od vazduha! Ove crvene su stvarno elegantne, udobne, jedino što su mi malo visoke štikle pa sam nabila onaj meki deo ispod prstiju. No, dobro je, nema žuljeva! 🙂

  6. *Elektra, znam, u pravu si, ali je danas stvarno teško pronaći „sve“ u jednoj cipeli. Uglavnom, nešto počne da me žulja posle par meseci od nošenja. Mislim da su i cene previsoke, a udobnost ni blizu one, koju smo dobijali nekada, kupujući u Trći, prvoklasne talijanske cipele. To je bila obuća. Kad se jedanpun formira po tvojoj nozi, možeš do smrta da je nosiš, nema promene ni žuljanja! Ovo danas je katastrofa! 🙂

  7. Kinezi kažu: Dve najvažnije stvari u životu su dobre cipele i dobar krevet. Jer ako nisi u jednom, onda si u drugom!
    A ako su još tako šik, sa sve dobrim nogama, onda ostajem bez komentara!
    A jel’ smo samo mi koji čitamo blog primetili noge:))!?

  8. Cipelice su stvarno bombona! I svaka čast na igranju čitave večeri, ja to sigurno ne bih mogla.

    Moje sve cipele, sandale, čizme na štiklu stoje gore na ormaru u svojim kutijama, i čekaju priliku jednom ili dva puta godišnje da ih obujem 🙂 i tada su neizmerno srećne, a ja obično sa bolovima 🙂

  9. *Bensedin art, ti Kinezi su mnogo pametan narod i stvarno je to istina. I hvala ti na ono „dobim nogama“. Pa, služe još, eto, može se!
    Za sada ste samo vi ti koji ste primetili noge, ali, bilo i onih drugih, ali ne na svadbi! 🙂

    *Milina draga, izgleda da su to cipele izgrale umesto mene. Odnosno, noge su radile za sebe, a glava za sebe, tj. rakijica u njoj! 🙂 Nisam ni ja imala dobre cipele dok ih nisam dobila od ćerke. Sve me žuljaju i stare! 🙂

    *Mackomali, ma nisam ja baš celo veče igrala, nisam ja od tih. Dobro je da sam uopšte igrala. Mada, sve što sam starija sve sam slobodnija i osećam da ću se kajati što nisam igrala u mladosti.

    *SARA JE OBEĆALA DA ĆE DA NAM ŠALJE NEKI VOSAK ZA CIPELE.

    SARO,VIDIŠ LI TI KOLIKO IMA ZAINTERESOVANIH. DAJ DA NAPRAVIMO BIZNIS SA VOSKOM! 😀

Оставите одговор

