MUUUUUU…

Moja nova fotka!

Ovo sam ja, Dudaelixir, od malopre! Dobih novi identitet od komšije! Evo razloga:

Ima tome, već dva, tri meseca, u stvari, počelo je onda, kada je zahladilo. Komšija, iz zgrade, levo od moje, imao je „limuzinu“, starog mercedesa, dizelaša, koji je bio u raspadajućem stanju. Ne treba imati suviše pameti i znanja o automobilima, da bi se to zaključilo. Paljenje, turiranje, podignuta hauba, svaki dan neke popravke, i to sve na parkingu koji se nalazi ispod moje i mnogih terasa u našem okruglom smeštaju, tj. dvorištu. Parking se nalazi malo levo, od sredine tog kruga.

Znam, teška su vremena, žao mi je bilo čoveka i svakodnevnog drndanja sa kolima. Medjutim, došli su hladni dani, turiranje, svakog božijeg jutra, po sat vremena. Kresanje, turiranje, i tako naizmenično. Ne moram da vam spominjem kako mi se stomak trese svakog jutra kada ga čujem. I traje to, ljudi, traje. U medjuvremenu, vidim, nabacio komša „nova“ kola. Obradujem se, i lakne mi! Pomislim, konačno će se neko drugi „usrećiti“ sa merdžom, medjutim, kratkog veka sam bila obradovana. Stigla još gora drtina. Ova se ne miče sa parkinga, ali se uredno turira do DASKE! I tako, svaki dan. Ups, zajebala sam se, juče je preskočio, verovatno da nas malo obraduje u novoj godini! Sori, izlagala sam vas da je svaki dan. Ali, zato, danas: udri Miki po gasu!!! Sat vremena. Smrdi stan i kroz zatvorene prozore i vrata od terase. Izlazila sam sto puta na terasu, sve mislim, ukebaću ga, da ga zamolim, da, samo preparkira kola sa druge strane zgrade, jer tamo, preko puta, bar nikom neće ići na ganglije. Ali, hoćeš Batice, ne izlazi komša iz kola. Pomrčina, jedva se i vide kola, ali se zato odlično ČUJU I OSEĆAJU! I dočekah ga. Izadjoše njih trojica iz kola!
Ja: Komšija, molim vas, pa svaki dan nas maltretirate sa tim turiranjem i smradom, pa kako možete!

On: Ti mene maltretiraš KRAVO JEDNA, ČIM SI OTVORILA USTA!
Ja: Ma, prostačino jedna, ko koga maltretira? Rešio si se jedne drtine, nabacio drugu, pa mi moramo da trpimo smrad i buku, sram te bilo!
(sramota me je, ali, morala sam da mu uzvratim, zar vi ne biste?)
On: Ma, ćuti KRAVO, nije mi dosta moje muke, samo si mi ti trebala. Vidiš da ne mogu da upalim!
Ja: Pa bolje bi ti bilo da upališ vatru ispod njega, nego što maltretiraš i njega i nas sve ovde, koji živimo!
On: Ma, more, marš u pičku materinu KRAVETINO JEDNA!
Ja: Ma, marš ti djubre jedno seljačko!
On: Ma, hajde sidji dole, ako smeš!
Ja: Opa, pa ti bi sa ženom da se tučeš, jel, da sidjem, a?
On: Ma, nosi se KRAVO JEDNA!
Ja: Vičem u prazno jer je on već ušao sa svojom prostačkom ekipom u zgradu, u stan, koji se NE NALAZI u krugu u kojem on turira svakodnevno svoju MAKINU, vičem, psujem, ali me čuju pogrešni ljudi, na žalost.

Ovo sve je gledala gospodja doktorka od preko puta i još jedan komšija, koji je isto tako virio kao i ja, ali nije imao „muda“ da progovori.

Ovde sam, izgleda samo ja, KRAVA SA MUDIMA!

