FOTKE SA „DJAVE“

Danas je 29. novembar. Divan, sunčan dan. Drugarica i ja, odlučismo da odšetamo na Petrovaradinsku tvrdjavu, jer, nismo bile par godina i nismo videle kako je sredjena. Nismo se pokajale, a kako nam je bilo i kako ona izgleda, pogledajte. Videćete i Novi Sad, put za Sremsku Kamenicu, Ribnjak, Dunav!

Uzivajte bar malo!

Ono tamo je moj grad, Novi Sad!

Na stepenicama ka vrhu tvrdjave!


Mozaik ispred fontane

Oslikani panj, izbliza, veoma interesantan!



Levo deo tvrdjave, desno put ka Sremskoj Kamenici i Ribnjaku, desno uz obalu!

Desno od prethodne fotke, Ribnjak i Dunavom plovi ladja!

Slavica i Duda, drugarice za duge šetnje!

Deo Novog Sada sa suncem blizu zalaska!


Kroz ogradu pored Sata, vidi se Beogradski kej i kule na njegovom kraju!

Posle svakog sunčanog jesenjeg dana provedenog u šetnji, pomislim, ovaj je poslednji lep, ali me iznenadi svaki novi! Bilo je puno sveta, ali smo kebale momente da budemo same na fotkama. I svi su bili sa fotoaparatima!

Ako ste bar malo uzivali, drago mi je!
PS: Svaku fotku možete videti i uvećanu ako dva puta kliknete na nju!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

29 thoughts on “FOTKE SA „DJAVE“”

  1. Divne slike, prelep pozno-jesenji dan!
    Ja sam gutala svaku sliku i bila u mislima tamo. Obožavam odlazak na tvrđavu, ali obavezno peške. Kroz centar, Dunavski, preko mosta i onda još pešačenja.

    Omiljena slika mi je ona gde si naslonjena na zid tvrđave. naravno, ni ostale ne zaostaju za tom!

  2. Mi smo bili sa mangupom prosle godine u maju, imamo fotkice 🙂 tamo mislim da je uvek lepo i prijatno. Dobre su vam slike, dobre i pozerke(a) pošto ti je drugarica samo na jednoj, rekla bih. Super, nek ste uzivale i malo protegle noge 🙂

  3. *Jeste Veco, predivno su je sredili! 🙂

    *Mackomali, i mi smo išle peške, tako je jedino pravi doživljaj! Diiiivna je tvrdjava i pogled sa nje!:)

    *Veco, misliš BUDUĆA BAKA, HA, HA!!!!

    *SanjaKokice, nisam davno bila, pa sam se jako prijatno iznenadila. Drugarica ima svoje fotke, koje sam joj poslala, a ova nam je jedina zajednička! 🙂

  4. *SanjaBor, ni ja nisam bila par godina, pa sam se prijatno iznenadila. Jako su je lepo sredili i još se uredjuje! Samo da tako i ostane. Ljudi su sedeli na terasama i sunčali se, a kraj novembra je bio! Hvala ti na komplimentu! 🙂

Оставите одговор

