U NOVOJ GODINI…

ja imam opet nekih želja. To su neke zaista obične želje, ništa specijalno, što već niste čuli, ali ja ipak želim da ih kažem!

U ovim sankama na kojima sedi Deda mraz, sigurno se nalazi i nešto baš za vas. Sigurno! Samo malo treba pročeprkati i iznenadićete se. Želim vam da pronadjete baš ono što ste želeli.

Ako je Deka zaboravio šta ste želeli, moraćete se, ipak, sami malo pomučiti da ispunite sebi sve želje. Nemojte biti neskromni. Počnite od zdravlja. To je i najvažnije. I sačuvajte živce koji će vam sigurno trebati za dečicu koju morate izvesti na put, za nadrndanog šefa i kolege koji vam polako načinju jetricu. Znači, u novoj godini, potrudite se da ostanete bistre glave jer vam se problemi neće rešiti panikom, već samo razumom. Ma, znali ste to i sami, ali kada još i pročitate to sve što ste već znali, ostaće vam u glavi kao neka mantra. Deka nije loš, ali je star i po nekada zaboravi na nečije želje!

One „glavate“ neću pominjati ovde, jer to ne zaslužuju.

Želim vam takodje da živite bar malo bolje, nego u ovoj staroj, potrošenoj godini. Nagledala se ona svega i svačega i natrpela besa, jada, tuča, ubistava, pa nije ni njoj bilo lako. Nagledala se ona i kako sami uništavamo ovu, jedinu, planetu, na kojoj živimo!

U novoj godini vam želim da budete voljeni, da volite i budete srećni!

Ne bi bilo loše da nabavite kućnog ljubimca, po mogućstvu, zdravog, da ne prodjete kao ja!

Takodje, zelim vam svima, dragi moji blogeri, da niko od vas ne odustane od pisanja, jer mi smo jedna družina.

Moram posebno da se osvrnem na Remindera koga više nema na blogu i da ga ovim putem pozdravim, jer znam, da on čita sve ono što mi ovde napišemo! Dragi druže, želim ti da se opet vratiš medju nas. Ne moraš se predstavljati, mi ćemo te već prepoznati!

A sada ću pojedinačno da vam šaljem čestitke. Uglavnom onima, koji su bili redovni na mom blogu! Poljubim vas sve i pozdravite sve svoje kod kuće i prenesite im moje najlepše želje i poželite im srećniju novu godinu!

Putujte, sada vam se pruža prilika, ako imate od čega, a ja vam želim da imate!

Dragoj Advokatici!

Dragoj Afroditi!

Dragoj Bensedin art!

Dragom bračnom paru Dedi i Sanji!

Dragoj Makaroni!

Dragoj Dolly bel!

Dragoj Elektri!

Dragom Zmajčeku!

Dragom Ivanu!

Dragoj Veci!

Dragoj Jeleni85!

Dragoj Mahlat!

Dragoj Malojbreskvi!

Dragoj Magi!

Dragoj Mackomaloj!

Dragoj Milani!

Dragoj Mariji, lepa muzika!

Dragoj Zani!

Dragoj Hipatiji!

Dragoj Charoliji!

Dragoj Sari!

Dragoj Zelenoj!

Dragom Gil-Galadu!

Dragom Reminderu!

Dragom Stevi!

Dragoj SanjiKokici!

Dragoj Shaputalici!

Dragoj Škorpijici!

Dragoj Crnoj perli!

Dragoj Sanji, komšinici!

Bez ljutnje u staroj godini, ako sam koga preskočila. Čim uočim grešku, ispravljam!

Poljubim vas sve sto puta, čuvajte se i budite pametniji i donosite bolje odluke u narednoj godini! A novca da imate toliko da živite kao sav normalan svet! Pa, ako i malo pretekne, bože moj, od viška glava ne boli!

Cmok, cmok, cmok!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

72 мишљења на “U NOVOJ GODINI…”

  1. Mila moja Dudo)))))))))))
    Ti si divna , i to pokazuješ svakim svojim delom, svakim postom i svojim komentarima svima nama…
    Mnogo mi znači baš tvoja čestitka i lepe želje, jer znam da su iz dubine tvoje neverovatne duše….
    PS:dala si nam svima „domaći zadatak“, ovo ti je odlična ideja da svakom postujemo čestitku, samo za njega ))))))))))))))
    Hvala ti…Želim ti svu sreću svih svetova što postoje, a one što ne postoje, izmislićemo našom maštom )))))))))))))))
    Tvoja Veca

  2. hvala dudo, slika je vrh, otkinuo sam se od smeha kada sam video.
    Zelim ti da ostanes tako pozitivna stalno i uvek, da nas obradujes svojim prepricanim dozivljajima (moram da priznam da se uvek blago smejem kad ih citam jer znam da ce uvek neka pizdarija da ispadne, kao sa Golfom 3 u snegu :D), a od svih zelja u zivotu ti zelim puno zdravlja, srece, ljubavi i naravno novca koji ma koliko neko poricao uvek je potreban ali toliko da moze normalno da se zivi.