Eto, i takve životinje postoje, da znate samo i one su vrlo opasne i ratoborne!
Samo da ga sretnem po danu, jer ga gledam i pratim mesecima, pa da ga priupitam KO JE KRAVA A KO MULAC? Posle ovakvog našeg vidjenja, moguće je da će komša preći u ženski rod, tj u MULU!

Znate na šta sam mislila!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

33 мишљења на “MUUUUUU…”

  1. *IvaneB, i onda on kaže kako se pati. Svakakve dvonožne životinje lutaju našim ulicama! Važno je imati „merdžu“ ili nekog tamo „…..džu“, a nemati para za njegovo održavanje! Jao, odlepiću totalno od seljaštva i primitivizma! 😕

  2. Dudo ,pa ti predje u veterinare ?)))))))))))))))))))
    Užasno je kako se neki ljudi ponašaju, zaista….Da je moguće da niko ne nalazi za shodno da ga upozori na ponašanje?

  3. *Veco, niiiiiiko! ovde sam ti ja zadužena i za stoku i za decu, koja kidaju, lupaju, uništavaju sve što dohvate. I za one koji nemaju gde da budu, pa bitišu po našim stepenicama, jedu, pljuju, pišaju, povraćaju, vataju se (videla kroz špijunku). I nikoga to ne zanima, veruj mi, pa onda ja ispadoh KRAVA! 🙂

  4. *Veco, kad ga sretnem, obaviću operaciju golim rukama, bez rukavica i instrumenata, pa će da vidi kako KRAVA PRAVI MULU, taki će da mi sopraniše, pa da vidim ko će da se buni, daljeeeee!
    Ko je na redu, sledeći? 😉

  5. *Sanja, moramo pričati o njima i boriti se protiv takvih. Kote se ko pacovi, mamicu im njihovu! To što se prostak muči sa svojim kolima, mora da ispašta još bar pedeset ljudi oko njega. Dokle god se ćuti i trpi, njima sve lepše. Mora im neko reći kako se treba ponašati, zar ne?

  6. Dudo, ja ovake stvari rešavam KANTU vode na njega, ako treba sto puta! Kad ga budeš srela ne pitaj ništa, bez pardona da si ga kolenom medju noge, kad si to uradila a on kaže nešto s’ obe ruke preko njegovih ušiju! Vidi, damska posla, nema tu puno mudrosti. Ako ne uradiš ‘vako il’ slično, onda kad ga vidiš predji na drugu stranu!

  7. *Stevo, nije on meni baš „toliko“ ispod terase. Ne bih ga dohvatila. A ono „kolenom“, ma ima da zapamti dan kada je turirao! Zamisli ti da ja nikada nemam podršku, a dvoje njih je bilo na terasama a smeta svima, sigurna sam! To je naš mentalitet „baš me briga, rešiće to neko drugi“! Ima da ih napizdim sve, samo kad ih sretnem! Pun mi ih je kufer! 🙂

  8. Dobro jutro bona…
    auuu

    Dudo
    dvije kante vode na njega i jednu na merdžu. Ili tri kante, četiri, pet…
    Ne govori mu ništa, vidiš da je hajvan, on ne razumije da mu se objasni… samo tuš.
    Ili šuti.
    Ispod mog prozora neko, ko zna ko, parkira „makinu“ u kojoj je neki nenormalni alarm. Ako dune jači vjetar ili ne d’o Bog naskoči mačka arlauče satima njegov alarm. Pa da znaš što se budim prije devet zora….

  9. Dudo, ako samo malo okrenemo na ozbiljno, Nemačka je Nemačka, jer je tamo normalno ako nse parkiraju kola na delić travnjaka, neko će nazvati policiju, a ona (policija) biće tamo u roku od pet minuta! Medjutim, kod nas kojekakvi idioti uništavaju spomenike i još mnogo stvari, kamoli deo travnjaka; o svojevrsnim idiotima sa turiranjem i da se ne govori!

