NESPRETNJAKOVIĆKA

Danas je Božić!

Jutros, moja ćerka odlazi na pričest, ja žurim da napravim česnicu, da je dočeka topla, kada se vrati iz crkve, gladna, posto od ponoći ništa nije jela, što je za nju najveća, moguća, kazna.

Juče smo postile, naravno.

Česnica mi nije naročito uspela, zato što sam bila pod stresom, kako će se mala vratiti, a česnica još nije gotova. Nije mi bog zna kako narasla, pa je nisam ni fotkala, jer nisam imala baš čime da se pohvalim. Ali, bila je ukusna.

I, kako je red, posle doručka smo rešile da popijemo kafu. Kako nisam obezbedila sebi kafu za filter aparat, napravila sam tursku kafu sebi, a ona sebi nesicu sa mlekom.

Skufala sam kafu i sipala je u debelu staklenu šolju iz koje obično pijem i filter kafu. Ali, totalno sam zaboravila, da filter kafa polako kaplje iz aparata i postepeno zagreva šolju.

Avaj, kasno sam to sve ukapirala i dok sam se okrenula, samo se čulo jedno „kvrc“, šolja puče po dijagonali, a kafa se razli po horizontali i vertikali. Ju, majko mila, koliko kafe stane u jednu šolju od nepunih 2 dcl. Tri litre, da znate samo!!! Koliko je trebalo vremena meni i ćerki da je skupimo, bar petnaest minuta. A ja sam se opet našla po sred srede baruštine, pa ni tamo, ni ovamo. Oh, da nije bio Božić, izredjala bih opet sebi, sve po spisku, ovako sam se malo kočila, a bes me je prošao, za pravo čudo, dosta brzo.

Skuvala sam novu kafu, još lepšu i sipala u drugu šolju, nisam više smela da rizikujem sa staklenom.

Ručak je prošao u miru, a srebrnjak je još uvek u česnici. Ručale smo samo nas dve, pa nismo uspele celu da pojedemo. Za večeru će sigurno pripasti bar jednoj od nas dve, što znači, opet će ostati u kući. 🙂

Eto, nespretnjakovićka je fasovala i za Božić!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

28 thoughts on “NESPRETNJAKOVIĆKA”

  1. Fasova ti bome ! 😉

    Ajd’ solja se da nadomjestiti,ali dobro je da se nisi sprzila ili sl. ! 🙄

    Moram te utjesiti i reci da sam i sama ista fela . 😉 🙄 😆

    Vidi sta sam ja uradila ,jedan od dana tokom ferija
    Sve pripremim za nesicu…
    Vodu obicno grijem u el- kuhalu.Taman sto sam nasula vrelu vodu u solju,nekako se sapletem i podkacim je.
    Prevrnu se solja po radnoj plohi u kuhinji.
    Kako sam ja stajala uz kant, nesto kafe zavrsi na stomaku.Skocila sam „ko ofurena „! 😉 u bukvalnom smislu ! 🙄

    Ne pitaj me kako sam to uspjela izvesti ! 🙄

    Ko je dobio srebrenjak !

  2. *Afrodita, dobro si i ti prošla, a bogami i ja, jedino što je bilo posla oko brisanja onog soca od kafe! 🙂
    *Exxx, to je srebrnjak od prošle godine, ha, ha, mali, kao nokat. Drugi nisam imala, a još ga niko nije izvukao, al ću se potruditi da joj ga poturim!:)
    *Malabreskvo, maler sam, bogami, ove godine! No, treći je, pa je valda i kraj! 🙂
    *Dolly, ajd ako je šićar, onda je dobro! I ja bih volela da moja ćerka izvuče!! 🙂

  3. Sretan ti božić Dudo, za početak 🙂
    Ti nastavila onim putem od Nove godine! 🙂 Ajd istresi sve što ima sada na početku pa onda vozi miško! Ja sad grickam česnicu što je donela koleginica, ništa od novaca u njoj, dobiće neko drugi 🙂
    Nadamo se da ćeš sutra imati malo spretniju ruku a ako i ne, taman ste se ispraksirale kako treba sakupljati 3l od 2dcl…

  4. *Zelena, ajd, poverovaću ti, mada…. 😀

    * SanjaKokice, hvala ti na čestitci za Božić i takodje! Pa, ne znam da li sam istresla ili ne, ali da se nerviram, to stoji. Skupljale smo kafu, onih 3 litre, i razradila sam prste i um! Možda bude bolje! 🙂

    * Stevo, javljam ti za tu šolju, čim potrošim ove što imam, a kako je krenulo, izgleda da će to biti UBRZO! :d

  5. *Bensedinko, da li ti ja ličim na nekog ko bi tako nešto lepo prećutao! Progovorila bih i na dupe, da vama prvo kažem! 😀 Ma, nekada se to zvalo „krečana“, sada se zove ateroskreloza a možda i početak Alchajmera! Kamo sreće da je ljubav u pitanju! Ali, kažu zvezde, sleduje mi jedan dobrodržeći gospodin, pa ja sada „motrim“! 🙂

  6. Znala sam dok sam citala da je ovo treca mala nezgoda, e sad je dosta! I ja mislim da je ta solja pukla „na veselje“ a toga ce biti ove godine na pretek, zar ne Dudo 😉
    Novcic ostaje u kuci i to je lepa vest!
    Mrzim kad se prospe kafa, pogotovo na neki od stolnjka e i ja poludim… juce sam se i ja uzdrzavala, al’ umalo ne tresnuh nesto neumesno 😉

    lep pozdrav Dudo i samo „motri“ 😉

  7. Ne može da se lomi i prosipa tamo gde nema šta da se slomi ili prospe))))
    Neka bude „ima se može se „)))))))))))))).
    Srećna ti nama bila, i videćeš da je sve ovo na dobro ))))))))

  8. Draga Dudo, mi kažemo kad nešto polomimo – nek to bude sva nesreća. Od srca ti želim srećan Božić, Novu godinu i želim da ti se ispune sve želje, a najviše zdravlja tvojoj deci i tebi.

  9. *Veco, tako je! Živela ti meni! Ljubim te! 🙂

    *Zana, draga, pa gde si ti? Neka je to sva nesreća, naravno! Hvala ti puno na čestitkama a želje će se ispuniti, sigurna sam, pored pozitivne energije koja vlada ovde, na blogovima! 🙂 Cmokić!

  10. Draga Dudo,baš mi je drago što nisi do kraja“poludela ,što si se apcigovala,“viš „da možeš da sprečiš erupciju vulkana,he he he .
    Lepo je to ,što tako divno možete da uživate u zajedničkim trenucima ti i tvoja ćera,to je fantastično.Ljubim vas obe.

Оставите одговор

