TRAŽILI STE, GLEDAJTE!


Ovako Tedi obožava da gleda napolje kroz prozor, kako pada sneg! A voli i da ga gricka! Bolje bi mu bilo da gleda u levo, jer je damo lepše i puno boja!

Levo je soba, koju sam ja sredila, svojim umećem, krojačice „amaterke“! Ako i primetite neke nedostatke, nemojte mi reći, jer ih vidim i ja, ali, „mlada“ sam, ima vremena, naučiću!

Sve što vidite u ovoj sobi, a što se zove navlaka i prekrivač, sašila sam ja u ovih nedelju dana, uz sve ostale „neradničke“ poslove jedne domaćice!

Pa, nekom će se svideti, nekom neće, ali, to je mojih ruku delo, na šta sam ponosna, a najvažnije je da je i vlasnica ove sobe PREZADOVOJNA! Dobila sam veliko HVALA! A svidja se i Tediju! Samo čekam da vidim „kereće“ tragove, po belom prekrivaču! Eto, to je to!

I za kraj, pozdrav od Tedija sa snegom iza ledja. Brdo se u medjuvremenu povećalo za sigurnih deset santimetara!

Pljosnati Tedi!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

40 thoughts on “TRAŽILI STE, GLEDAJTE!”

  1. *Stevo, kamo lepe sreće da je ugledao ženku. Nije on te sreće, koju god vidi, neće ga ni jedna. Siromaško, zato je i oboleo od prostate! Sve se nešto „čuvaju“, a nisu ni svesne toga da im vreme prolazi! Hvala Stevo, možda i otvorim firmu za ono što si naveo! 🙂

  2. Daklem Dudule, ti si kao neradnik mnoooogo toga tako neradnički stvorila!!!! Moćni su jastučići, ja mojim neznalačkim okom ne vidim greške a ti ćuti i niko neće ništa ni primetiti!!! Mnogo je sladak sobičak i navlake…a Tedi je posebna priča. On mu dodje kao plišani ukras u sobi!!! Svaka čast, vredeo je tvoj trud!!!

  3. *Sanjice, to ti je tako kada se ništa ne radi! A soba je, prava, ženska, devojačka! Grešaka ima, ali nije bilo baš dovoljno materijala da se uklope štrafte i podesi sve pod konac. Da šijem ponovo, sigurno bih neke stvari drugačije uradila. Tedika je tako nešto tunjav danas. Kažu da nije povoljna biometeorološka situacija, pa možda i to deluje na njega!
    Hvala ti na pohvalama! 😀

  4. *Jako je sladak, dobar, miran. Vrućina mu je pa leži na pločicama. Jako mu je rundava dlaka, kao kod ovce, pa ga to greje, mada u stanu nije uopšte toplo. Evo, sada su malo pojačali, a do pre sat-dva, mlaki radijatori. U petak mu dolazi brat, pa će biti frke! 🙂

  5. *Hvala ti Breskvice! Roze je omiljena boja moje ćerke, ali je ne koristi u garderobi! Sada sam videla da ona ciklama stolica nije „odradjena“, uf, to moram ispraviti. Imam još ovog belog materijala pa ću i nju presvući! Zamisli, molim te, kakav propust! 🙂

  6. *Ha, ha, Zelena, pa ti si mi najbolji član žirija! Tedi pije lek za prostatu na biljnoj bazi (živi upiš), umotan u štrudlu sa eurokremom iz 16 delova (tableta). I uspelo nam, svi zadovoljni! Samo što ću morati da mesim češće strudle da bi on popio sav lek! 🙂

  7. *Maki, eto, to „umeće“ sam nasledila od mame. Doduše, imala sam interesovanja, pa me je malko i podučavala! Ja jedino ne koristim santimetar, jer ne umem! Tedika je car! 🙂 Obožavamo ga ovako pufnastog i dobrog! Samo ga cmačemo, jer miriši na sve nas i tako je mekan! 🙂