  10. Glupo je i izlisno raspravljati sa takvima. Prijavi policiji i inspekciji . Ovim privma za maltretiranje i remecenje javnog reda i mira, a ovim drugim za svasta… Pa nek kaze njima da su krave i kreteni…

  11. *Malabreskvo, kako da se ne potresam kada me jebava svako jutro po sat vremena, drnda po živcima i udišem smradinu od njegove drtine! Kako? 😦

    *Zelena, kad odlepim živčano, kao sinoć, teško da možeš da me zamisliš! Ne volim tako da se ponašam, ali, kada me neko toliko maltretira, mora mu se reći, ne? Ma, smej se, nije mi krivo!

    *Dobro jutro Dolly. Danas je sve nešto lepše, samo kad onom mamlaza nema na parkingu, od sinoć! Da li ukapirao nešto ili je premestio kola, nemam pojma, ali mi je dosta onih koji se ponašaju kao da je, sve što postoji, samo njihovo i da na ovom svetu postoje SAMO ONI! 😕 I takvog komšiju sam imala u staroj zgradi koji nije uparkiravao kola u svoju garažu (idiot) nego je ostavljao kola u dvorištu sa takvim, kilavim alarmom, a on živeo u petoj ulici od nas! I svaka mačka, kao što si rekla, koja bi skočila na kola, uključivala bi alart, komšije izlazile na prozor i niko, ništa. Bojali ga se jer je bio moćan doca! I tako, krenem ja da ga drndam telefonom svake noći, da izvoli doći da isključi alarm ili da ga prepravi. I uradio je to i izvinjavao se, kako je i red. I danas smo dobri, lepo pričamo i pozdravljamo se, kad god se sretnemo! Saznaj ko je i odradi stvar!

    *Stevo, svugde na zapadu se znaju pravila ponašanja, samo je u našoj tzv državi pravi kaubojšag. A milicije nema nigde.
    A ako ih pozoveš, više vremena je potrebno da daš podatke o sebi nego da im ispričaš problem koji imaš! Ma, govna su to sve, da prostiš! Čini mi se da ćemo morati stvari da uzmemo u svoje ruke, samo kada bi se malo ujedinili (znaš ono SSSS)!

    *Deda, šta bi ti radio da se to tebi dešava samo mesec dana pod prozorom, sa te strane gde živiš, dišeš, spavaš? Koja, bre Deda milicija i inspekcija? Moji sestra i zet je jebavaju sa dva psa koja su im pod prozorom već godinu dana, na pet metara a gazda ima kuću na brdu, odnosno, preselio se u grad a pse ostavio zaključane u ogradi, zlatnog retrivera i čini mi se labradora. Sve im lepo namestio, a psi laju, po ceo dan i celu noć, da ne veruješ. Molili ih, kumili, da premeste pse na drugo mesto, ali ovaj kengurko (rodio se u Australiji), ne jebava ništa! Eto, prostakluka i kako da ostaneš miran? Panduri mu savetovali da potruje pse! Eto, to je savet, ali nije rešenje; dovešće druge pse! A koju to inspekciju zvati, kada niko nema nikava ovlašćenja po Zakonu, jedino će po zakonu da ti rebnu kaznu ako ne izdaš račun i ne uplatiš porez državi! Uh, što se ja raspisah! Lepo mi je počelo, stvarno!

    *Exxx, baš smo se lepo „isčastili“. Nema ga, izgleda da je premestio kola, jer sam sinoć, oko keca, čula turiranje i otišla u sobu sa ulice da mi opet ne pokreće džigu, koje je i tako već ostalo malo!

  12. E, jebi ga Dudo! Stoka seljačka, pa to ti je! Ne znam ni sama da li vredi da ga napičiš ili ne!? Sebi pokreneš džigericu, a njemu se j…! Mislim da je jedini lek da ga udariš po džepu, onda će se opasuljiti!