    Srecna Nova Godina!

  3. *Veco draga, i šta ja sada da ogovorim na ovakav tvoj komentar. Mogu samo i jednostavno HVALA, koje zvuči tako prazno u odnosu na sve ono što si ti napisala! Puno mi značiš i puno sam naučila od tebe. Još jedanput hvala sa željom da naše prijateljstvo bude još dublje u novoj godini! Cmokić! 🙂

  4. *Ivane, ova čestitka je birana za tebe lično, jer si toliko puta rekao da MRZIŠ ZIMU, pa je ovaj Deda mraz na ligeštulu prava čestitka tebi! Hvala ti puno na lepim rečima i pravim željama u novoj godini! Budi uvek tu, jer te rado čitam! 🙂

  5. Moja cestitka je najlepIja, lalalalalalalala svi ostali, evo vam 😛
    Hvala Dule Dudule 😀
    A ja kad budem imala Enspiraciju, napisacu sta ti sve zelim, sad jos nisam dosla kod sebe, svakako sve najbolje, ali na moj nacin cu ti kazem, kad mi nadodje, ako nadodje 🙂

  6. Hvala Dudo na lepim zeljama i slatkoj cestitki, ovako nekako izgleda ispod moje jelke 😀
    Neka se i tebi ispune sve zelje i neka te zdravlje prati. I kao sto kazes da se jos dugo odrzi ova nasa mala blogerska druzina….
    Srecna Nova Godina!

  7. O Dudule kako si me samo obradovala da znaš!!!
    hvala ti
    na lijepim željama, na prelijepoj častitki, jelda je najljepša?:)

    Ne znam šta da napišem, neću da pokvarim.

    Budi mi srećna, zdrava i vesela.
    I zaljubi se bona:)

  8. hvala, dudo, baš si pažljiva! oduševljava me kako si nam svima nekako pogodila čestitke (tj, barem meni i onima koje ja pratim i na neki način poznajem). svaka čast! i ja tebi želim sve najbolje, a mantru o nerviranju ću zaista da ponavljam.

  9. *Draga Magi! Pošto te ne poznajem fizički, pokušala sam da te zamislim na osnovu tvojih postova i komentara. Pa, ako sam pogodila, divno. Mantraj, draga mantraj, unače, odosmo u materinu, svi skupa! Hvala ti na lepim željama! 🙂

  10. Jaooo Dudo,preslatka je cestitka,jel ono cokoladna tortica,njami ?! 🙂 Hvala ti puno,i od srca ti zelim sve najbolje u narednoj godini,i jednostavno da sve sto pozelis i ostvaris,da sve sto ti nedostaje pronadjes,i da te ljubav prati u svaku stopu…

  11. Dudule, jes da sam kasno stigla, ali bila off d kompjutera 🙂 Divne želje, divan post, divno od tebe što si za svakoga ponaosob pronašla po divnu čestitku. Hvala ti na tome i još jednom i tebi i svima nama na ovim stranama želim sve najbolje i da se još dugo družimo!!!

  12. laze, zelena, super sam! imam dve noge, dve ruke…ihaaaj. mogu da ti posaljem sliku na mejl da se bolje „upoznamo“, ali meni se ova dopada, zato sto mi lici na moju decurliju koju moram da podignem da bi zakacili neki ukras 🙂

  13. Draga Dudo, hvala ti na toplim rečima i na slici koju si odabrala za mene.E, baš mi se svidja 🙂
    Kako bih rado da sednem na jednog takvog letećeg irvasa i dodjem vam svima na prozor sa džepovima punim lepih želja. Ako ga ipak uhvatim i doletim, ostavi jedno parče torte na prozoru kao znak raspoznavanja. 🙂 Veliki pozdrav

  14. *Malabreskvo, pa nešto kasnim sa pripremom iz odredjenih razloga. Danas navaljujem, mada, briga me baš, kad bude biće, a čini mi se da ćemo Mima i ja same večerati, jer oni idu na doček!

    Od provoda ništa, čuvam psiće, ali ćeš se zato ti sigurno odlično provesti, jer je normalno da odeš negde i veseliš se! Ljubim te i još jednom, sve što želim sebi, želim i tebi! 😉

Постави коментар