  8. mrzim pink, i mrzim bebi plavo – uf sto me te boje nerviraju.
    Inace, odlican si majstor. Tedi je bas pravi zenski kucni ljubimac, jer zaista ne bih mogao da zamislim drugacijeg zenskog kucnog ljubimca.
    Da zanemarimo bebi pink boju iliti roze, sve je ok, sem jedne stvari, a to mi je zapalo za oko: kako mlada dama (pretpostavljam tvoja cerka – posto joj je otvoren facebook) stavlja disk ili usb u racunar kad je onako kuciste okrenuto. Eto, samo bih to izmenio 😀 sve ostalo ja kao iz bajke.

  9. *Ivane, 😀 i ja takodje, ali to im je bio ukus od pre šest godina, kada smo krečile stan. Mogle su da biraju što god su htele (tada su delile sobu njih dve, mada je ovo želja mladje a starija je išla linijom manjeg otpora, a ona i vukla štrafte na ovom malom trouglu od zida).
    Kućište je stajalo sa leve strane stočića, pa sam redovno udarala koleno o njega i onda mi je jedan dan pukao film i okrenula ga tako, kako sad stoji. Kada treba da ubaci disk ili usb, onda ga iskrene i gotovo! Vrlo prosto!
    Hvala ti na komplimentu za ono „majstor“ i za Tedija! 🙂

  10. *Dakle Veco, nisi pažljivo čitala! 😀 Sve, sve, sem zavesa. Čak i i onu ciklama navlaku na stolici pored kreveta, ali sam njoj zaboravila novu navlaku da napravim. Propust moj. Zavese nisam šila, ali sam napravila čvorove na njoj :)!

  11. *Sanja, mogli bismo da nemamo oluk odmah ispred prozora. Sa one druge strane, dvorišne, sad sam očitila sneg i sipala golubovima vode i stavila im hleba. Dosta su postili, ovih dana, siroti. Već su jutros nadletali, videvđši posudu sa vodom, ali su imali malo mesta za ateriranje. Sada imaju dobar poligon! Usput sam prosula flašu sa toplom vodom po sebi (srušila je metlom)! Tedi je na svom mestu, gleda u sneg i čeka da ga vodim napolje! 🙂

  12. Prelepe slike, a Tedi je presladak 😀
    Sta si ti sve uspela da napravis , pravi si majstor i za to se mora biti nadaren. zelela sam jako da naucim da sijem ali eto do danas nisma uspela… ko zna sta zivot nosi, mozda jednog dana…
    A sto ovaj Ivan ima oko? 😆 ne promice mu nista u vezi kompa… hihi 😀
    veliki pozdrav
    i uzivajte..
    ( mi se oporavljamo od virusa…)

  13. *Saro, hvala ti puno! Eto, nekako imam smisla, izgleda a i želju i volju, a naravno i mašina nije za zanemariti! 😀
    Ivan ima oko sokolovo. Nisam ga pitala da li je uspeo da pročita šta piše na onoj beloj nalepnici na roze kutiji, desno od kompa!:) Ha, ha, šalim se, ali, jeste logično da stoji pri ruci procesor, a ne ovako, od ruke. Ali, bilo mi modro koleno, tako da je ovo bilo idealno rešenje!
    Drago mi je da se oporavljate od virusa. Mi, da kucnem ispod stola, za sada, se držimo! Snega ima puuuuno, za nas! Pozdrav!

  14. *E Sanjaru, dobro da si prolazio ovuda i da si mi to sve rekao za USB. Pravo da ti kažem, jako retko ga i koristimo. Ono što često koristimo su slušalice i dva utikača za prebacivanje fotki sa dva različita aparata. Izgleda nam kućište kao neka sipa sa onoliko kablova iz njega :)!
    Hvala ti na onom „lepo upakovan prostor“ i svrati u prolazu! Dobro si došao! 😉

Оставите одговор

