RAZNO NEŠTO I SVAŠTA

Ne radim više u zlatari. Trenutno ne radim ništa, što bi rekli oni muževi, čije su žene domaćice, kada ih neko upita šta im radi žena!

Moja prva nedelja nerada je prošla radno, tj. u detaljnijem spremanju stana. Ono što najviše mrzim, to je detaljno spremanje kuhinje, što podrazumeva izmicanje frižidera, šporeta, brisanje kuhinjskih elemenata „od gore“ i iznutra, vadjenje sadržaja istih, otapanje ono malo friza što imam i to, uglavnom praznog. E, to jedino nisam uradila, jer se još psihički pripremam za to.

Obavila sam i detaljno spremanje kupatila. Pobacala brdo nekih flašica kojima je istekao rok upotrebe, polupraznih i praznih, kutijica od kreme i sasušenih dezodoranasa u sticku, koji će, možda jednom trebati, za ne daj bože. E, pa neće, bogami, bar meni! Naravno, spremala sam i druge delove stana, u krug!

U drugoj neradnoj nedelji, nam se, naš kućni ljubimac, Tedi, razboleo! Stradala mu prostata, tako da sutra prima sedmi antibiotik. Bolje mu je, hvala bogu.

A zima nikako da se prikaze u svoj svojoj belini. Ne volim je, moram priznati, ali je to mnogo bolja i lepša varijanta od ove trenutne. Kiša, blato, magla, kiša, blato, magla, vlaga! E, ta slika mi se prilično gadi, pa sam pronašla jednu lepu i za vas.
Zimska idila

U utorak me je spopala želja za šivenjem. Nadobijala sam od kume silna dekorativna platna, pa sam rešila da ćerkinu sobu „presvučem“, od glave do pete!
Nakon odabira platna za jastučnice i krojenja, krenula sam sa šivenjem! Aha, mislila sam samo!
Mašina nije bila spremna za rad, a šta joj je falilo, nije htela da mi kaže! Satima sam pokušavala da otkrijem u čemu je caka i uspela sam! To veče sam sašila nekoliko jastučnica. Sledeći dan, nastavak, ali, opet mašina zabušava. Opet satima detekcija kvara i uspeh, posle tone izgubljenih nerava. Uspela sam da odradim 11 navlaka, što pravougaonih, što okruglih, što oblika bonbone. Zatim, tri ogromna jastuka stavila u jednu navlaku, pa to stoji na nekim niskim elementima kao dušek od gore, a ima i suknjicu. Zatim je napravljena navlaka za toaletni sto, koji se sastoji od tri elementa od braon drveta, a ne treba da se vide. I tako, odradih i to, a za zasladak me čeka, prekrivač za krevet. Za njega mi treba jedno celo popodne, pošto mora da se sastavlja iz tri dela.

Eto, tako prolaze neradnici! Stižu da se posvete i nekim, lepim stvarima. Da ne spominjem koliko sam kiflica i raznoraznih djakonija napravila u ove dve nedelje, obavljala razna trčkaranja po gradu, odnosno bila „spoljni momak“.

Kada sretnem neke poznanike i prijatelje i pitaju me šta ću dalje raditi, ja im uglavnom odgovorim, naći će se već neki posao i za mene, ali u novoj godini. Planovi postoje, tek toliko da mi se ne brinete! A tu je i „penzijetina“ koju sam zaradila za 35 godina šljakanja.

Za sada uživam u kući, dočekujem i ispraćam ćerku, trudim se da joj ugadjam, čekam drugu ćerku i zeta za sledeći vikend, jer ovog, psi nisu smeli da se sretnu, zbog bolesti našeg ljubimca, za šta nema razumevanja njihov ljubimac! No, videle smo se nas tri, na brzaka!

Čekajući sneg, puno vas sve pozdravljam!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

26 thoughts on “RAZNO NEŠTO I SVAŠTA”

  1. Dudo, kakav crni „neradnik“ ja ne znam vredniju ženu od tebe. Malo je njih koje bi da rade ako su već u penziji, a ti si za dve nedelje „prevrnula“ kuću…
    Ne miruješ, nikako, što je po meni super.
    Kakve li si jastučnice napravila, sve više iznenađuješ kad i da šiješ znaš… Kuvaš, mesiš…
    E, mi mlađi da se postidimo kad čujemo za ovakve podvige.

