GLAS RAZUMA

Sećate li se moje priče SLUČAJNI SUSRET, od 5. aprila, davne 2009. godine.

Samo kratko podsećanje. Odabrala sam, izlazeći sa pijace, sunčanu stranu ulice i srela prijateljicu, sa kojom sam se davno, jako lepo družila, a onda su nam se životi, nekako razdvojili, pa eto, ponovo se spojili.

Poslušala sam glas razuma, koji me je odveo na tu stranu, jer da nije, danas ne bih imala Leci!

Neki od vas su se tada pitali, da li će uspeti naše druženje! Da, uspelo je, naravno, bez ikakvog presinga, sve spontano i lepo.

Ona je neko, ko je svoj život doveo do savršenstva. Toliko mirnoće, razuma, lepih priča, dobrih saveta ima moja Leci.

Ona je neko, ko neće nikada da smeta, a uvek je „tu“. Ona je neko ko mi puno znači kada sam i vesela i u bedari.

Ona je neko, ko voli da me zagrli i poljubi, svaki put kada me vidi, što mi, naravno, prija i pruža osećaj topline i dragosti i što joj, uvek, uzvratim. Da nas neko posmatra, pomislio bi da se nismo videle godinama, a vidjamo se često, ne svaki dan, što je, čini mi se i dobro i daje prostora i jednoj i drugoj za druženja sa ostalim ljudima.

Ona je neko, ko je spreman da me sasluša, da me posavetuje, da me smiri, da me opusti.

Ona je neko, ko je uvek spreman za šetnju po keju, po Tvrdjavi, po gradu!

Ona je neko, ko obožava prirodu. Treba da je vidite u Njenom Dumbovu, u njenoj vikendici sa puuuuno zemlje oko nje. Voćaka, mislim da ima sto, ako ne više, i ne bi me čudilo da svakoj da ime! Svaku mora da pogleda, pomazi, popriča sa njom. Isto je i sa travom i cvećem. I svaki njen pogled prema Vencu, je uz osmeh i tolikim uživanjem, da se rastopite gledajući je kako joj priroda prija. Voli da sluša ptica cvrkut i voli sve što je zeleno oko nje!

Ona je neko, ko skuplja pse, odnosno, skupila ih je 4, napravila im apartman na vikendici i u njoj žive dva, a u stanu ima još dva. Znate i sami, da ljudi koji toliko vole životinje, ne mogu biti nikako loši! I svaki dan šeeeeeta i šeeeeeta sa svojim psom, a pored njega šeta i sa mnom!

Ona je neko, sa kim je jako prijatno razgovarati, uz kaficu i keksić.

Ona je neko, sa kim je prijatno i ćutati.

Ona je neko, bez čijeg prijateljstva, bih bila drugačiji čovek!

Ona je neko, koga jako volim!

Ona je moja Leci!

Ona je moja divna prijateljica!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

29 мишљења на “GLAS RAZUMA”

  1. Eh…sada mi je žao što i ja nemam svoju Leci 🙂 Kada je ovako opišeš, ko je ne bi poželeo za prijatelja? Sunčana strana ulice donela je sunce u tvoj život, donela je prijatelja na koga se možeš osloniti. Čuvaj je i uvek šetaj sunčanim stranama 🙂

  2. *Breskvice, hvala na komplimentu. A sada, kakva sam ja, pa, verovatno sam joj potaman, kada se samnom druži! Ovde je Leci sa osmehom, ali ne onako širokim, kako to ona ume! Uvek je sa osmehom, što je divno! 🙂

    *Char, hvala ti puno. Hvala i na tome da po malo podsećam na nju, likom, a duhom, pa treba mi još puno da dostignem njen mir i sreću u srcu! 🙂

    *SanjaKokice, sigurno je još nisi stekla, ali nikada nije kasno. Gledaj i ti na sunčanu stranu ulice i šetaj samo takvom. Hvala ti!:D

    * Stevo, hvala ti! 🙂

    *Elektra, hvala ti, znaš i sama! 🙂

    *Zelena, zelena je omiljena boja moje Leci i drago mi je što i ti imaš „svoju“ Leci! 🙂

    *Dollybel, da, život je prazan bez naših „Leci“! 🙂

  3. Ja sam mojoj Leci obecala, da cu da joj ispunim poslednju zelju, da je spalim ko vikinga na Moravi 🙂 eto tome sluze prijatelji 🙂 Srecni su oni koji imaju prave prijatelje uz sebe. Srecna ti Nova draga, kisss

  4. *Ivane, da li smo se mi to posvadjali kada si odjednom prešao na VIjanje! Jako mi je drago što si mi poslao kako se linkuje u wordpressu. Nadam se da ću jednog dana i to naučiti, kao što sam naučila da postavljam fotke i skidam ih sa fotoaparata, a mislila sam da neću nikada. 🙂

    Prijatelji se moraju paziti, maziti, negovati, jer samo tako mogu da traju! 🙂

  5. Evo, konačno i Leci da se oglasi!
    Draga moja Dudo,ti znaš da nisam imala internet ,pa pošto sam ga danas dobila, evo sam odmah požurila da pogledam tvoj post i veoma sam se „PRIJATNO“ iznenadila.Hvala ti najlepše, od sveg srca,što me takvu „vidiš i osećaš“,što je neko rekao u predhodnom postu i ja sam bogata što tebe taku imam,dragu,divnu plemenitu osobu,jer ono što čovek vidi u drugima i sam ima,a odavno te poznajem i videla sam te u mnogim situacijama,“kada si se pokazala“ kakav si čovek,uvek spreman da pomogne ako ikako može.Da znate kakva je Duda,ona kad idemo u šetnju nosi pseću hranu,ako naiđe neki gladni pas lutalica,ona ga nahrani.I pitam se ko ne bi voleo tebe takvu,cakanu i spolja i iznutra.Volim te Dudo i veoma mi je drago što sam i ja izabrala toga dana,baš sunčanu ulicu.Znam da nas čeka zajedno,još mnogo toga divnoga.Ti si isto moja Leci.

  6. *Eto, draga moja Leci, imamo se uzajamno i niko nam ništa ne može! Ljubim ja tebe i hvala ti na lepim rečima. Zaboravila si da me pohvališ kada sam zaustavila zaobraćaj na keju da predje deka na štakama, koji se jedva kretao! Meni je to zaista zadovoljstvo! 🙂

  7. Da,da zaboravila sam da kažem to za dekicu.Ma ti si sila ženska a i puna osećajnosti i saosećanja i da znaš Dudo kada bi ja sve primere navela što znam,trebalo bi podosta mesta a pošto planiram da otvorim svoju stranicu,pisaću svašta o tebi i o svačemu,ups nadam se da će neko to čitati,he he he

  8. *U pravu si Archibalde, za sada mi ona jako prija, imamo mnogo zajedničkog i zaista mi život čini lepšim! Verujem da je obostrano, posto smo sve češće zajedno, ali opet, bez pritiska. Sve je opušteno i neobavezno! 🙂

Оставите одговор

