SUNCE ČINI ČUDA!

Posle jučerašnjeg bluznog dana, osvanuo je divan, sunčani, pravi zimski dan. Šetkala sam sa kučićima po dvorištu, malo se vijali, pa onda kada, kupanje, odmrzavanje i sunčanje u dnevnoj sobi.
Evo, fotkala sam golubove dok su se sladili na simsu!
Obratite pažnju na desno krilo prozora!

I iz drugog ugla, golubovi!

Ova biljčica koja se nešto muči na prozoru je bosiljak. Malo zaboravljam da ga zalivam! 😦

Zatim jedan pogled na dvorište, tj. na Tedijevu devojku Avu, rase haski. Tedi je obožava, bez obzira što je Ava bar tri puta veća od njega! Sedi u dvorištu zato što je kažnjena, jer nije htela da udje u stan, a trese se kao prut, jer se aklimatizovala na topao stan i spavanje pored radijatora . Vikala sam je pa je sela da me pogleda. Luda je totalno, zato što, kad god joj se ukaže prilika, pobegne gazdama, ali se i vrati. Žao mi je samo što će je garant, opaliti neka kola, zato što je zjakasta i ne zna, kao „uličari“ da prelazi ulicu.
Haski Ava!
A sada malo fotkica, pogled na ulicu i krov!

Pogled sa terase na levo!

Poznati vam pogled, pod snegom!

I pogled malo udesno, osunčan!

I tako, sunce je magično. Bar meni puno znači jer mi podigne raspoloženje do neba! Danas je svima lepo, svi su raspoloženi. Bračni par gleda film, „mala“ uči, kučići spavaju a moje mesto je od ovog momenta u kuhinji! Treba nahraniti gladna usta! Uživajte u nedelji, jer sutra je novi, radni, dan!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

19 thoughts on “SUNCE ČINI ČUDA!”

  1. *Ivane, sranje nam ne gine, već od srede, kažu! No, navikli smo mi da budemo u gov… do guše, pa ćemo i iz ovih snežnih, isplivati, videćeš! Samo pokušaj malo da se opustiš i da gledaš to sa vedrije strane! Pripremi se psihički ili ćeš odlepiti! 🙂

  2. Dudule vrijedna moja, danas sam ti i sama takva. Ne vadim se iz kuhinje…
    a magla…ni tračka sunca…
    a brda, planine okolo…:)

    dva puta sam hranila price, a ukućane bezbroj puta 😀

  3. Zao mi je!!!
    Bice to sve ok,treba samo strpljenja!
    E fotke su ti divne,kao i uvek.Devojka Ava je prelepa!Moj Misa je imao haskija.Obozavao ga je,da samo znas kako je on pricao sa njim,kako da je covek.Al nazalost je uginuo.Misi je bilo mnogo tesko.Mnogo ga je voleo.
    Pozdrav

  4. Prelepe slike, kako malo sunca cini cuda. I ja sam takva cim grane, a ja letim. nadam se da ste proveli lepo dan i da ste uzivali. Kod mene veje, -20, a od utrorka stize toplo vreme, tako da ce kod vas biti od srede, pa uskacite u gumenjake 😆

  5. *Dolly, znači, iste smo! Vidiš moje golupčiće kako uživaju u hrani i piću, na suncu! A hranilicu za senice spremam, pa kada bude gotova, fotkaću je! 🙂

    *Afrodita, divno je kada je osunčano! Vidim danas, mlad mesec i niska je temperatura! I tebi prijatna sedmica! 🙂

    *Skorpijice, hvala ti puno! Ava je predivna i čudna. Ona uopšte ne laje, nego pušta neki zvuk kao da priča, stvarno! Vidiš, moj Tedi ima ukusa za „ženske“! Pozdrav i tebi!

    *Saro, danas nam je bilo lepo, zaista. I sutra će sunce, nadam se, a od srede kažu, kao i ti, otopljenje! Biće gumenjaka! 🙂

  6. Uh što je lepo sve pod belim prekrivačem. Jesmo jutros malo spominjali zimu jer nam se smrznuo akumulator, pa je trebala pomoć oko paljenja ali lepo je!!! Ona haskica je totalno slatka i lepa, jedino mi nije jasno kako je drže ljudi u stanu. Gde im stane??? Ti golupčići na prozoru su mnogo sretni što te imaju, ja nisam tako dobra duša 😦 Uživaj u suncu, evo ga i danas stidljivo sija 🙂

  7. *Sanja, gledam ja to sa prozora, sve što se vama desilo, već danima! Sreća moja pa nemam kola, inače, uh! Haskica ima svoje mesto u plakaru na zastakljenoj terasi, ali, vidim, prešla je u stan (koji je prilično mali), jer, kaže njena gazdarica, da spava uz radijator (nije blesava ni ona), pa joj je užasno hladno napolju i moraće neki kaput da joj oblače!
    Golubovi su jeli proju od sinoć. Srećom, ovde im je toplo jer sija sunce i voda im je odmrznuta, te ne moram da dolivam, toplu. I danas sija sunce, pa predivno izgleda napolju! Muče me te hranilice za senice. Treba da je napravim od plastične flaše, a nije mi bas jasno! No, potražiću na internetu! 🙂

Оставите одговор

