LEPA VEST

Ovo je vest na koju sam, relativno dugo čekala. Ne mogu a da je ne podelim sa vama. Pre dve nedelje, ćerka i zet su mi saopštili da će dobiti bebu! 🙂 Kako je zaista bila vrlo mala trudnoća u pitanju, zamolili su me da je ne saopštavam nikome.

Poznajući sebe, malo je falilo da progovorim na nešto na šta se, uglavnom, ne progovara, smisleno. No, sačekala sam da prodju i druge dve nedelje, tj. jučerašnji dan, kada je potvrdjeno otkucajima malog srca, da beba u mom detetu ŽIVI, RASTE, RAZVIJA SE. Sada je 6,8 mm, VELIKA!

E, sada treba da opišem svoje emocije! Teško je opisati sreću, zadovoljstvo, brigu, planiranje budućnosti sa novim članom njihove, tj. moje porodice. POSTAĆU BAKA u julu sledeće godine.

U julu je rodjena i moja trudnica i njen otac i buduća tetka! Neverovatna koincidencija!

Stalno mi je osmeh na usnama i suze sreće, naidju povremeno! Znam, biće sve u redu jer tako treba i normalno je!

I oni su jako srećni, ali sa malo rezerve, što savetuju i nama!

Buduća tetka, tj. moja mladja ćerka, je plakala od sreće, jer beba treba da se rodi na njen rodjendan! No, bebe su jako ćudljiva stvorenja i izadju, baš kad one to reše i budu spremne da se suoče sa novim svetom!

Dok vam ovo pišem i dalje je osmeh na mom licu, a mojoj deci, budućim roditeljima, želim sreću kao što sam je ja imala sa svojom decom!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

50 thoughts on “LEPA VEST”

  1. *Zelena, kod nas je Mima zadužena za nadevanje imena, pa samo čekam kada će nešto da „izvali“. Tediju i Hambu sam „baka“ (ne baaaaka, nego kratko), ona je Keka, Neda je Tediju „ujna“ i tako, sve pretumbano! 😀 Hvaaaaaaala ti puno! 🙂

  2. *SanjaBor, ma razmazićemo je sigurno, ako bude dala! Ne živi u Novom Sadu, pa će to razmaživanja ići malo teže a i posebna je „fajta“, na majku joj! Sve može i hoće sama! Hvala ti Sanja! 🙂

    * Mackomali, hvala ti puuuuuno, osmesi nam ne silaze, a suza će uvek biti,samo da bude sve ok! 🙂

    *Jelena, i ja volim bebice i decu, uopšte. Imamo jednog malog u familiji od 6,5 godina, tako da imam sveže iskustvo sa decom! Hvala ti na četitki! 🙂

    * Stevo, hvala ti, samo ne znam otkud ti VEĆ znaš da će biti žensko? Jesi li ti neka baba Vanga? Zovi me Stevo, kako god želiš, samo da se ona porodi i bude dobro,kao i beba! 🙂

  3. Duuuuuuuuuudoooooooooooooo!!!!!!!!!!!

    Divne vesti, konačno si dočekala!!!!!!!!!

    Presrećna sam zbog tebe!!!!!!!!!!!!!!!!

    Bićeš baka!!!!!!!!!!!Juuuuhuuuuu, to je najbolja vest na svetu !!!!!!!!!!!!

    Da častiš !!!!!!!!!! Pravi nam neku štrudlu da se zasladimo!

  4. *Breskviceeeee, pa ja te čekaaaaaam da pročitaš ovu divnu vesti i nešto iskomentarišeš! Hvala ti puuuuuno, dočela, da, da, nego štaaaaa! Jeste najbolja vest na svetu! Napraviću štrudlu i častićuuuuuuu! Hvala ti puuuuuuuuno! 😀 😀 😀

  5. *Breskvice, pa samo mi je pokazala sličicu sa ultrazvuka (prvu) na kojoj se vidi samo jedna mrlja, ali sam ja odmah viknula: Beba? A oni su, oboje, samo klimnuli glavama, sa smeškom! Onda sam ih izljubila oboje i pao je dogovor da se ćuti i ne raduje do sledeće kontrole. Pre neki dan, čulo se malo srce kako kuca i to je bio znak da može da se objavi, postojanje bebe! Jeeeeeeee, strašno sam srećna, ali se malo smirujem, za svaki slučaj! 🙂 Nisam ja taj tip da se napijem, jesmo nazdravili i to je to!

  6. Csetitamo draga moja!!!! neka sa srecom!! I ja rodjena u julu:))))) a mi kupili kucu i se selimo pocetkom godine!!!!!! znaci svi se nadamo da 2010 ce biti mnogo bolja nego ova…daj Boze!

  7. *O draga moja Tain bo, hvala ti puno. Drago mi je što si se javila. Čestitam i ja vama na kupovini kuće! Hej, velika je to stvar! Srećno vam useljenje i da, nadam se da će nam nova godina doneti još puuuuuno radosti! Ljubim te! 🙂

Оставите одговор

