BLUZ I DALJE TRAJE (u mojoj glavi)

Fotka sa prozora!

Večeras, Slava, Sveti Nikola! Neko slavi, neko je samo gost, a neko nije ni jedno od ta dva. Ja sam u ovoj poslednjoj kategoriji.

I oseti se na blogovima, da su svi negde poodlazili. I sve mi je nešto bljak, što god da radim. Pogledam napolje, pa se nešto zgrozim. Sneg pada, to je u redu, vetrina pravi nanose, e, to nije u redu i to me, nekako, plaši! Ono, kad fijuče vetar „kroz puste poljane naše“, to me brine i odmah se setim zavejanih putnika u smetovima, kučića koji nemaju svoj topli dom, onih ljudi koji žive u „karton“ naselju i snalaze se u svojim jadnim životima. Zato ne volim zimu! Leti je to sve lakše, pa i pticama koje imaju hrane u izobilju. Moji golubovi dobijaju svoje sledovanje svako jutro i oko podne. Voda im se redovno smrzne pa im sipam toplu, namrvim im hleba, pa se nauživaju! Hranilicu za senice još nisam napravila, na žalost. Ne znam kako to da izvedem, jer je breza zaista visoka a oni su medju višljim granama. A nemam na koga da se oslonim, jer nikoga ne interesuju gladne senice! Razmišljam i dalje, ne odustajem tako lako!

Nisam sama! Društvo mi prave ćerka i zet! Odmaraju se ovde i lepo im je. Mama se trudi da im ugodi. Veče je rezervisano za gledanje filmova. Oni na lapiću, ja na tv. Kučići uživaju u dvorištu, vitlajući se po snegu. Teško ih je razaznati jer su oboje beli. Hambo ima crnu flekicu na glavi a Tedi, kada je okrenut od zgrade, zaista se ne vidi. Crne su mu okice i njuškica. I izgleda kao meda, pošto mu je dlaka jako porasla. Bar mu nije zima. Hambo strašno trči po dvorištu i ugreje se.

Brdo snega na simsu, ponovo!

Ove fotke sam napravila malopre, medjutim, slabo se vidi ulica, koja je skroz zavejana a do ujutro, mogu da mislim kako će izgledati!

I sve je nešto mirno i bez veze! Večeras!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

34 thoughts on “BLUZ I DALJE TRAJE (u mojoj glavi)”

  1. Dudo
    evo i ja sam kod kuce, vec celu sedmicu bolesna. A moji danas slave. Kazu juce je bilo -24 ako sam dobro razumela…eto tako je nekad bilo za Sv. Nikolu kad sam ja bila dete, to vreme se vratilo, smetovi do 2m…
    Hajde procice, uskoro dolazi sunce… ne predaj se… bar tako kaze moja prognoza.
    poz

  2. Dudo, vidim da te hvata de mol jer si navikla da si u pokretu, da radiš, pa ti je malo dosadno… Ne brini, to će proći, navikne se čovek na nove okolnosti, drugačije… sve…
    Ja sam radila, malopre došla sa dežurstva. Nisam ni na slavu išla 🙂

  3. Dobro ti jutro Dudule
    nisam ni ja išla na slavu, još nisam sasvim ozdravila….
    Inače kod mene je trenutno -18, zavejani smo, snijega ima na izvoz, pa ako ti zahvali ti samo javi. Šaljem o’ma svojoj Tebi.
    A ptičice hranim, stalno, ne brigaj 😉

  4. *Sanja, još ga je više nego na slici! Ovde kod nas ne sole, nismo prioritet, tako da je lepo, a od jutros i sunčano! Ma, sinoć me neki bluz opalio, ali me je komedija, koju sam gledala, malo podigla. Crni humor, koji obožavam! 🙂

    *Saro, danas sunce, sve belo i blješti. Lepo je napolju. Kučići se istrčali i eno ih u dnevnoj sobi, leže na suncu i sunčaju se! 🙂

    *Malabreskvo, uošte mi nije dosadno, naprotiv! Sad nas je četvoro u stanu plus dva psa! Frka je stalno! Malo me sinoć uhvatilo, ali me brzo prošlo! 🙂

    *Dolly, draga moja, ja ni ne volim da idem na slave, da ti pravo kažem. Ne volim nikakvu frku, a naročito tamo gde se puši i gde ne može da se gleda od dima! I kod nas ima snega, sada ću postaviti fotkicu, sa ulice i iz dvorišta! 🙂
    Golubovi su dobili svoj prvi, jutarnji obrok! 🙂

    *Stevo, psi stvarno uživaju, a pošto jutros sija sunce, uživam i ja! 🙂

  5. *Zelena, luda si, gde si se setila Igmanskog marša? Mogao je da bude i Marš na Drinu (bez Drine)!!! Neka, neka, ne smrdi niko ko se redovno „održava“ i oblači čiste stvari! Jel si osetila nekog ko se upurnjačio ispod perjane jakne koju nije pravo sto godina? Bljak, bljak, i zimski znoj može da bude odvratan! Volim ja leto, kupanje, sunčanje, divota jedna! 🙂

  6. *Ivane, ja sam mislila da sam najgora što se tiče „ne volenja snega“, ali ti si me prešišao! Ma, imam ja sreće što trenutno ne radim, što ne moram da „putujem“ nigde, što se obavljam peške i sve mi je jako blizu! Tooooo se zove sreća, inače bih sigurno kukala kao i ti! Kažu od srede otopljenje, pa onda rokanje snega sa krovova, padanje ledenica na kola i tako, sve nešto ČAROBNO! Prošle godine je ćerkin i zetov auto stradao od snega pa su morali da menjaju kompletan krov, šoferšajbnu i haubu. Šta da ti kažem? A frka za parkind, užas!

  7. Imas novu slicicu i lepa je ))))))))))))

    Blues je sastavno deo nasih zivota i ponekada nas jednostavno „uzme pod svoje“….Otplesi i ti sa njim tu igru koju ti nudi, pa ce on otici i ostaviti te drugim „plesacima“ koji donose vedrije tonove….

  8. iskren da budem, bio sam malo skeptican, kada je ta vrsta komunikacije u pitanju,ali, mi se sada zaista dopada…Primera radi, ja uopste nemam facebook! sto je za muzicara nezamislivo… ali, eto, covek mora svasta probati!

  9. *Gorane, blogovanje je strašna zaraza. Kada te ta „bolest“ uhvati, ne možete stati. Ovde ima i pesnika, samo da znaš. Facebook je za klince, bar ja tako mislim! No, svako ima prava na izbor. Možda ti ovde bude lepo, pa jednog dana otvoriš svoj sopstveni. Imao bi ti o čemu da pričaš, komšija! 🙂

  10. Slazem se da je face book za klince, zato se i nisam registrovao…. Da. ovo mi se veoma svidja jel mislim da su ljudi izbiljniji… A to, dali bi imao o cemu da pricam? naravno da bih imao! Nemam puno godina, ali imam zivotnog iskustva za petoricu mojih vrsnjaka…

  11. *Gorane, na blogovima smo svi prijatelji i na TI, da znaš. Ovde godine ne igraju ulogu. Može svašta da se kaže, a psovke su čak BITNE! Šalim se, ali se nemojte iznenaditi, jer ja volim da okinem, kad god mi dodje.
    Hvala na želji za druženjem, pa, pišemo se! Odjavljujem se, za danas! Laku noć! 🙂

Оставите одговор

