POČELO JE, POČELO!!!

Pošto je moja mladja ćerka još devojčica, nije mogla više da dočeka, pa sam danas montirala jelkicu, povadila sve ukrase za nju, lampice i ostale trtolodjije za stolove, vrata, ragastoe i police!

Prvo sam sredila jelku, pa ona, trenutno, izgleda ovako!

Onda sam poslagala ukrase za sto, stavila novogodišnjeg lava na dvosed i navukla zlatnu jastučnicu. Takodje, okačila lampice na garnišnu.

ž


Detalj sa police!

I tv je ukrašen, što da ne!

Lav sa jagnjetom je iz 1994. godine!

A u levom ćošku, pored lampe, Sneško Belić u braonkastoj varijanti i fikus bendzamin sa novogodišnjim ukrasima!

Volim sve nijanse braon, narandzasto, zelene!

I izbliza Sneško belić!

Na ragastoima stoje novogodišnje zlatne zvezde, u Miminoj sobi lampice i par ukrasa na prozoru i lampice oko cevi od radijatora. Slatko izgleda!
Mimin prozor!

Eto, toliko za danas! Stonjaci i salvete dolaze na sam dan dočeka nove godine, tj. svečano postavljen sto!

Kako vam se dopada ovo sve? Ja obožavam da kitim stan da sve budu u duhu dočeka nove i nadajmo se bolje, godine!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

30 thoughts on “POČELO JE, POČELO!!!”

  1. *Hvala ti Zelena, jedino što mi volimo da nam je što duže ovako, pa zato tako rano počnemo sa kićenjem. Biće tu još dodavanja a kraj kićenja je – postavljen sto za večeru, pre odlaska od kuće dece, naravno, ako hoće tako, ako ne, opet dobro. Ništa se ne mora, sem, jelte, zna se čega! 🙂

  2. *Znam Stevo, čekam ja još malo, pa da vam čestitam svima. Imala sam ja drugaricu koja je na Badnje veče imala i godišnjicu braka i sinov rodjendan. Odnosno, slavi samo prvo i poslednje, jer joj se brak raspao a i mene više nema za drugaricu! 🙂 Ja sam deo katolkinja, ali je bitnije to da smo hrišćani i jedni i drugi. Ja bih više volela da slavimo Božić svi zajedno! 🙂

  3. Ja sam tu, jel…iz Stevinog kraja, bio bi red u suštini na badnje veče okititi jelku ali nam to malo radno vreme ne dozvoljava 😦 Tako da, naša je sinoć okićena 🙂
    Mnogo ti je slatka jelkica Dudo i sve ostalo (a bogami ima toga), ne bih ti znala reći šta mi se najviše dopada, sve mi je u kompletu superiška. Volim, volim, volim ovaj deo godine, pa to ti je …. 🙂 Uživajte u toplini vašeg stančića, pogotovo ovako okićenog 🙂

  4. Izgleda pravo novogodisnje! Super! 😛
    I ja obozavam ovaj deo godine. Danas sam resila da ne idem na posao, pa cemo da se bacimo na kicenje (klinci i mama). Ne znam kako ce Astor da reaguje, valjda nece da jede dekoraciju. 😛

  5. Divno je Dudo))))))))))))
    Obozavam praznike, narocito zimske)))))))))
    1. decembra sam svoju jelku okitila, razmestila lampice i sve sto imam…Kupicu jos ponesto, i da se zna, ako je to kich, onda sam ja najvatreniji predstavnik tog novogodisnjeg kicheraja, ali meni je bajkovito i lepoooo)))))))))))))))))
    Postovacu fotke pa cete videti 😉
    Samo napred….)))))))))))))))

  6. Dudo, apsolutno si u pravu jer jesmo svi hrišćani, mislim većina u Srbiji, i svi slavimo isto ali u različito vreme; u nadolazećih sto godina može puno toga da se zgodi, ovako ili onako, pa… videćemo! Pozzzz, Dudo!

  7. *Afrodita, nisam još bila kod tebe, ali, hvala ti! 🙂

    *Char, e, baš ti hvala! Neće te ni uhvatiti dok ne ukrasiš! 😀 😀 😀

    *Sanjočka, nisam baš za stroga pravila kićenja kada i zašto! Volim da okitim kada požele moja deca ili ja sama. Hvala ti na komplimentu i uživamo, stvarno! Samo da nas zdravlje posluži i da ostanemo pri zdravoj pameti! 🙂

    *Sanja, videćeš kako će Astor reagovati na dekoraciju. Tedija ne dotiče ništa, čak ni sijalice koje se pale i gase. Volim i ja ovu atmosferu! 🙂 Hvala ti!

    *Veco ti si izgleda prva ukrasila stan, svaka ti čast. Pošto imam veštačku jelku, može ona ovako da stoji do prvog maja, sto se mene tiče! Jedva čekam da vidim kako si svoju jelkicu ukrasila i stan uopšte. Slavimo dva puta, to je tačno, ali bi, po meni bilo lepše da je jedan božić pa svi zajedno da ga slavimo. Ovako, ja sam jedna zerica koja tu ništa ne može da promeni! Uveče je najlepše, kada se popale sve male lampice. Tako je svečano! 🙂 Hvala na komplimentu! 🙂

    *Zmajček, i ja sam ćerku iznenadila, kada se vratila iz grada. I njenu sobu sam malo okitila! Hvala ti Zmajček! 🙂
    Ala ćemo uživati!

    *Stevo, dočekaćemo mi da vidimo tu promenu, makar sa onoga sveta 😀 Pozdrav i tebi Stevo i prenesi Dodou pozdrave! 🙂

    *Bensedin art, hvala ti puno! Još ne mirišu kolačići, ali hoće, sigurno, zajedno sa podvarkom, sarmom i nekim pečenjem. A na sve to i kisela čorba! 🙂

  8. *Zelena, ja od kada sam kod kuće, nemam pojma šta se dešava na političkoj sceni. Ne bih imala ništa protiv, jer ovo sve, što slavimo po dva puta, je meni bez veze. I 31.XII jedna nova godina, pa 13. I, druga nova godina, pa dva božića, sve to treba upakovati u jedno! Ja bar tako mislim! 🙂

  9. Vi odlicno znate kakvi smo mi….Ako i zvanicno budemo slavili 25. dec , slavicemo ga opet jos jednom , po tradiciji 7. januara, krisom, kao i nekada.Eto.Tacno znam da ce tako biti.
    I ne vidim nista lose u tome de slavimo dva puta…))))))))))

  10. Dudo bas je lepo i romanticno bozicno-novogodisnje. Ako to neko okarakterise kao kic, bas me briga ja to volim i tako nekako izgleda i kod mene… mi slavimo prvi Bozic danas a onda drugi u januaru i to mi je sve super, kad su ljudi normalni i poseduju lepotu duse. To je ono sto vredi, a ostalo su samo datumi…. 😀
    i odkad zivim u austriji kucu okitim u drugoj nedelji decembra a jelku smo sinoc okitili za Badne vece i bice u nasem domu okicena do posle mog Bozica…
    Svima koji danas slave zelim sretan i blagosloven Bozic!

  11. *Saro, divno je kada je okičeno. Možda to nekom deluje kičasto, ali i ja volim da sve šljašti. Naročito one lampice kada popalim po stanu. Sve mi je super. I kada vidim po drugim prozorima isti prizor, oduševim se. Treba “ ugoditi“ novoj godini, dočekati je što lepše, pa nam ona MOŽDA i vrati istom merom! Držimo šipke! 🙂

  12. Повратни пинг: POČELO JE, POČELO! « Dudin blog

Оставите одговор