  13. *Bensedin art, još mi je dovoljno dzige ostalo da ga sredim kad ga vidim, ali, kada bi ja mogla da ostanem mirna pa da mu onda se saspem, nego popizdim UZASNO, pa mu ne kažem ni pola onoga što bih volela! Nema ga na parkingu, nije mi jasno da li je ukapirao šta radi ili ga je preparkirao sa druge strane zgrade! 😕

  14. 😆 ajde bre Dudo, skidaj sebe sa tog imena. To su kreteni koji nisu vredni tvojih živaca…Jes da ćeš malo da se uduvaš, ali mani ga i raspravu sa takvima…taj će još više da se namerači kada vidi da se pališ…Mada, ako će ti to pričiniti zadvoljstvo…a ti mu malo zavrni ono dole :mrgreen:

  15. *Misliš Sanja zato što je retardiran? Ma nije, čim ima dozvolu za drtinu, znači sposoban je, prošao i psihološki test! Eno, vratio se na staro mesto, spreman za turiranje. Sinoć je bio sa ulične strane, zapamtila sam mu registraciju, pa ako počne večeras, zvaću muriju, pa kud puklo! 🙂

  16. Dudo draga tebi treba zabraniti da se nerviraš,zato ti ja u ovoj 2010 godini želim iz sve snage, da imaš uvek tu mogućnost, da sve pustiš i da se ne nerviraš!
    Svakom svoje ostaje,on je ionako otišao sa svojim „programima „u glavi, od kojih očito ne želi da odustane a susret sa tobom ga je mogao poučiti da bude bar đžentlmen ako ne još nešto više.

  17. *Draga moja drugarice „šetačice“, hvala ti puno na toj želji u novoj godini. Čini mi se da će to biti najteže savladati, to „ne nerviraj se“, mada bih jako volela! Život u „zajedništvu“ podrazumeva razne „ustupke“ ali i „zabrane“, kao bi svima bilo lakše i lepše! Njemu taj „program“ očigledno, fali! Mora ga neko podsetiti na „pristojnost“. Eto, umesto da se izvinuo, on je krenuo sa uporedjivanjem sa dragim životinjama, koje su, čini mi se, mnogo prijatnije, od većine ljudi. Moj Tedi, meni leži u krilu, ja ga mazim i lepo nam je, oboma! 🙂

  18. Mrzim primitivizam. Mrzim kad sebi neko daje za pravo da maltretira druge. Mrzim jos puno toga. Ali dobro je, izgleda da je urodilo plodom. Mozda mu je bilo lakse da preparkira nego da ga presreces 🙂

  19. *Baklavice, ja sam se samo zanosila da je prestao sa turiranjem. I dalje je ista stvar. Sada dovodi još neke momke pa njih dvoje bulje u motor a ovaj turira li turira! Izgleda da ću morati da ga prijavim policiji! Dosta mi ga je, a gore od toga je što drugi ćute i vire iza svojih zavesa! To me još više izludjuje! 🙂

  20. Uvek kad osećamo da želimo da reagujemo,treba to i učiniti.Čovek ima iskonsku potrebu uvek da se ispolji,jedino što ne moramo da se nerviramo i ljutimo a to nije lako prevazići,to učimo ceo život.
    Naš nemir bez obzira koliko potekao iz nečeg dobronamernog kada je „obojen“ i ljutnjom i besom to oseti druga strana i onda reaguje grubo,jer se brani,zato je dobro reagovati ali iz svoje tolerancije,dobronamernosti,ljubavi,koju i sami uvek tražimo i očekujemo od drugih kad nešto pogrešimo ili zeznemo.Dudo ,ovo ja prvo govorim za sebe a onda i drugima.Nerviralice moja!Veliki zdravpo!!!!

  21. *Leci, ja bih jako volela da sam mogla lepo da odreagujem, medjutim, taj bes se skupljao dva meseca, mada, verovatno nije trebalo, već sam mu trebala reći odmah, drugi dan da prestane sa turiranjem. Ovako, ispalo je kako jeste, ali on i dalje radi po svom! Naučiću valda da prestanem da se nerviram za svašta! 🙂

  22. Baš si to lepo rekla , dobro razmišljaš , uvek je bolje odmah reagovati , nego čekati da se “ nakupi “ , he he he … on ni ne zna , koliko je u stvari imao sreće , he he he. 🙂 Dudo ti si super !

Оставите одговор