  2. *Breskvice, ih, nahvali ti mene, devojčice! Šta da ti kažem? I dok sam zapravo radila, sve ovo što sam navela isto sam upražnjavala, jedino za šivenje nisam imala vremena. Sada imam, ali ne još dugo. Ona „penzijetina“ nije ni peti deo naših mesečnih potreba, tako da se mora zaista, raditi. Najradije bih ovako, kao u ovom postu, ali se „nemere!! 🙂

  3. I ja cekam snijeg ! Najavili su ga ,ako im je vjerovati. 🙄
    Sto se tice kuce,to je bure bez dna.Pocnes jedno,a onda ispliva jos stotinu drugih stvari.
    Nadam se da ces sakupiti energije da zavrsis sa kuhinjom. Ona je i za mene poveci zalogaj!

    Zelim ti brzo ozdravljenje kuceta mezimca. 🙂

  4. *Stevo, i ja bih volela da se pridržavam toga, ali imam još dve duše koje treba nahraniti a jednu i iškolovati. Ako bog da, biće gotova na jesen pa će malo i ona pripomoći, ako se zaposli! Ono za život si u pravu, skroz! Znam ja i da uživam u malim stvarima! 🙂

  5. Svaka cast „penzionerko!“ 😛
    Ja tebe uopste ne mogu da zamislim kako sedis i nista ne radis. Uostalom, dok imas volje i snage, samo napred.
    Kod nas palo malo snega, tek da ovo kuce izludi, nece u kucu da udje. Celi dan bi se valjao po snegu. 😛
    Zelim vam brzo ozdravljenje!

  6. *Bensedinko, teško je prikočiti, mada sam naučila da sebi pružim i ona sitna zadovoljstva u vidu: e, briga me, sedam i pijem kafu sa keksićima ili idem na računar, ili sada ću da šijem, sa sve osmehom na licu. Slike šića ću da postavim, čim bude gotov i prekrivač! 🙂

  7. *SanjaBor, jeste lepo raditi ono što voliš! Trudiću se da tako nešto bude i u novoj godini! Ovaj naš mališan je užasno smešan kada padne sneg. Sve mu se nakači na noge i bradu, vise mu grudve, koje može samo topla voda da skine! I on voli sneg! Kod nas ga stalno najavljuju, ali ni traga ni glasa od istog! Pozdrav tebi i Dedi!

  8. *Veco, pravo da ti kažem, tek će da bude kićenje soba i jelke. To nikako ne propuštam, mada uvek budem sama ili, eventualno sa jednom prijateljicom, sve zbog kučeta, a i ne ide mi se nigde, pravo da ti kažem! Mlada sam Veco, kao „rosa u podne“, no, ne dam se! Cmok! 🙂

  9. 😆 Bože Dudo, pa ti stvarno ništa ne radiš od kada ne radiš!!! Pa se tim svojim „neradom“ još i razbacuješ tu u postu 😉 Ma…svaka tebi čast, od ideja do dela. Ja bih se vala posle prvog sata posvadjala sa mašinom i rekla joj…ZBOGOM!!! Daleko od toga da bih imala živaca tako nešto šiti pa još i toliko komada!!!!
    😆 i sad vidim kako nas reklamiraš…tebe tamo više ima nego nas u zadnje vreme 🙂 i mnogo nam lepo kuvaš!!

  10. *Sanja, šta da radim kad sam lenština :D! Ja sam se jako obradovala šivenju, zato što jako davno nisam, a što se tiče izgubljenih živaca, mogla bih da ti pokažem modrice po prstima kako sam je „tukla“ da proradi, skidala joj sve po spisku i meni, takodje, kad sam i krenula sa šivenjem. Onda napravim pauzu, pripremim nešto za kuvanje, pa opet u detekciju kvara. I, uspela, eto, vidiš, a videćeš sutra, kada bude gotov i prekrivač, ispeglan i stavljen. Bila sam sad po kijametu napolju da kupim ukrasnu traku za isti. Baš mi godila šetnja, mada su mi prave zimske čizme propustile bljuzgavicu. Sve je belo, bogami, zavejaće nas! Idem na kafu i za mašinu! 🙂
    Kuvam, šta ću, volim da jedem a i moje dete! 🙂 Hvala na komplimentu! 🙂

  11. *Ivane, natuci kapuljaču i stvljaj sintetičke kape, to ti ja govorim iz iskustva, jer ni ja ne podnosim vunu. Svrbi do zla boga! Ovaj se zaleteo večeras, pada kao lud! I ja volim leto, predivno, toplo, možeš da se kupaš na Strandu, u kadi, uključiš klimu, isključiš, ma, kako voliš! 🙂

  12. *Charolijo, ne mogu ja da mirujem! Sada smišljam šta ću dalje, jer je penzija dovoljna da izmiri tri računa, a šta ćemo dalje, videćemo! 🙂 Sve je belo i kod nas, brdo snega mi je na simsu, a sa terase sam isti bacala dole, djubrenikom! 🙂

Оставите одговор

